Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4139
Hellu !

Er det noken her inne som har erfaringer med Biit.no?

Er det norsk undertekst på filmane dei selge?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Den henter all info fra Amazon.com, så det er samme undertekster som der, det står dessuten i beskrivelsen om du trykker på en film

Sist endret av Fleff; 9. januar 2012 kl. 20:49.
Har handla mye der, bra side men tar jo litt tid før tingene kommer da
Veldigbillig også!
Bare husk og hold deg under 200,- grensa Frakt er da ikke inkludert, altså ting til 199 og frakt til 20 går bra
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Kan ikke si så mye om filmene, men jeg bestilte spill der en gang for ett par uker siden, og det funket helt flott! Bestilte ekspressfart så den kom en dag etter de sendte den ut. Sparte fortsatt 200-300 kr på å kjøpe i norge så var verdt det! Veldig flott side
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skauman Vis innlegg
Har handla mye der, bra side men tar jo litt tid før tingene kommer da
Veldigbillig også!
Bare husk og hold deg under 200,- grensa Frakt er da ikke inkludert, altså ting til 199 og frakt til 20 går bra
Vis hele sitatet...
All frakt er gratis dersom ein brukar "FREE Super Saver Delivery" (?).
Sitat av Splittr Vis innlegg
All frakt er gratis dersom ein brukar "FREE Super Saver Delivery" (?).
Vis hele sitatet...
Kan se ut som det er gratis frakt nå ja kanskje jeg skal bestille meg noen selv.. Hmm Anno 2070? kanskje..
HVA I FFFFFFFFFFFFFFF

Dette er jo 4 ganger billigere enn Steam! Sykeste..
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
HVA I FFFFFFFFFFFFFFF

Dette er jo 4 ganger billigere enn Steam! Sykeste..
Vis hele sitatet...
Det var min reaksjon óg ! Rocky-the complete saga er omtrent 300 kr billegare enn på platekompaniet..
Sist endret av Splittr; 9. januar 2012 kl. 21:14.
Synes ikke detta så legit ut, sæå jeg var i farta til å lage ny tråd om siden selv :P
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Det var ikkje så mange som hadde norsk undertekst-spor.

Noken som veit om andre billege sider for å kjøpe DVD/Blu-Ray ?
Sist endret av Splittr; 9. januar 2012 kl. 21:22.
Sitat av FlipWare Vis innlegg
Synes ikke detta så legit ut, sæå jeg var i farta til å lage ny tråd om siden selv :P
Vis hele sitatet...
Det er syykt billig!

Jeg går som sagt god for siden Er legit.

Men beware of the tollgrens.
Har bestilt spill der et par ganger og pakken har alltid kommet frem et par dager etter den ble sendt ut.
Sist endret av SilverLemon; 9. januar 2012 kl. 21:24.
Biit.no er kurrant det. Vi bruker det relativt mye for å skaffe filmer eller spill som er gått ut av beholdningen vår. Vi sier somregel at det kan skaffes der, men folk betaler gjerne ekstra for at vi gjør det for dem. Regn med rundt en ukes tid på levering med mindre du velger ekspressløsningen.

Det er det samme som om du handlet fra amazon.co.uk, bare at siden er på norsk. Du får også spesialtilbud om du bruker de hyppig.
Sjefen sa at de ofte var tekstet på norsk når det står "diverse".

Edit: Jeg tror alt sendes fra England for dere som tenker på soner.
Sist endret av møkk; 9. januar 2012 kl. 21:33.
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Sitat av møkk Vis innlegg
Biit.no er kurrant det. Vi bruker det relativt mye for å skaffe filmer eller spill som er gått ut av beholdningen vår. Vi sier somregel at det kan skaffes der, men folk betaler gjerne ekstra for at vi gjør det for dem. Regn med rundt en ukes tid på levering med mindre du velger ekspressløsningen.

Det er det samme som om du handlet fra amazon.co.uk, bare at siden er på norsk. Du får også spesialtilbud om du bruker de hyppig.
Sjefen sa at de ofte var tekstet på norsk når det står "diverse".

Edit: Jeg tror alt sendes fra England for dere som tenker på soner.
Vis hele sitatet...
Ok, takk !
Fy faeen så billig det var!
Biit kommer til og få en spike i salget sitt framover ettersom vi driver reklame her:P
Tytje så billig Lego var da.
Her skal det lekes.
Sist endret av DikkeDikk; 9. januar 2012 kl. 22:52.
Genialt med norsk Amazon, gjør alt mye enklere
Jaggu, der ble det noen forsinkede gaver handlet.

Edit: Siden er jo egentlig ingen 'egen' nettbutikk, den er jo bare mer appellerende for det Norske folk som ikke er særlig på englesk.
Sist endret av Volch0k; 9. januar 2012 kl. 23:13.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hvorfor biit skriver 186,- på bf3 mens når jeg cheker ut med amazon kommer det opp 25 GBP, lurer på og bestile men er jo esensielt om jeg plutselig får toll fordi de overskrider 200,-
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Jeg kjøpte BF3 der, fikk det sånn 2 dager senere, fra Frankrike!
Kosta ikke mer enn det som sto på biit.no tror jeg.
Føkk... norsk side som er billigere enn cdkeyshere.com?
Betalte 240 for skyrim der, også har biit.no samma spillet til 194?

*bookmark*
Hvordan får de spillene så billig? Shogun 2 koster bare 39kr!!?!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hvordan får de spillene så billig? Shogun 2 koster bare 39kr!!?!
Vis hele sitatet...
De kjøper bulker på mange tusen CD-keys om gangen og da får de massive rabatter pga kvantumen.
Jævlig billig Duplo, skal fyre opp en rev og bygge så fort eska mi kommer!
Trodde dette var en kjent side for nerdene jeg. Har brukt denne siden i snart 2 år. Dere kan også følge siden på facebook (får opp hva som er tilbudsvare da og da osv).