Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5293
Heisann!

Lurte på om det vil lønne seg å kjøpe ps3 nå? Ps4 kommer om 1år og 1måned http://www.ps4playstation4.com/ps4-r...untdown-begins
vil si 2013...

Vil det lønne seg å kjøpe det nå? Prisen er 2 195,- for en 320GB.

-TristSaus
Ja løp å kjøp
Trenger du virkelig 320GB?
Hvis du klarer å vente over ett år for å spille, så er det vel verdt det, men jeg ville aldri ventet et helt år.
For all del, måtte ut med 2200 kr for en 120 gb når jeg kjøpte.
Vil si det er verdt det ja, men spørs hvor mye du bruker den selvsagt. Mange gode spill, både gamle og nye som er verdt å få med seg. Med 320gb kan du jo også laste inn filmer, musikk etc og bruke den som en slags media pc.
Vil du ha noe å spille på nå; kjøp PS3. Om du vil vente så venter du. Jeg kjøpte sjøl nettopp PS3 160GB inkl. Battlefield 3 for 2088,- på Spaceworld og synes for min del det var verdt pengene fordi det gir meg underholdning nå, ikke om 1 år og 1 måned.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Trenger du virkelig 320GB?
Vis hele sitatet...
Ja, snakket med 2 venner; en har 120GB og den andre har 320GB. De har samme spill, men den som har 320GB går mer "smood"... Det er hva jeg vil, og den koster ikke mer en 200kr mer for 320GB... Så jeg velger å gå for det beste om jeg kan si det sånn...

Sitat av Xernox Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Awesome! Tusen takk! :-)
Sitat av Glenni Vis innlegg
Trenger du virkelig 320GB?
Vis hele sitatet...
Ene min er på 160gig, og har nesten brukt alle gigsa. og har ikke annet lagret enn det som blur lagret når du stapper inn en disc og spiller spill, så. 320gig er verdt det hvis du har litt spill
Sitat av Kakemann Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Bare så det er sagt, så er den solgt om du ser nermere på bildet...
Sitat av TristSaus Vis innlegg
Bare så det er sagt, så er den solgt om du ser nermere på bildet...
Vis hele sitatet...
Og det var ikke billig
Husk at når PS4 eventuelt kommer ut kommer den nok til å koste mye mer enn 2000kr.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Husk at når PS4 eventuelt kommer ut kommer den nok til å koste mye mer enn 2000kr.
Vis hele sitatet...
Ja det var det jeg tenkte og jeg som går i 8klasse nå trenger jo masse tid i 10ende... Så da er det greit at den går ut da kan du si...
Sitat av TristSaus Vis innlegg
Heisann!

Lurte på om det vil lønne seg å kjøpe ps3 nå? Ps4 kommer om 1år og 1måned http://www.ps4playstation4.com/ps4-r...untdown-begins
vil si 2013...

Vil det lønne seg å kjøpe det nå? Prisen er 2 195,- for en 320GB.

-TristSaus
Vis hele sitatet...
Du vet at Sony ikke har sagt et ord om PS4 og den siden baserer seg bare på spekulasjoner
er du glad i å spille? da er svarer ja. hvis du spiller 1 gang i året. svaret er nei.
I 2013 er det jo ingen som lever, kos deg mens du kan
Sitat av toxicity Vis innlegg
Du vet at Sony ikke har sagt et ord om PS4 og den siden baserer seg bare på spekulasjoner
Vis hele sitatet...
Jaja, whatever ...

Sitat av xaine Vis innlegg
I 2013 er det jo ingen som lever, kos deg mens du kan
Vis hele sitatet...
Det var sant takk for tipset! Eller kanskje ikke...
Sitat av TristSaus Vis innlegg
Jaja, whatever ...
Vis hele sitatet...
Hva er "Jaja, whatever ..." med det? :P

Pro-tips:
Ingenting er sikkert før det kommer en offisiell uttalelse.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Hva er "Jaja, whatever ..." med det? :P

Pro-tips:
Ingenting er sikkert før det kommer en offisiell uttalelse.
Vis hele sitatet...
Fant ut det etter å ha lest litt...

