Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 845
Johnny Cash mofos
Hei, jeg og 8 venner skal til Amsterdam i påsken og har kommet over denne siden som leier ut sykt digge husbåter til en god pris. Jeg er derimot veldig usikker på om dette er svindel eller ekte saker på grunn av disse grunnene;
De bruker Gmail, ingen seriøse firmaer bruker det.
De har vilkår og betingelser skrevet nederst på siden i så utrolig liten skrift at det er umulig å lese, jeg limte inni word, men fikk ikke forstørret da heller.
De vil ha 100 euro i forskudd samt kopi av pass eller annen ID (!!!)

Jeg er særskilt skeptisk siden søsteren min ble utsatt for identitetstyveri i forbindelse med leie av leilighet en gang, og det var et helvete som har vart i flere år helt til hun ble omtalt i media slik at det var det første som kom opp hvis man googlet navnet hennes.

Anyways, her er linken til siden http://www.amsterdamhouseboatholiday.com/index.html

håper på konstruktiv respons !
Ville styrt unna dette med mindre du får noen ordentlig bekreftelse på at dette er legit.

Første inntrykk mitt av siden var Scam. Å videre i "Questbook" så virker det som de har skrevet tilbakemeldingene selv.
Så utrolig mistenkelig og uprofesionell ut hvertfall.


Ville heller bestilt i fra http://www.houseboathotel.nl/ eller http://amsterdamhouseboat.nl/
Her er iallefall det som står med liten skrift nederst på nettsiden. Vare ikke værre enn kopier/lim inn.

Houseboat vacation / Rent Houseboat Amsterdam / Cheaper than Hotel / Better than Appartment / Cheap Hotels Appartments / Hotel Appartment Deals / Hotel Appartment Reservation / Discount Hotels / Hotel Offers / Bussiness Hotels / Hotel Booking / Holiday Homes / Travel sites/ Hotel sites / Holiday sites / Vacation booking / Hotel Appartment Rates / Cheapest Hotel Appartment Prices /IHA / Homelidays / HomeAway / Mediavakantie / unusual rentals / ausboot Urlaub / Miete Hausboot Amsterdam / Billiger als Hotel / Besser als Apartment / Günstige Hotels Ferienwohnungen / Hotel Apartment Hotel / Hotel Apartment Reservation / Günstige Hotels / Hotel-Angebote / Bussiness Hotels / Hotel Buchen / Ferienhäuser / Travel Sites / Hotel sites / Urlaub Websites / Urlaub buchen / Hotel Ferienwohnung Preise / Günstige Hotel Apartment Preise / ungewöhnliche Miete /Péniche de vacances / Location Péniche Amsterdam / Moins cher que Hôtel / Mieux que Appartement / Hôtels Appartements / Appartement Hôtel Offres / Réservation Hôtel Appartement / Remise Hôtels / Hôtel Offres / Bussiness Hôtels / Hôtel Réservation / Maisons de vacances / Voyage sites / Hôtel sites / sites de vacances Vacances / Tarifs réservation d'un appartement / Hôtel moins cher / prix Hôtel Appartement / locations insolites /Alquiler de casas de vacaciones / Alquiler Chalana Amsterdam / Más barato que un hotel / Mejor que el apartamento / Hoteles Apartamentos / Hotel Apartamento Reserva / Descuento / Hoteles Negocios / Hotel Reservas / Casas de Vacaciones / sitios de viaje / sitios Hotel / sitios de vacaciones / vacaciones de reserva / Hotel Tarifas de Mejor / Precios Apartment Hotel / inusual alquiler /Houseboat vacanze / Affitto Houseboat Amsterdam / Prezzi più bassi Hotel / Meglio di Appartamento / Alberghi economici Appartamenti / Hotel Appartamento Prenotazione / Discount Hotel / Alberghi Bussiness / Prenotazione Hotel / Case Vacanze / Travel sites / siti Hotel / luoghi di vacanza / vacanze prenotazione / Hotel Apartment Tariffe / tariffe più vantaggiose Apartment Hotel / inusuali affitti
Vis hele sitatet...
Ser kun ut som søkeord rettet mot crawlere fra Google osv.
Sist endret av m0nte; 15. november 2011 kl. 00:38.