Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5191
Jeg har vanligvis brukt drivehq. Men fant nettopp ut at du kan ha max 2 connections samtidig. Og jeg trenger mer enn det. Finnes det noen bra gratise ftp servere som kan ha mer enn det?

Trenger ikke å ha så stor plass 2-5GB holder i massevis. Men trenger en som kan ha flere connections

Kan gjerne betale litt også, så hvis noen kan anbefale en veldig bra gratis eller en bra en som koster litt penger hadde det vært fint
Trådstarter
Sitat av connie Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Vil ikke hoste selv.
One burde oppfylle alle kravene dine.

Ellers kan du jo prøve Dropbox?
Jeg trenger også en ftp server, men er ikke villig til å betale noe. Plassen driter jeg i så lenge det er 50 MB+. Men trenger en med mange connections
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvorfor trenger dere egentlig "ftp" kontra noe annet ?
En random hoster med http holder jo i lange baner igrunn.

Og eventuelt sette det opp hjemme er jo minst like knall dersom man ikke forventer 24\7 aktivitet.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hvorfor trenger dere egentlig "ftp" kontra noe annet ?
En random hoster med http holder jo i lange baner igrunn.

Og eventuelt sette det opp hjemme er jo minst like knall dersom man ikke forventer 24\7 aktivitet.
Vis hele sitatet...
jeg forventer aktivitet 24/7 hvertfall
Og dere skal hva? Fildeling?
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Og dere skal hva? Fildeling?
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke hva han andre skal, men jeg skal bruke til både dele og motta.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva kom dere frem til?
Jeg trenger også ftp-hosting der det er lov til å laste opp .exe-filer.
Du kan bare drømme om å finne en FTP som tillater utallige GB trafikk (dersom du skal laste opp\ned, og andre brukere skal gjøre det samme.)

There is no such thing as a free lunch. Beste alternativet jeg kommer på er å leie seg en VPS for å hoste en FTP selv.
Nei, trenger bare muligheten til å lagre .exe-filer, takk.
Sist endret av Rolsen Royce; 7. juli 2010 kl. 08:28.
Jeg bruker http://www.php0h.com ganske bra til å være gratis
Hvorfor gjøre alt så vanskelig hvis det er enkel fildeling du er ute etter? Bruk Opera Unite (helt gratis) og det tar deg 5 min å sette opp.


Opera unite
Sitat av Loppe Vis innlegg
Hvorfor gjøre alt så vanskelig hvis det er enkel fildeling du er ute etter? Bruk Opera Unite (helt gratis) og det tar deg 5 min å sette opp.


Opera unite
Vis hele sitatet...
Hvor kommer File Transfer Protocol inn i bildet?
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Hvor kommer File Transfer Protocol inn i bildet?
Vis hele sitatet...
Unite har en egen File Sharing funksjon.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen av disse som var et veldig bra alternativ, hvor mye kunne du betalt for rundt 600mb og maks 20 connections? eller 1gb og 25 connections, evt. høyere viss det må til. Og linja er vel på 800mbit fiber.(Kan bli hakket billigere viss linja kan settes ned)

Kan ordnes for en liten sum, men skriv her og ikke pm, isåfall send om og skriv her og, så resten av folket kan se hva vi skriver

NB! Dette er så og si uten fortjeneste! Bare til kostnader
Sist endret av Lunar; 16. juli 2010 kl. 02:40.