Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1644
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Hallais folkens, vil gjerne dele en låt jeg produserte nylig for et helt ferskt og relativt uerfarent band - dette er deres første låt såvidt jeg vet.
Vet ikke helt hvilken sjanger jeg skal kategorisere det som - kom gjerne med forslag samt feedback.

http://soundcloud.com/skau-entertainment/hokka-hei-v3


Sist endret av Polar-; 5. april 2011 kl. 03:52.
Den undervurderte
Jeg ville egentlig katagorisert denne innen sjangeren ''Norsk- Rock'' vil jeg si, utifra det jeg hørte, ellers var det bra ! keep up the good work !
Sjanger; pubræl?

Låta er usedvanlig ordinær (selvmotsigende, men hokkahei lizm).
For meg høres det ut som barnemusikk for voksne, men uten sjarmen og autensiteten i band som
too far gone og DDE. Ålreit produksjon, men uinspirert og kjedelig musikk i mine ører.
Det hele låter egentlig alt for pent og rent og hmmmmm,kjedelig.

-Miles

ps: Gitar-riffet er pølsevev.
Sist endret av miles; 5. april 2011 kl. 15:09.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Haha, Pubræl. Jeg skal overlevere den til bandet neste gang jeg ser dem
Ålreit produksjon tar jeg som et kompliment tatt i betraktning tida jeg brukte på det og utstyret tilgjengelig - prøv å få et havari av et kommunalt trommesett å høres bra ut.
Er relativt fersk i akustiske opptak så tips & triks mottas gjerne.