Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1124
Hei mitt navn er Bjørn og jeg lurte på hvordan man relativt fort kan få skaffet sponsorer til et teater-lag.
Vi skal reise på nordnorsk revyfestival 5-7 juli.
Vi er et relativt godt teater lag som har vunnet nordnorsk revyfestival for 2 år siden ( arrangeres hvert andre år )
Så jeg lurte enkelt å greit på om dere vet om noen som sponser teater lag. Eventuelt tips om hvor jeg kan søke og hvordan jeg skal trå frem. På forhånd tusen takk

Mvh Bjørn
For det første er du veldig sent ute. For det andre ville jeg hørt med lokalbedrifter, gjerne da bedrifter som har et eller annet med kultur,revy, musikk etc å gjøre.

Hvor stor sum ønsker dere å få inn?
Ikke så veldig mye egentli, bare litt støtte slik at det blir billigere for oss å dra, pga det er ganske dyrt
Tok et kjapt søk på google, og ser feks at Norsk Kulturråd deler ut støtte til forskjellige ting. Men igjen så er dere alt for sent ute. Dette burde dere gjort for flere måneder siden. Eneste muligheten jeg kan se for at dere overhode skal få inn litt penger, er å få skrevet en søknad fortest mulig, og rett og slette dele ut i området rundt dere. Eller så må dere gjennomføre noen dugnader for å få til noe. For ser at flere steder som deler ut støtte har frister allerede 1 Mars.