Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1724
Lang historie kort, bestilte en PC på komplett i høst som jeg aldri fikk henta på posten så den ble sendt i retur og jeg fikk en regning på 1400kr som jeg betalte.


Når jeg nå skulle bestille en pc fikk jeg beskjed om at acce mitt var banna. Så jeg lagde nytt, og bestillingen gikk gjennom.

Tror dere denne blir stoppet/blokkert når de finner navne mitt i databasen?

Betaler med post oppkrav.


Side Note: Tror vi snart trenger et Jus forum =D
Bestill i faren din sitt navn?
Hvis du er banna fra selve siden sletter du cookies eller kjører det gjennom en proxy.
Aeox's Avatar
Trådstarter
Neida, kunne logge inn på mitt gamle account, sette sammen PC og sånt. Fikk bann meldinga når jeg skulle bestille/betale.
Samme skjedde med meg når jeg var mindre. Lagde ny konto og har brukt den siden. Du har ingenting å bekymre deg over.
Aeox's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Samme skjedde med meg når jeg var mindre. Lagde ny konto og har brukt den siden. Du har ingenting å bekymre deg over.
Vis hele sitatet...
Herlig, takker og bukker
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Bestill i faren din sitt navn?
Hvis du er banna fra selve siden sletter du cookies eller kjører det gjennom en proxy.
Vis hele sitatet...
Hjelper lite om man kjører proxy, når TS allerede har registret seg med Norsk ip-adresse på komplett.no. Blir vel mistenksom hvis de finner ut av at det er en utenlands ip adresse.
Komplett burde banne de som driver servicen der...
Sitat av SeeNoEvil Vis innlegg
Hjelper lite om man kjører proxy, når TS allerede har registret seg med Norsk ip-adresse på komplett.no. Blir vel mistenksom hvis de finner ut av at det er en utenlands ip adresse.
Vis hele sitatet...
Kjør fra en norsk proxy, eller bestill fra naboens pc.
Problem solved.
For å oppklare: man blir ikke utestengt fra selve siden, brukerkontoen mister muligheten til å legge inn bestillinger.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
For å oppklare: man blir ikke utestengt fra selve siden, brukerkontoen mister muligheten til å legge inn bestillinger.
Vis hele sitatet...
Samme greia det da. Hva skal man med en bruker om man ikke kan handle der?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Komplett burde banne de som driver servicen der...
Vis hele sitatet...
Jeg er utrolig fornøyd med servicen til Komplett. De svarer kjapt på epost og tar telefonen når man ringer.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Samme greia det da. Hva skal man med en bruker om man ikke kan handle der?
Vis hele sitatet...
Ser ut som det er enkelte som halvsover, og ikke leser ordentlig før de poster.

Om du leser posten min litt lengre opp, vil du se at:

Sitat av Dimergon&amp Vis innlegg
Samme skjedde med meg når jeg var mindre. Lagde ny konto og har brukt den siden. Du har ingenting å bekymre deg over.
Vis hele sitatet...
Du kan lage en ny bruker med samme navn, fødselsdato (personnummer?) og adresse, eneste er at du må ha en annen epost å registrere brukeren med.

Sitat av Dimergon Vis innlegg
Ser ut som det er enkelte som halvsover, og ikke leser ordentlig før de poster.

Om du leser posten min litt lengre opp, vil du se at:



Du kan lage en ny bruker med samme navn, fødselsdato (personnummer?) og adresse, eneste er at du må ha en annen epost å registrere brukeren med.

Vis hele sitatet...
My bad. Beklager så meget Partykaka.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Komplett burde banne de som driver servicen der...
Vis hele sitatet...
Jaha ? Forklar gjerne hvorfor.
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Jeg er utrolig fornøyd med servicen til Komplett. De svarer kjapt på epost og tar telefonen når man ringer.
Vis hele sitatet...
Jeg har ringt til service der 3 ganger. Den ene når jeg skulle ha ny pc, den andre når brodern skulle ha skjermkort og hovedkort og når mamma skulle ha noe mixmaster greier. Alle gangene fikk jeg beskjed om at de som satt der var nye og kunne rote litt, derfor det tok sånn tid. Tingene var bestilt med 1.5 års mellomrom. De sier "vent litt" så tar det 5 minutter før de kommer tilbake, og ofte får jeg svar som ikke helt stemmer. Når jeg skulle ha pcen sa de at den hadde blitt sendt og 2 dager etterpå når jeg ringer var den ikke helt ferdig bygd engang...

Leveringen var ihvertfall ikke ferdig enda.
Katy Perry <3
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Når jeg skulle ha pcen sa de at den hadde blitt sendt og 2 dager etterpå når jeg ringer var den ikke helt ferdig bygd engang...

Leveringen var ihvertfall ikke ferdig enda.
Vis hele sitatet...
Det er jo bare misforståelser mellom de som bygger og de som tar i mot telefoner. Shit happens.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Problemet når sånn "shit happens" flere ganger til samme person er at han blir usikker på hva bedriften leverer. Dette fører igjen til at bedriften mister en kunde og i tillegg får dårlig omtale av denne tidligere kunden.
Er det egentlig noe verre enn å sende en epost til kundeservice, beklage sin tidligere oppførsel og få tillatelse til å bestille på nytt?

Sitat av Lindberg Vis innlegg
Side Note: Tror vi snart trenger et Jus forum
Vis hele sitatet...
Vi har hatt et slikt forum. Det gikk ikke så bra.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Problemet når sånn "shit happens" flere ganger til samme person er at han blir usikker på hva bedriften leverer. Dette fører igjen til at bedriften mister en kunde og i tillegg får dårlig omtale av denne tidligere kunden.
Vis hele sitatet...
Bedriften "mister" en kunde de ikke vil ha (kunder som ikke henter og betaler og bestiller custom oppsett er noe dritt), og komplett har flere kunder som er lykkelige.