Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 627
Tok 3-4 trekk av en J med grønt igår og idag er det snakk om at en dop kontroll kommer på trening. Noen tips for å ikke bli tatt ut til kontroll/komme unna hvis jeg blir tatt ut
Sist endret av HvyDuty; 1 uke siden kl. 19:48.
På trening? Hvilken trening er dette?
Trådstarter
7 0
Håndball
Er vel ikke så lett å få den negativ per se, men du kan drikke så mye vann dagen før at testen ikke er gyldig. Når de spør om en ny, sier du bare du har angst for å pisse med folk rundt deg eller tilstede, og at du ikke vil klare å tisse den dagen grunnet press.

Hvis det er blodprøve er vel løpet kjørt.
Kan også anbefale å søke rundt på forumet, vi har hatt et par av disse postene de siste 10 åra for å i si det sånn.

Er dette hobby håndball, eller noe semi proff opplegg?
Sist endret av Maiskolben; 1 uke siden kl. 20:12.
Sitat av HvyDuty Vis innlegg
Håndball
Vis hele sitatet...
Gå hjem med migrene
Trådstarter
7 0
Det er bare hobby håndball, under 18 også
Sitat av HvyDuty Vis innlegg
Det er bare hobby håndball, under 18 også
Vis hele sitatet...
What? Nå har ikke jeg hatt noe med sport for folk under 18 på en god del år, men rustest var helt nytt for meg. Regner med foresatte er informert, evt har skrevet under på noe (kontrakt eller lignende). Man kan vel ikke rusteste noen under 18 uten samtykke fra foresatt såvidt jeg vet.

Mye mulig jeg bommer her, men hørtes litt sykt ut for min del.
Er vel en hvis forskjell på doping kontroll etter prestasjonsfremmende midler og vanlig rustesting?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Er vel en hvis forskjell på doping kontroll etter prestasjonsfremmende midler og vanlig rustesting?
Vis hele sitatet...
Med mindre ts spiller på veldig høyt nivå driver dem ikke å gjør VELDIG dyre dopingtester på random unggutter med bekjent
Siden det bare er hobby håndball, kan du ikkje bare si at du har fått omgangsyke og holde deg hjemme? Er vell ikkje noe krav om å måtte møte opp på trening?