Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 957
Lastet ned razor1911 versjonen fra piratebay, og alt funker helt fint av installasjon og oppstart, men så står det at det ikke er orginal disk og jeg har ingen andre valg enn å avslutte spillet. Prøvd 2 ganger, men funker ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få det til å funke?
1) Lese NFO (åpne med notepad).
2) Forstå regler - nFF supporterer ikke piratvirksomhet: kjøpe spillet er et alternativ.
Hvis det jeg sier nå er ulovlig, Bare slett posten min.

Finn Sims 3 .exe filen på http://www.gamecopyworld.com/
@Inpact: Den ligger på CDen som op har avbildet med daemontools (eller lignende program).
Sitat av waf Vis innlegg
@Inpact: Den ligger på CDen som op har avbildet med daemontools (eller lignende program).
Vis hele sitatet...
Ja, Men den Exe fila krever CDen for å kjøre. Det gjør ikke disse exe filene.
Sitat av Librium Vis innlegg
Lastet ned razor1911 versjonen fra piratebay, og alt funker helt fint av installasjon og oppstart, men så står det at det ikke er orginal disk og jeg har ingen andre valg enn å avslutte spillet. Prøvd 2 ganger, men funker ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få det til å funke?
Vis hele sitatet...
Jeg har akkuratt nesten lastet ned samme greie, leser du info filen fungerer alt utmerket.
Trådstarter
Sitat av Inpact Vis innlegg
Hvis det jeg sier nå er ulovlig, Bare slett posten min.

Finn Sims 3 .exe filen på http://www.gamecopyworld.com/
Vis hele sitatet...
Funket, takk

Edit: Sorry hvis jeg har brutt noen regler med denne tråden.
Sist endret av Librium; 19. juni 2010 kl. 13:50.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ganske sikker på at det ligger crack inne på ISO'en :P