Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2722
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Er det noen som spiller destiny på xbox one her? I det tilfelle, add meg: Stickyshifted

Er online mesteparten av dagen i dag iallefall hvis noen er med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
spiller gjerne med noen folk nå.
har en Exotic bounty jeg trenger hjelp for å fullføre... så om noen vil bli med på the summoning pits strike på lvl 26, så hadde det vert konge! :P

Vault of glass Raidet har jeg også lyst å prøve meg på, men trenger også noen gode medspillere der.

heter det samme på XBO som her
Sist endret av ExcludedBug; 21. oktober 2014 kl. 15:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg hiver meg også med på denne. kosheen2 heter jeg, bare add meg.
Jeg og en kompis er ute etter å samle 6 spillere slik at vi kan ta lvl 26 raid.
Add meg om du er interrisert. Vi er to stk på lvl 26
Gamertag: Rexirus
Sist endret av Rexirus; 30. oktober 2014 kl. 12:48.
Mista hørselen i går og har nå litt tid hjemme fra jobb, så da blir det litt tid til Destiny


Gamertag: HobbyGesel, add om ønskelig (er bare lvl10 enda, men hej)
Hei folkens! Er det stemning for å opprette en lukket gruppe på Facebook, for å gjøre det enklere å koordinere spilling? Er selv klar for å ta VoG normal for første gang, hadde vært kjekt å gjøre det sammen med nordmenn!
@djiis
Det er stemning fra min side i hvertfall. Tar du på deg opprettingen av gruppen?
Sist endret av Rexirus; 3. november 2014 kl. 13:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
@Rexirus

Sjekket, og det var naturligvis opprettet en slik gruppe fra før. Joinet nettopp.
https://www.facebook.com/groups/dxnorway/

La deg til på Live. Dersom du / dere ikke har løpt raidet enda, kunne det jo vært moro om vi var bare ferskinger første gang. Gi beskjed!
@djiis

Kult, jeg joinet nettopp selv. Takk for linken.

Har ikke raidet enda, men er klar til å gjøre det når jeg kommer hjem fra reise tirsdag 11. Jeg tar kontakt så snart jeg er hjemme
Sist endret av Rexirus; 6. november 2014 kl. 10:34.
Hva er gamertaget ditt djiis? Finner deg ikke på live.