Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288892
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Noen med på bf3 i løpet av tg-dagene?
Vis hele sitatet...
Gjerne. Snakk med meg på R33 S26/27/28 (vet ikke hvilken plass, security kom og føkka litt opp... )
Sist endret av Bl4derunner; 27. mars 2013 kl. 16:55. Grunn: Cuz PI = 3,141592653589793238462643383279502884197169399
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Noen med på bf3 i løpet av tg-dagene?
Vis hele sitatet...
Kan bli med på bf3 jeg, men er ganske dårlig da jeg kjøpte det i går
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har hatt hell med CITV i tanks? Jeg har nettopp unlocka det, men det er aldri noen som enten bruker guided shells eller hopper inn og bruker CITV. Virker jo som en knall kombinasjon dersom man faktisk bruker det, men det krever jo litt teamwork.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av LTd Vis innlegg
Noen som har hatt hell med CITV i tanks? Jeg har nettopp unlocka det, men det er aldri noen som enten bruker guided shells eller hopper inn og bruker CITV. Virker jo som en knall kombinasjon dersom man faktisk bruker det, men det krever jo litt teamwork.
Vis hele sitatet...
Er syyykt OP mot helikopter og fly som kun bruker flares, pga missilene følger enda etter hvis de popper flares. Men IR smoke funker det ikke så godt mot.

Finn teammates eller spør på mic om noen i squaden din joiner. Men iblant er det umulig å finne noen som joiner hvis du ikke har kompiser som spiller.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Er syyykt OP mot helikopter og fly som kun bruker flares, pga missilene følger enda etter hvis de popper flares. Men IR smoke funker det ikke så godt mot.

Finn teammates eller spør på mic om noen i squaden din joiner. Men iblant er det umulig å finne noen som joiner hvis du ikke har kompiser som spiller.
Vis hele sitatet...
Har sett en del videoer som viser hvor effektivt det er, samme med soflam + javelin, men det er nært sagt ingen som samarbeider. Bare en drøss med folk som bitcher og slenger dritt.
Si ifra om noen vil samarbeide om soflam/javelin, mangler litt designations assists så har jeg 75/75 assignements
Sitat av Oatre Vis innlegg
Si ifra om noen vil samarbeide om soflam/javelin, mangler litt designations assists så har jeg 75/75 assignements
Vis hele sitatet...
Hvilke servere/brett spiller du på da?

Jeg spiller mye Noshahr Canals på conquest, samt litt på Operation Firestorm og Caspian Border så lenge de som flyr jet på motlaget ikke er alt for gode. Blir fort kjedelig i lengden dersom man ikke har noen på eget lag som er like gode i jet for det er mer eller mindre den eneste måten å få has på dem. Igla/stinger er bortimot ubrukelig dersom piloten er noenlunde god eller at halve laget spiller engineer og står klare med Igla/stingere til å ta dem ut. (Noe de sjelden gjør).
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Si ifra om noen vil samarbeide om soflam/javelin, mangler litt designations assists så har jeg 75/75 assignements
Vis hele sitatet...
Er ikke vi venner på battlelog? Elsker å være javelinhore jeg
Og soflam er brutalt effektivt på CTF...
Sist endret av CHillZoNE; 7. april 2013 kl. 15:07.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Si ifra om noen vil samarbeide om soflam/javelin, mangler litt designations assists så har jeg 75/75 assignements
Vis hele sitatet...
Har ikke javelin, men har stinger og igla Si ifra om det er av innteresse. Har ikke spilt så mye btw.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/DVollstad/

Noen som joiner senere i natt?
Chillzone, send pm på freak eller på Battlelog
og hvorfor har servere slik at det blir 3 fulle squads, også blir jeg alene i en squad, og serveren er full ..

