Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 27896
Er 19 år, drikker ikke. Eller, drikker kanskje 1 glass vin eller 2 rusbrus en gang i halvåret. Aldri vært full.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
Det var da søtt utopisk
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det?
Jeg oppdrar barna mine bedre en jeg selv ble oppdratt!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hva mener du med det?
Jeg oppdrar barna mine bedre en jeg selv ble oppdratt!
Vis hele sitatet...
At jeg mener det blir utopisk å mene at den teknikken skal fungere på akkurat dine barn når den åpenbart ikke fungerer på noen andre.

Jeg har ingen forutsetning for å mene noe om hvordan du potensielt ville oppdratt en unge, jeg sier bare at om du planlegger å bruke samme teknikk som du jugde deg ut av vet du jo hva du går til
Sist endret av fetter; 3. mai 2012 kl. 16:07.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
At jeg mener det blir utopisk å mene at den teknikken skal fungere på akkurat dine barn når den åpenbart ikke fungerer på noen andre.

Jeg har ingen forutsetning for å mene noe om hvordan du potensielt ville oppdratt en unge, jeg sier bare at om du planlegger å bruke samme teknikk som du jugde deg ut av vet du jo hva du går til
Vis hele sitatet...
Da snakker du faktisk om ting du ikke aner noe om, min barndom, oppdragelse, forhold om lyving, og oppdragelse av mina barn vet du ikke noe om!

Mine foreldre skjønte jo såklart att jeg var full før jeg ble 18, men kort ble det.
Og nei, jeg er IKKE bortskjemt!
Min datter kommer ikke til å få førerkort av meg, om jeg har penger til det når ho blir 18, da livet med førerkort er lettere en uten her på bygda.
Det var vell i overgangen 8. til 9. klasse tenker jeg ja. Det begynte enkelt med rusbruss og derter "sprit" altså kalinka. Nå når vi alle er over 18 er det litt forskjellige ting
Drakk for første gang dette året her, jeg blir 21. Litt seint ute.
Dagen jeg ble 18
Katy Perry <3
Sitat av mo3 Vis innlegg
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!
Vis hele sitatet...
Du aner ikke hva du går glipp av...
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Kan ikke slå deg, men er nå like god

Er snart 17 og har ikke noe behov for å drikke, så hvorfor gjøre det når jeg har mange andre måter å more meg på(?).
Vis hele sitatet...
Godt at noen er kloke der. Dagens ungdom drekker når de er alt for unge, og gjør utestedene/festene til en barnehage. Ødelegger for alle de andre.
Jeg var vel 15 tipper jeg, men jeg skjönner ikke alle som skryter av at de ikke har drukket osv, og noen anbefaler at man gjör det samme. Isåfall bör de hvert fall ha prövd en gang selv, så de vet hva de snakker om.

Ble bare litt små provosert av et par innlegg, som dette i starten:


Sitat av mo3 Vis innlegg
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!
Vis hele sitatet...
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Jeg var vel 15 tipper jeg, men jeg skjönner ikke alle som skryter av at de ikke har drukket osv, og noen anbefaler at man gjör det samme. Isåfall bör de hvert fall ha prövd en gang selv, så de vet hva de snakker om.

Ble bare litt små provosert av et par innlegg, som dette i starten:
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du la deg provosere av at noen er avholdsmennesker?

Helt ubegripelig for meg. Finn noe konstruktivt å bruke engasjementet ditt på
14!

Moonshine all the way