Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1083
Hei, alle freaks
For en stund siden, da jeg satt paa en 10 mbit linje, lastet jeg ned rundt 1000 sanger med en torrent fra bukta, men rakk bare aa fullföre ca. 70 %. Naa er jeg i el liten by i Argentina, men rundt 100 kbps, og kan ikke laste ned hele tiden, for andre skal og bruke linjen, saa det vill tatt flere uker aa fullföre prosjektet.

Saa spörsmaalet mitt er: finnes det et program som sjekker hvilke filer som er ferdige (vet at dette kan gjöres i uTorrent, men jeg kan ikke slette enkeltfiler med uTorrent) og ma kan slette de filene som ikke er ferdige?

Haaper dere skjönner hva jeg mener
Litt vanskelig å forstå hva du mener, men med uTorrent sjekker den alle filene du har lastet ned (sett i at du har .torrent-filen, og alt ligger i korrekte mapper), og laster ned resten av .torrent-innholdet som mangler.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Trådstarter
Sitat av prenix Vis innlegg
Litt vanskelig å forstå hva du mener, men med uTorrent sjekker den alle filene du har lastet ned (sett i at du har .torrent-filen, og alt ligger i korrekte mapper), og laster ned resten av .torrent-innholdet som mangler.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det, men jeg vil slette alle filene som ikke er ferdige, skjönner du?
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Jeg vet det, men jeg vil slette alle filene som ikke er ferdige, skjönner du?
Vis hele sitatet...
Da ber du utorrent sjekke hvilke filer som mangler \ ikke mangler, stopper nedlasting og ser på listen hvilke filer som er komplette.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Da ber du utorrent sjekke hvilke filer som mangler \ ikke mangler, stopper nedlasting og ser på listen hvilke filer som er komplette.
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg kan ikke slette enkeltfiler i uTorrent, og aa lese av en og en fil, for saa aa merke dem, vil ta uhorvelig lang tid naar det er snakk om saa mange filer:/
300 filer er ikke akkurat mye.

(30% av 1000 filer er 300).
I innstillingene til µTorrent kan du sette at den skal legge til filendelsen .!ut til filer som ikke er ferdig nedlastet. Gjør dette, så ser du alle filene som ikke er ferdige merket som f.eks. .mp3.!ut. De ferdige derimot, vil ha filendelsen .mp3.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Trådstarter
Tusen takk charz0r, etter aa ha gjort det var det bare aa sortere etter filtype