Men jeg tenkte også det at BF3 og MW3 har jo nettop kommet til mange konsoller men også PS3... De bruker vel ikke så hinsides med tid på å lage så bra spill som ikke skal vare mer enn et år?

Tenkte jeg da...
Du kommer vel uansett ikke til å kjøpe deg ps4 med en gang den kommer ut heller,stiv pris og ikke sannsynlig bakoverkompatibel.
Har du penger nok, go for it. Kjøpte nettopp en ps3 for å game skyrim, å angerer ikke. Helt grei maskin.

Sitat av TristSaus Vis innlegg
Det var sant takk for tipset! Eller kanskje ikke...
Vis hele sitatet...
Dæven for en twist.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=611323

Sitat av Xernox Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så ikke at du postet
Det henger jo plakater på gamestop der det står at en pre-owned ps3 koster 1500?
Gølger det med kontroller og ledninger og stuk da?

Driter litt i harddisk plassen, er bare 4 eller 5 spill jeg skal ha.. :/
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Du kommer vel uansett ikke til å kjøpe deg ps4 med en gang den kommer ut heller,stiv pris og ikke sannsynlig bakoverkompatibel.
Vis hele sitatet...
Bakoverkompitabel? Kunne du forklart litt nermere?
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Xbox 360!
Vis hele sitatet...
why? Største argumentet for er at det er fler som har det tror jeg, men med ps3 slipper man å betaler for xbox live gold.

Har ikke ps3 også hakket bedre grafikk?
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Xbox 360!
Vis hele sitatet...
Pc

...
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Xbox 360!
Vis hele sitatet...
For deg som liker å betale for mye...
LIVE er jo ikke gratis
Sist endret av TristSaus; 14. november 2011 kl. 23:13.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det henger jo plakater på gamestop der det står at en pre-owned ps3 koster 1500?
Gølger det med kontroller og ledninger og stuk da?

Driter litt i harddisk plassen, er bare 4 eller 5 spill jeg skal ha.. :/
Vis hele sitatet...
Solgte min ps2 der, og da skulle de ha med ledninger og to kontroller, så regner med at de selger med dette også?

Bakoverkompatibel betyr at den kan spille spill fra forrige generasjons konsoll. I klartekst; Det er ikke sikkert at ps4 kan spille ps3-spill.
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Solgte min ps2 der, og da skulle de ha med ledninger og to kontroller, så regner med at de selger med dette også?

Bakoverkompatibel betyr at den kan spille spill fra forrige generasjons konsoll. I klartekst; Det er ikke sikkert at ps4 kan spille ps3-spill.
Vis hele sitatet...
Åja, sånn ja... Men jeg har en Wii da, er det mulig å bytte den mot en ps3? På gamestop altså.
Tror at du skal få byttet den inn men ikke ha for store forventninger.
Ps kjøper du spill kjøp fra play.com mye billigere, 25% billigere en Elkjøp.
Sist endret av wtf1337; 14. november 2011 kl. 23:20.
kommer an på innbytteprisen du får for Wii og hva en ps3 koster. Bare å stikke innom å sjekke, men tror ikke det. ps3 er hakket dyrerere enn wiii
http://www.game.no/acatalog/Playstat...station_3.html ps3 1999,- gratis frakt
Sist endret av moan1244; 14. november 2011 kl. 23:22.
Kan også være en ide å vente til nyttårs/ romjulssalg
Kan også være en fordel og ikke vente til jul.
Fordi da kan det være utsolgt.
Offtopic, men; er den siden legit? Det er vel ikke slik den nye Playstation skal se ut? Tar jo unødvendig mye plass det glass-greiene rundt..
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det henger jo plakater på gamestop der det står at en pre-owned ps3 koster 1500?
Gølger det med kontroller og ledninger og stuk da?

Driter litt i harddisk plassen, er bare 4 eller 5 spill jeg skal ha.. :/
Vis hele sitatet...
hvem kjøper brukt til 1500 kr når mann får nytt til 2000kr??? med garanti og 5års reklamasjon...
Sitat av olaPola Vis innlegg
why? Største argumentet for er at det er fler som har det tror jeg, men med ps3 slipper man å betaler for xbox live gold.

