Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 21650
Prøvde nye Urge Intense her om dagen, synes den smakte godt jeg, billig er den og. Så starta å planlegge å stacke opp noen så jeg hadde noe å drikke på hjemme, inntil jeg så at den hadde 56g sukker i seg ( noen og seksi % av anbefalt daglig inntak). Cola har 26 gram sukker i seg, og folk klager på at det er mye sukker i cola!
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Urge intense har 62% av det anbefalte sukkerinntaket på en dag for en voksen person.
Syntes den smaker lite. Ettersmaken smaker som vann(ingenting). Ikke noe å bruker penger på hvertfall.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Urge intense har 62% av det anbefalte sukkerinntaket på en dag for en voksen person.
Vis hele sitatet...
vanlig fanta orange har 60% sukker ADI (anbefalt daglig inntak)
smakte på drittet å kaste den etter 1minutt fysj
Smaker jo en litt uheldig blanding av Urge og vodka :P
mo3
Meddlemm
Trådstarter
De som fikk sjokk da de så at Urge instense har 62% av det anbefalte daglige inntaket av sukker, må ikke skremmes av det. Per 100ml har Urge intense 11,1g sukker. Vanlig Cola har 10,6g per 100ml. jeg fikk litt "wow" så mye sukker i intense. Men tok det litt roligere da jeg fant ut at det er nesten like mye i cola som jeg drikker mye av.
Jupp, de prøver og selge den med at den har så mye sukker.

MEN som du poengterte over meg mo3 så er ikke forskjellen stor:

På en Cola står det at en porsjon er 250ml derav sukkerarter 27g.
Men på Urge intense står det at en porsjon er 500ml derav sukkerater 56g.
Sitat av MannY Vis innlegg
Når testproduksjonen av Urge Intense var ute i butikkene (nærmere bestemt 7/11 og DeliDeLuca, som fikk litt eksklusivitet) stod denne drikken for ca 79% av all energidrikksalg disse butikkene hadde. Så enn hvor kvalmt den smaker selger den rimelig bra.
Vis hele sitatet...
Og du tror ikke det salget kommer til å stupe? Jeg var spent på dette produktet, jeg letet til og med i flere butikker etter det. I mellomtiden fikk jeg flust med advarsler om hvor ille det smakte, men jeg ville såklart gjøre opp min egen mening.

Skuffelsen var stor når jeg tok den første supen, og jeg skal ærlig innrømme at jeg vurderte å helle det ut. Men sunnmøringen i meg nektet meg å gjøre det.

Majoriteten av de jeg har diskutert produktet med, både jenter og gutter, sa at de aldri ville kjøpe det igjen.
syntes den var sykt god jeg, skjønner ikke hva alle her klager over
▼ ... noen uker senere ... ▼
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Ja nå har Urge instense vært i hyllene lenge. Her i byen selger butikkene værtfall den veldig fort.
Får vel ta en smak, men da må prisen gå ned.
Den vanlige Urgen er myyye bedre!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Synes den er god jeg men, kjøper den ikke ofte. kjøper heller en redbull, bedre smak men den andre fungere som tørstedrikk blir bare tørst av redbull...
▼ ... noen uker senere ... ▼
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av Husemann Vis innlegg
Får vel ta en smak, men da må prisen gå ned.
Vis hele sitatet...
Den er ikke dyr i forhold til andre energydrikker, da andre energydrikker har mye mindre innhold i forhold til pris.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Den er ikke dyr i forhold til andre energydrikker, da andre energydrikker har mye mindre innhold i forhold til pris.
Vis hele sitatet...
Kosta ca 17 kr da jeg smakte den. Jeg syns den smakte piss. Bare sukker og vann. Æsj. Også da en hel halvliter. Æsj.
Alt for søtsmak, og savnet den gamle gode urge smaken... Har bare kjøpt den 1 gang og kommer nok ikke til å kjøpe den flere ganger.

Hilsen en som ser på sin tomme 1.5l urge stående bak laptopskjermn =(
Flere her som har vært med på smaking av div urge typer? Vi fikk vel 10 typer vi skulle velge hvilken var best og 150kroners gavekort som kunne brukes på shangri-la
til dere som klager over at en halvliter Urge intense inneholder mye sukker, vanlig urge inneholder faktisk enda mer!
▼ ... noen uker senere ... ▼
den var god men litt for søtt heroppe =)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
har drukket en sånn boks! kompisen min trodde jeg hadde buffa ei stripe amf ifra posen hans, pga jeg ble ganske så i farta! :P

Grei på smak forøvrig!
Min personlige erfaring med Urge intense er at den i starten smakte *merkelig*, men etter litt tilvenning blir man omtrent litt avhengig..

Med andre ord en god drikk

* Og grunnen til at grandiosa uten paprika koster MER, er fordi de må bruke MER ost = dermed høyere kostnad, dette har de gått ut med offentlig, helt utrolig at idioter fortsatt diskuterer dette..
Synes det smakte godt jeg Prisen er også helt grei. Bedre enn Red Bull.
Gone for good
39 9
Liker den vanlige best jeg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Noen som har smakt den nye Urge intense Red sting ? Hva syns dere om den?
Er det den som er rosa/lilla i fargen, eller blander jeg med Burn nå?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
bedre enn den første, men fortsatt ikke best... de har fått redbull på halvlitere nå, jeg hold på å drite meg ut totalt da vennen min måtte dytte meg unna for at eg ikke skulle klemmen en boks...
Jeg synes de var veldig flinke til å få fram en realistisk bringebær smak, men synes den ikke var søt og syrlig nok. Smakte rett og slett kjedelig.
Syns Red Sting er helt nydelig. Minner litt om fanta wildberry. Blitt mye av den i det siste, mmm.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
enig med f.eks dvergen, den smakte dritt!
Har ikke smakt Red Sting enda, må prøves.
var helt "okey", kostet 26,-
Er også kommet en ny battery. Syntes denne var dog litt kjedelig på smak.

