Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1513
Hei,

Har et spørsmål jeg har lurt på en liten stund. Jeg var i Holmestrand på hyttetur for en ca en uke tilbake og fikk en hendvendelse fra en "narkoman" om jeg hadde noe "Tutti / Tutty" å selge. Selvfølgelig hadde jeg ikke det, men spørsmålet mitt er:

Kan noen fortelle meg hva "Tutti / Tutty" er for noe? Jeg går utifra at dette er "sentralstimulerende stoff" siden det ble nevt i sammenheng med MDMA (Ecstasy / E), men det kan etter alt jeg vet også være et opiat (opioider).

Håper på svar...
sikkert syre! :P
Jeg kommer fra Holmestrand. Har aldri hørt om Tutti / Tutty
Tutti er hasj... Veit ikke hvorfor de kaller hasj for det men det gjør dem
Lurifax's Avatar
Trådstarter
71 0
Takk for det...
Da lærte jeg noe nytt i dag også...
Opprinnelig postet av Fazer
Hei,

Har et spørsmål jeg har lurt på en liten stund. Jeg var i Holmestrand på hyttetur for en ca en uke tilbake og fikk en hendvendelse fra en "narkoman" om jeg hadde noe "Tutti / Tutty" å selge.
Vis hele sitatet...
Han var sikkert ute etter rompa di :P

Nei, fra spøk til alvor.. har aldrig hørt om tutti i sammenheng med dop.. Men som Toy Boy sier, det er kanskje hasj, ikke vet jeg..
høres mer ut som han vil oppsøke en pedofil med smågodter ?
Lurifax's Avatar
Trådstarter
71 0
Opprinnelig postet av DanBanan
Han var sikkert ute etter rompa di :P

Nei, fra spøk til alvor.. har aldrig hørt om tutti i sammenheng med dop.. Men som Toy Boy sier, det er kanskje hasj, ikke vet jeg..
Vis hele sitatet...
Ute etter rompa mi tror jeg nok ikke han var. Her er situasjonen slik den forespilte seg:

Jeg og tre kompiser hadde akkurat vært på Rema i Holmestrand Sentrum og handlet. Når vi kommer ut på parkeringsplassen kommer det en "sliten kar med heroinknekken i knærne" bort til oss lurer på om vi har noe "tutti, hyppere eller E til slags". For sikkerhetsskyld gjorde vedkommede det klart at han ikke var fra politiet. Så jeg regner med det er et narkotikum av et eller annet slag.

Pedofil sier du? Vi var fire karer i midten av 20'årene og to av oss rager to meter over bakken.
Sist endret av Lurifax; 8. juni 2003 kl. 21:18.
tutti kan da være heroin hvis han hadde hero knekken i beina..
Lurifax's Avatar
Trådstarter
71 0
Hvorvidt knekken i knærne var etter heroin eller lim-sniffing er jo ikke godt å si.