Pope, bare spill 10 min på engineer på rush/CQ, der får du repairs/rpg kills/ eller bare TDM med engineer klassen

Chillzone, er det virkelig randoms som bruker min soflam på CTF? Isåfall virker det veldig interresant, men mangler rundt 12 assits, så bare å si ifra
Sitat av Oatre Vis innlegg
Chillzone, send pm på freak eller på Battlelog
og hvorfor har servere slik at det blir 3 fulle squads, også blir jeg alene i en squad, og serveren er full ..

Pope, bare spill 10 min på engineer på rush/CQ, der får du repairs/rpg kills/ eller bare TDM med engineer klassen

Chillzone, er det virkelig randoms som bruker min soflam på CTF? Isåfall virker det veldig interresant, men mangler rundt 12 assits, så bare å si ifra
Vis hele sitatet...
Spiller bare på TDM, og det går fort det. Men har ikke fått Javelin enda.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Chillzone, er det virkelig randoms som bruker min soflam på CTF? Isåfall virker det veldig interresant, men mangler rundt 12 assits, så bare å si ifra
Vis hele sitatet...
Vel, det kan lønne seg å si noe slikt som "SOFLAM is up" på teamchat. Da vil du få flere som bruker javelin. Ikke bry deg så mye med å sikte inn ting som går for fort, feks fly, men helikoptre er bestandig en god sak å skyte på.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Chillzone, send pm på freak eller på Battlelog
og hvorfor har servere slik at det blir 3 fulle squads, også blir jeg alene i en squad, og serveren er full ..

Pope, bare spill 10 min på engineer på rush/CQ, der får du repairs/rpg kills/ eller bare TDM med engineer klassen

Chillzone, er det virkelig randoms som bruker min soflam på CTF? Isåfall virker det veldig interresant, men mangler rundt 12 assits, så bare å si ifra
Vis hele sitatet...
Battlelog ChillZon3

Det hjelper som meitemark sier, skrive i teamchat.

Lite protip ang CTF. Spawn som recon, gå lydemper.

Min setup:
As val. Extended mag - cobra
1911 Sup/S-tac
Soflam
Spawn beacon.

Kom deg over til spawn til fienden, sett opp et spawnbeacon der(Allerhelst innendørs)

Sett opp soflamen din bak dem
Dør du så, bare spawn på spawnbeacon'et ditt.
Squaden din gjør seg ofte nytte av det, og kan du, bytt squad til de som er høy lvl. De har en tendens til å bruke huet i spillet også.
Sist endret av CHillZoNE; 8. april 2013 kl. 16:17.
har ein platoon for freaks på BL
http://battlelog.battlefield.com/bf3...5391956888924/

er berre å søke lurer litt på korleis eg skal få til freaken som embel, ide anybody?
Går det forresten an å bruke egen soflam til å merke mål som man skyter med guided shell? Altså at man spawner som sniper, setter opp en soflam, hiver seg i en tanks og beskyter målene med guided shell?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Noe usikker, men tror den forsvinner...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Noe usikker, men tror den forsvinner...
Vis hele sitatet...
det gjør den ikke. Har brukt det trikset flere ganger.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
det gjør den ikke. Har brukt det trikset flere ganger.
Vis hele sitatet...
Nice og takk for bekreftelsen!
Det skal misbrukes på det groveste
Sist endret av CHillZoNE; 8. april 2013 kl. 23:01.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
det gjør den ikke. Har brukt det trikset flere ganger.
Vis hele sitatet...
Genialt! Må nesten gønne på med et par runder Norshahr Canals nå og gruse litt choppers!
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Nice og takk for bekreftelsen!
Det skal misbrukes på det groveste
Vis hele sitatet...
Er ikke missbruk. SOFLAM sikter seg inn på ting i den retningen du sikter den automatisk. Litt missbruk kan det være å feks sikte den inn mot et sted der det spawner heli/tanks og så bare skyte alt som blir tagget...
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Er ikke missbruk. SOFLAM sikter seg inn på ting i den retningen du sikter den automatisk. Litt missbruk kan det være å feks sikte den inn mot et sted der det spawner heli/tanks og så bare skyte alt som blir tagget...
Vis hele sitatet...
Akkurat! Det er så lett på CTF.
Noen som har prøvd med CITV station? Funker ikke å sitte å little bird å sette seg i sete 4 og designate også guided missile på heli.. Damavand Peak/rush funker det veldig bra å ha en venn som designater/skyter guided.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitter masse i CITV om jeg er dedikert til å reppe/holde tanksen/gunner i live. Fungerer som bare pokker! Satt i natt og var super mega plagsom med CITV. DØD OVER HELIS!

