Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1600
Hei dere! Noen ganger har jeg alkoholabstinensene fra helvete (bokstavlig talt), ser små og store dyr, levende krusseduller, svette, puls og pupiller, er redd for dusjen, er redd for sengen (krussedulldynetrekk), redd for store svarte hull i verdensrommet osv.

Jeg har brukt sobril noen ganger, men får ikke tak i det nå, dessuten er jeg litt redd for å bli avhengig. Har nå kjøpt xanax og rivotril. Har ikke prøvd de enda, for jeg leste akkurat på diverse legesider at man kan få hjertestans eller hjerneblødning ved feilmedisinering i den tilstanden jeg beskrev over. Er det noen der ute som vet noe om dette?

Jeg tar også gjerne imot råd om andre legemidler jeg heller kan skaffe. Dette er en tilstand som kan vare i flere dager, men avta gradvis. Noe som kanskje hadde vært fint, var noe som virket sterkt den første dagen, og noe mildedre med andre virkemidler de neste dagene?

Jeg kommer aldri til å blande de med alkohol, eller å ruse meg på de. Jeg kommer heller aldri til å slutte å drikke

På forhånd takk!
Er medisineringen i samvsar med lege?
Du får tvilsomt hjerneblødning eller hjertestans av å kombinere sobril med alkoholabstinenser, men en kan få hjertestans og div. av alkoholabstinenser alene, grunnet kroppen går i sjokk. Dette vil benzo roe ned kraftig. Drar du til legen og forteller om alkoholabstinensene er det godt mulig han skriver ut sobril til deg.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du får tvilsomt hjerneblødning eller hjertestans av å kombinere sobril med alkoholabstinenser, men en kan få hjertestans og div. av alkoholabstinenser alene, grunnet kroppen går i sjokk. Dette vil benzo roe ned kraftig. Drar du til legen og forteller om alkoholabstinensene er det godt mulig han skriver ut sobril til deg.
Vis hele sitatet...
Ok, hva med xanax og Rivotril? Jeg prøver å lese om de på felleskatologen, men det er greskt for meg

Sitat av En deling Vis innlegg
Er medisineringen i samvsar med lege?
Vis hele sitatet...
Nei, det er nok ikke det foreløpelig, jeg tenker jeg skal dra til henne snart og snakke med henne om dette, men jeg vil gjerne ha prøvd ut noen ting først, jeg vil derfor forhøre meg her først
Sist endret av mrs-gein; 1. februar 2015 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Benzodiazepiner er hva som brukes klinisk til å behanlde alkoholabstinenser. Siden benzoadiazpiner virker på samme reseptorerer som alkohol vil de virke svært lindrene. De vil ta seg av angsten,uroen, søvnløstheten og den dårlige matlysten.

Jeg ville brukt rivotril da det har lengre halveringstid og virker bedre mot kramper. Xanor ville jeg spart viss jeg hadde nok rivotril og mine hensikter var kun å lindre alkoholabstinense.
Sitat av mrs-gein Vis innlegg
Ok, hva med xanax og Rivotril? Jeg prøver å lese om de på felleskatologen, men det er greskt for meg
Vis hele sitatet...
Det er nøyaktig det samme, bortsett fra at de virker litt forskjellig. Ser at det er noen her som anbefaler rivotril, og det kan sikkert fungere fint det, bare at man av en eller annen grunn blir drittsekk av det. (etter hva jeg har sett ihvertfall, det er alltid individuelle forskjeller, og dette er bare noe jeg har bemerket meg.)

Uansett, så tar du det du får av legen din. Har du sterk alkoholavhengighet drikker du et par pils om dagen til du får professjonell hjelp. Alkoholabstinenser kan være direkte livstruende.
Sist endret av Relevant; 1. februar 2015 kl. 18:48.