Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 874
Sikker på at du ikke mener at du skal kjøpe Battlefield Bad Company 2? For det er det du linker til
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ja, det er en stor forskjell, overskriften sier Modern Watrfare 2, det du er ute etter er BFBC2?
Neida Kjøp heller via steam, myye billigere.

Jeg tror de er samme, men de kaller den ene full pakke, hvorfor? Aner jeg ikke.
Du har skrevet MW2 og linket til Bad Company 2

Ser ut som at det er forskjell på lisenstypen..

PS: Ikke spørr meg om hva det betyr!
Outier's Avatar
Trådstarter
Haha.. Jeg er helt borte jeg. Mente seff Bad Company.. Ser også at det er noe greier med lisenstypen. Kanskje det er en tysk verson?
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ja, det er en stor forskjell, overskriften sier Modern Watrfare 2, det du er ute etter er BFBC2?
Neida Kjøp heller via steam, myye billigere.

Jeg tror de er samme, men de kaller den ene full pakke, hvorfor? Aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
PÅ steam koster bc2 406,01kr. Ikke mye billigere..^^

Kommer an på hvor mye frakten er på såklart da
Sist endret av hestelus123; 19. juli 2010 kl. 20:43.
Outier's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ja, det er en stor forskjell, overskriften sier Modern Watrfare 2, det du er ute etter er BFBC2?
Neida Kjøp heller via steam, myye billigere.

Jeg tror de er samme, men de kaller den ene full pakke, hvorfor? Aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Hva må jeg gjøre for å få steam? Det funker å bare regge seg en gratis konto der ja? Noen som orker å se om de har Splinter Cell: Conviction, MW2 og Bad Company 2 der?
Sitat av Outier Vis innlegg
Hva må jeg gjøre for å få steam? Det funker å bare regge seg en gratis konto der ja? Noen som orker å se om de har Splinter Cell: Conviction, MW2 og Bad Company 2 der?
Vis hele sitatet...
De har de spillene ja. Du lager deg en gratis konto. Også kjøper du spillene og da kan du laste de ned.


Her kan du sjekke Steam store for å finne ut hva de har.
Sist endret av hestelus123; 19. juli 2010 kl. 20:47.
spliter cell har de og koster 50 euro.
mw2 har de og koster 60 euro.
bfbc2 har de og koster 50 euro.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det som er bra med Steam, du trenger ikke ha med deg platene Har du kjøpt spillene en gang, så kan du nedlaste de gratis hvor enn du befinner deg i verden, så lenge du har internett.
Lisenstypen ser dønn lik ut for meg. Ikke se bort fra at dette bare er en feil. Hvorfor det ene spillet er USK-klassifisert vet jeg ikke, det er så vidt jeg vet bare en organisasjons som bedømmer spill og setter en aldersgrense for det tyske markedet i Tyskland.

Den andre åpenbare løsningen jeg ser for meg er at BF:BC2 kom i en vanlig utgave og en som ga VIP-ett-eller-annet til brukeren. En måte for EA å lure oss til å tro at de ikke hater kundene sine *høhø* Forskjellen er en del kart man ellers må laste ned, så det er virkelig verdt å sikre seg at man får et VIP kort når man skal kjøpe BC2.

Forøvrig er jeg sikker på at du finner ett bedre nettsted å handle fra enn det der. http://cdon.no/spill/battlefield_-_b...pany_2-6435091 Her f.eks.