Protip:
Folk setter pris på en engineer som passer på tanksen, får opp reactive etc etc.
I rush er dette ofte forskjellen på tap eller vinn.
En tanks er veldig dominerende om man har en god sjafør og engineers som holder den i live.
Sist endret av CHillZoNE; 9. april 2013 kl. 19:30.
Noen som vil være med å spille et par runder rush nå? Vi bruker gjerne ts eller skype

EDIT: Med B1gm4c og meg
Sist endret av Bl1zzarD; 12. april 2013 kl. 22:02.
Har fått et helvettes problem med battlelog nå.
http://i.imgur.com/EvWyTKL.jpg
Noen nom vet hvoradn man fikser dette? Jævlig iriterende. Så det var noen andre som hadde problemet for ett år siden, men ingen av fix'ene funker på meg.
Noen som har sett noe lignende? eller som vet hvordan man kan få fikset dette?
Edit: dette kommer hver gang jeg starter ett game på bf3.
Sist endret av iColdman; 12. april 2013 kl. 22:20.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Har fått et helvettes problem med battlelog nå.
http://i.imgur.com/EvWyTKL.jpg
Noen nom vet hvoradn man fikser dette? Jævlig iriterende. Så det var noen andre som hadde problemet for ett år siden, men ingen av fix'ene funker på meg.
Noen som har sett noe lignende? eller som vet hvordan man kan få fikset dette?
Edit: dette kommer hver gang jeg starter ett game på bf3.
Vis hele sitatet...
hadde noe lignende på bf2 engang i tida. da var det punkbusteren som ikke update seg skikkelig, pga brannmur elns.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av iColdman Vis innlegg
Har fått et helvettes problem med battlelog nå.
http://i.imgur.com/EvWyTKL.jpg
Noen nom vet hvoradn man fikser dette? Jævlig iriterende. Så det var noen andre som hadde problemet for ett år siden, men ingen av fix'ene funker på meg.
Noen som har sett noe lignende? eller som vet hvordan man kan få fikset dette?
Edit: dette kommer hver gang jeg starter ett game på bf3.
Vis hele sitatet...
http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://bldr.no/1ne

Og noen sier at tanks ikke er overpowered i dette spillet, man må jo nesten gjøre en innsats for ikke å bli sparket ut.
Sitat av LTd Vis innlegg
http://bldr.no/1ne

