Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 15811
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Amf er nu ikke i nærheten så skadelig som bensin iværtfall, for meg er amf ett slags medisin, tar det bare hvis jeg trenger og våke lenge, noe som ikke er ofte, så jeg har det under kontrol iværtfall.
Vis hele sitatet...
Ja maf er god medisin i harde tider, sykt mye bra og produktivt jeg har utretta på makka. Problemet er viss man klikker på makka.

Ja ikke ta bensin kids man vet aldri når det smeller
Sitat av aricz Vis innlegg
Makan til hvor helvetes frekk man er med folks som sniffer løsemidler. Er det et substitutt for uteliggeren? Enda en gruppe å hakke ihjel?
Vis hele sitatet...
I filmen Junkies så var Øystein (tror jeg han het) representanten for løsemiddel-narkomane. Innenfor det narkomane miljøet så var disse nederst på rangstigen, the lowest of untouchable.

I min verden ble dette sniffet av de gærne gutta på bøgda der jeg vokste opp fordi det ikke var alkohol å oppdrive i viss alder, men alltid bensin. Ingen beholdt vanen eller gikk tilbake til å sniffe over 12-års alder da man fikk kjøpt hjemmebrent.

Nå har jeg ikke lest hele tråden men jeg finner det godt å høre at ideen ikke sees på som en særlig god en mtp rus. Ufinheter støtter jeg selvfølgelig ikke, like lite som sniffing av bensin/løsemidler.
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
løsemidler er seffis ikke bra, jeg har lært noe om det under utdanning/arbeid som lakkerer

men, jeg hadde også mye gøy de kveldene vi hadde med poppers ut. det er vel også løsemiddel?
Vis hele sitatet...
poppers er løse middel det å ja
hvordan gøy klarte du å ha det på poppers a?
eneste jeg merka når jeg prøvde det var svimmelhet

åsså utvider anal åpningen seg noen cm vist nok er vist derfor det er så utbret i homsemiljøer
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
poppers er løse middel det å ja
hvordan gøy klarte du å ha det på poppers a?
eneste jeg merka når jeg prøvde det var svimmelhet

åsså utvider anal åpningen seg noen cm vist nok er vist derfor det er så utbret i homsemiljøer
Vis hele sitatet...


total latterkrampe.
og ikke tro på alt du hører
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
total latterkrampe.
og ikke tro på alt du hører
Vis hele sitatet...
Amylnitrater (poppers) har bevist avslappende effekt på myk muskulatur ( kilde ).

Med dette beveger tråden litt offtopic, om man skal diskutere i tidligere tråder om emnet.
Sist endret av Dodecha; 17. desember 2011 kl. 14:48.