Har ikke ps3 også hakket bedre grafikk?
Vis hele sitatet...
Virker som det er flere som har ps3. Men er vell vennegjenger som har konsentrert seg om en konsoll. Mjoda, varierer fra spill til spill, noen spill har faktisk dårligere grafikk på Ps3, men som oftest ikke. Den har jo også blueray og masse anna drit som kanskje kan komme til nytte. Men selv om online er gratis, er 360'en sin bedre. Mer stabilt.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Nå som harddiskprisen har gått opp ca 300% (butikkpriser), så ville jeg nok ha slått til om du vil ha en nå
Løp og kjøp ! Vert kvar ei krone !
Tenker å kjøpe nokså snart ja... Blir enten at jeg ønsker til jul eller at jeg kjøper fra komplett, eller siste: Bytter inn Wii'en og betaler resten om det trengs...
Kjop en xbox 360 s istedet, blir helt raa om ikke lenge
Sitat av Foretningssans Vis innlegg
Kjop en xbox 360 s istedet, blir helt raa om ikke lenge
Vis hele sitatet...
Brukernavnet ditt kræsjer liksom litt med forslaget.. LIVE koster penger om det skal være verdt det, ps3 network er gratis. Go figure.

Tror tråden hadde blitt kalt "Verdt å kjøpe Xbox360 nå?" om det er det ts vil ha.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
LIVE koster penger om det skal være verdt det, ps3 network er gratis. Go figure.
Vis hele sitatet...
Live koster 81 øre per dag, er det så gale da?
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Live koster 81 øre per dag, er det så gale da?
Vis hele sitatet...
Man betaler ikke daglig heller, man betaler for 1, 3 eller 12 måneder. Ett år koster 60$ tror jeg. Ikke særlig fristende, etter erfaring har jeg aldri penger når de regningene kommer.

Det går på personlig preferanse, men posten din er fremdeles ganske off topic.
Sitat av xaine Vis innlegg
I 2013 er det jo ingen som lever, kos deg mens du kan
Vis hele sitatet...
Oisann, det er jo sant det. Min kalender slutter nemlig i desember den 24. Der hadde jeg helt glemt
Sitat av olaPola Vis innlegg
Brukernavnet ditt kræsjer liksom litt med forslaget.. LIVE koster penger om det skal være verdt det, ps3 network er gratis. Go figure.

Tror tråden hadde blitt kalt "Verdt å kjøpe Xbox360 nå?" om det er det ts vil ha.
Vis hele sitatet...
Hvordan krasjer det ved at jeg tipser om en annen konsoll? Ps3 er bra, men 360 blir bedre. Og betale litt for LIVE er ikke akkurat mye.
Sitat av Foretningssans Vis innlegg
Hvordan krasjer det ved at jeg tipser om en annen konsoll? Ps3 er bra, men 360 blir bedre. Og betale litt for LIVE er ikke akkurat mye.
Vis hele sitatet...
Begge konsoller er bra. Ingen grunn til fanboi krig. Er du villig til å betale penger for live (som er bedre, sier de som har det..) så går du for 360. Vil du ha gratis live, med bluray og kan brukes som mediasenter, gå for PS3.

Bryr du deg ikke om de tingene kjøper du det vennegjengen din har. Nå har du vel bestemt deg for PS3 så er egentlig ingen grunn til å diskutere det.
Sitat av Foretningssans Vis innlegg
Hvordan krasjer det ved at jeg tipser om en annen konsoll? Ps3 er bra, men 360 blir bedre. Og betale litt for LIVE er ikke akkurat mye.
Vis hele sitatet...
"bedre", fint argument.
TS spurte om det var verdt å kjøpe ps3, men javel.

Argumentet om gratis nett og ikke noe gold/silver drit står fremdeles.
Pluss at det blir ganske tydelig at du kommer til å nekte for alt jeg sier siden du allerede har sagt så klokt; "Ps3 er bra, men 360 blir bedre."