Og noen sier at tanks ikke er overpowered i dette spillet, man må jo nesten gjøre en innsats for ikke å bli sparket ut.
Vis hele sitatet...
Hvem er "noen" ?
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Hvem er "noen" ?
Vis hele sitatet...
Bare vent og se.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Hvem er "noen" ?
Vis hele sitatet...
Alle de som ikke vet hvor enkelt det er å ta ut en tank. Det vil også gjelde de som ikke har opplevd å sitte i en tank med folk som kan samarbeide.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Alle de som ikke vet hvor enkelt det er å ta ut en tank. Det vil også gjelde de som ikke har opplevd å sitte i en tank med folk som kan samarbeide.
Vis hele sitatet...
Det forutsetter som du sier at man samarbeider, uten dette har tanken et soleklart fortrinn (selvfølgelig). Hvis tanksen også samarbeider, enten ved å ha en engi som veksler mellom å reparere eller tagge heli/tank/inf etc og en på 50cal, eller med andre tanks i formasjon så er det ikke så lett å ta ut tanks som du sier selv om man samarbeider. Spiller jeg f.eks på Noshahr canals eller Damavand peak så er det sjelden jeg kommer under k/d ratio på 5 selv når jeg spiller offensivt og det er lett å komme over k/d over 10 ved å spille litt defensivt på en gjennomsnittlig runde de gangene jeg får rasket til meg en ledig tanks.
Sist endret av LTd; 1. mai 2013 kl. 23:13.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av LTd Vis innlegg
Det forutsetter som du sier at man samarbeider, uten dette har tanken et soleklart fortrinn (selvfølgelig). Hvis tanksen også samarbeider, enten ved å ha en engi som veksler mellom å reparere eller tagge heli/tank/inf etc og en på 50cal, eller med andre tanks i formasjon så er det ikke så lett å ta ut tanks som du sier selv om man samarbeider. Spiller jeg f.eks på Noshahr canals eller Damavand peak så er det sjelden jeg kommer under k/d ratio på 5 selv når jeg spiller offensivt og det er lett å komme over k/d over 10 ved å spille litt defensivt på en gjennomsnittlig runde de gangene jeg får rasket til meg en ledig tanks.
Vis hele sitatet...
Damavand Peak og tanks er splash, splash og atter splash damage.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Damavand Peak og tanks er splash, splash og atter splash damage.
Vis hele sitatet...
Jo, pluss at man har omtrent uendelige muligheter for å unngå AT, ihvertfall på Damavand. En bra kombo er IR+canister shell, da er det lite man kan gjøre som inf.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av LTd Vis innlegg
Jo, pluss at man har omtrent uendelige muligheter for å unngå AT, ihvertfall på Damavand. En bra kombo er IR+canister shell, da er det lite man kan gjøre som inf.
Vis hele sitatet...
HMG. reactive og maincannon <3

Smoke kan brukes ting mangt, f.eks å bryte spotting om du har hardt skadet og må stikke, eller skal prøve på en litt aggresiv flank.

HMG er det ikke cooldown på, og skader også fly, heli etc.
Dessuten kan du droppe inf på 1-2 skudd om treffer bra med HMG..
Hva gjør folk for å bryte/dodge javelins etc uten smoke? På damanvand peak er det ikke mye å gjemme seg bak, særskilt på siste sett med Mcoms etter tunnellen.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
HMG. reactive og maincannon <3

Smoke kan brukes ting mangt, f.eks å bryte spotting om du har hardt skadet og må stikke, eller skal prøve på en litt aggresiv flank.

HMG er det ikke cooldown på, og skader også fly, heli etc.
Dessuten kan du droppe inf på 1-2 skudd om treffer bra med HMG..
Hva gjør folk for å bryte/dodge javelins etc uten smoke? På damanvand peak er det ikke mye å gjemme seg bak, særskilt på siste sett med Mcoms etter tunnellen.
Vis hele sitatet...
Fant nettopp ut at HMG faktisk fungerer ekstremt bra mot snipere ettersom den har lite bullet drop og ekstrem presisjon på første skuddet, god combo med zoom optics. Ellers er jo guided shell bra.
Noen her som spiller mye Co-Op som jeg kan legge til?

Bare add meg vis dere vil; dvollstad
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Vis hele sitatet...

En fra meg, et kill mere enn deg, og en mere death, rush/grand bazaar, men kan si at jeg hadde 7-8 infanteri kills på de 2 første m-com'sa, resten tanks døde helt på slutten så ble litt pissed^^

Glemte å legge ved rapporten: http://battlelog.battlefield.com/bf3...ow/1/61315953/
Pent battlelog var nå da, en update der folkens
Går jo ikke an å lese her uten å få lyst å game BF3.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Endelig ferdig med alle assignments!

Hva synes folket om CTF egentlig?
Sist endret av CHillZoNE; 16. mai 2013 kl. 06:30.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Endelig ferdig med alle assignments!