Den nye Urge Intense forbinder jeg med en drikk jeg har smakt før. Men jeg klarer ikke å sette ord på hvilken drikk det var! Den er helt OK på smak.
Sitat av simen929 Vis innlegg
Er også kommet en ny battery. Syntes denne var dog litt kjedelig på smak.

Den nye Urge Intense forbinder jeg med en drikk jeg har smakt før. Men jeg klarer ikke å sette ord på hvilken drikk det var! Den er helt OK på smak.
Vis hele sitatet...
Hvilke utsalgssteder har denne nye Battery-en?
Sitat av Tengel Vis innlegg
Hvilke utsalgssteder har denne nye Battery-en?
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte den på en rema 1000 butikk i bergen sentrum
Sitat av simen929 Vis innlegg
Jeg kjøpte den på en rema 1000 butikk i bergen sentrum
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at Rema-butikkene her i området kommer til å ta den inn, men finner den nok på en eller annen Narvesen. Bare for nysgjerrighetens skyld; er det samme størrelse på boksen, og kan du beskrive smaken? Jeg har vært en Battery-Boy siden jeg var liten, så en ny smak trigger interessen min
Sitat av Tengel Vis innlegg
Tviler sterkt på at Rema-butikkene her i området kommer til å ta den inn, men finner den nok på en eller annen Narvesen. Bare for nysgjerrighetens skyld; er det samme størrelse på boksen, og kan du beskrive smaken? Jeg har vært en Battery-Boy siden jeg var liten, så en ny smak trigger interessen min
Vis hele sitatet...
Battery Cranberry.. Helt kurant smak. Merket ikke den store forskjellen, annerledes ettersmak til tider
vi har den nye batteryen på megaen ved siden av skolen men ikke på bensinstasjonen 200 m unna.


Min mening om red sting er at det er en sterk bringebærsaft som er fylllt opp med sukker... en boks inneholder 56 g sukker og er 62% av daglig inntak :O den er ikke å anbefale!
Syntes Red Sting smakte lite iforhold til triple rush.
Den smakte helt ok, men jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen,så god var den ikke.

Mens Triple Rush er helt genial god.
en unge med downs
comRade's Avatar
Red Sting smaker dritt. Battery Cranberry smaker dritt. Så også at den ene butikken her hadde tatt inn den grønne Monster-drikken...æsjafysjameien!
Sitat av comRade Vis innlegg
Red Sting smaker dritt. Battery Cranberry smaker dritt. Så også at den ene butikken her hadde tatt inn den grønne Monster-drikken...æsjafysjameien!
Vis hele sitatet...
Monster er jo NICE! Eneste energidrikken jeg har vært borti som faktisk gir meg et lite energi kick uten å bruke bong! (nei, jeg har ikke prøvd å bonge energy drinks) og den er ikke tilsatt sukker!
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av comRade Vis innlegg
Red Sting smaker dritt. Battery Cranberry smaker dritt. Så også at den ene butikken her hadde tatt inn den grønne Monster-drikken...æsjafysjameien!
Vis hele sitatet...
Du sitter vel og drikker Burn med fjortissene,stolte som dere er etter å ha bypassa disken uten legg for å kjøpe?
Sist endret av mo3; 11. mai 2010 kl. 23:59.
en unge med downs
comRade's Avatar
Klarte faen ikke å drikke 1/3 av den Monster-drikken før den gikk i dass, måtte rett og slett helle det ut, så skvip smakte det.

Og hey, mo3: Jaja, det stemmer på en prikk. Idiot...
Synes den er litt utvannet og den smaker det samme som en fanta som man kan kjøpe i Sverige.
mo3
Meddlemm
Trådstarter
[/End Sarcasm]
Satan som det har explodert med energidrikker her til lands nå?
Men hvor faen blir det av gode gamle DARKDOG?
Dette nye skvipet som blir produsert er jo ikke drikkbart engang..
Sitat av simen929 Vis innlegg
Er også kommet en ny battery. Syntes denne var dog litt kjedelig på smak.

Den nye Urge Intense forbinder jeg med en drikk jeg har smakt før. Men jeg klarer ikke å sette ord på hvilken drikk det var! Den er helt OK på smak.
Vis hele sitatet...
Rød solrik du tenker på? Det var det først jeg tenkte når jeg drakk den nye intensen. Synes originalen var mye bedre (bedre en original urge også for den del).
Sitat av comRade Vis innlegg
Red Sting smaker dritt. Battery Cranberry smaker dritt. Så også at den ene butikken her hadde tatt inn den grønne Monster-drikken...æsjafysjameien!
Vis hele sitatet...
Grønn eller gul monster du smakte? Skal si meg enig at den gule ikke er noe spesielt god, men grønne er ganske allright.

Fått Darkdog tilbake hadde vært topp! Desidert en favoritt.
er kun 40% sukker -.-
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av Frende Vis innlegg
er kun 40% sukker -.-
Vis hele sitatet...
Er du vittig? :P
Hadde en drikke inenholdt 40% sukker, ville den ikke lenger vært definert som en væske... :P