Hva synes folket om CTF egentlig?
Vis hele sitatet...
Startet å spille endel ctf for å få "s-tac". Må si jeg liker det bedre og bedre. Største problemet er egentlig når lagene tar hverandres flag og ting bare stopper seg opp

Hvor mange har skaffet seg S-TAC foresten? Hadde ikke brukt M1911 fra før selv, men pistolen er absolutt hvert strevet imo. Men at det var pain å skaffe den er det liten tvil om, særlig denne brukte jeg lang tid på : Destroy 1 enemy IFV from airdropped IFV
Sitat av Lima Vis innlegg
Destroy 1 enemy IFV from airdropped IFV
Vis hele sitatet...
Det er en del pussige shortcuts man kan bruke til å ta slike ting. Når jeg fikk den der, så var det fordi jeg satt i en IFV når en fiendtlig IFV kjørte over noen landminer jeg hadde plassert. Pling, så var den ferdig.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Startet å spille endel ctf for å få "s-tac". Må si jeg liker det bedre og bedre. Største problemet er egentlig når lagene tar hverandres flag og ting bare stopper seg opp

Hvor mange har skaffet seg S-TAC foresten? Hadde ikke brukt M1911 fra før selv, men pistolen er absolutt hvert strevet imo. Men at det var pain å skaffe den er det liten tvil om, særlig denne brukte jeg lang tid på : Destroy 1 enemy IFV from airdropped IFV
Vis hele sitatet...
S-TAC var ganske lett å skaffe, det mest smertefulle var vel IFV delen.
Jeg fikk 500 kill + første uka jeg hadde pistolen, hadde helt dilla på pistol og hardcore.

CTF kan fort ende i spawnrape også. Ble frastjålet tanks, heli og vodnik her en natt, og de sto ved spawn våres og rapet oss.... ALDRI gi fra deg tanksen/heli. Dø heller i det.

Jeg liker CTF overall, og er absolutt den gamemoden som kommer til å leve lengst for min del, sett bort ifra Conquest og rush.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Det er en del pussige shortcuts man kan bruke til å ta slike ting. Når jeg fikk den der, så var det fordi jeg satt i en IFV når en fiendtlig IFV kjørte over noen landminer jeg hadde plassert. Pling, så var den ferdig.
Vis hele sitatet...
Jeg chattet litt med en på fiende laget som lot meg drepe han i IFV så lenge han fikk gjøre det samme tilbake, litt juks men

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
S-TAC var ganske lett å skaffe, det mest smertefulle var vel IFV delen.
Jeg fikk 500 kill + første uka jeg hadde pistolen, hadde helt dilla på pistol og hardcore.
Vis hele sitatet...
Ja alt kan fint gjøres på en kveld. S-TAC på CQ er veldig morro! Fungerer også veldig godt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som blir med og spille i natt? Spiller bare på Kharg Island, Conquest/large. Er da mest på RU siden og flyr Z11W (tror jeg det er, scout heli dems).
▼ ... over en uke senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Kommet over endel spillere i det siste, to bare idag som har hatt level 100(+-) med kun 300 timer(+-)

Med meg selv som et eksempel er jeg på level 45 og har spillt 309 timer, enten har jeg gjort noe galt eller så er de cheaters.
Hvor mange timer hadde du da du ble level 100?

Isåfall burde det jo være lett å se at de cheater for Dice når levelen ikke stemmer med timeantallet....
hvis du spiller team deatchmatch hardcore, går det driit fort. Selv får jeg lett 50 kills+ på en tdm 500tickets
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
hvis du spiller team deatchmatch hardcore, går det driit fort. Selv får jeg lett 50 kills+ på en tdm 500tickets
Vis hele sitatet...
Kan selv få 60 kills på en vanelig Dm med 200 tickets.

De jeg har sett har hatt noe mer kills en meg, men langt fra dobbelt så mye som burde være tilfelle da de har dobbelt så mye i level