Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6650
hola og god helg !

har vært en hard bruker på amf det siste året,så idag fikk jeg noe sobriler oss en kompis. sobriler og annen type benzo holder jeg meg unna,but not today !
så,spørmålet blir vell noe som ; hva kan jeg forvente av disse sobrilene ? er det noe og spise på mens en er på amf ? hvordan rus gir de deg ? og ellers hvordan de funker.

thanx.
Sobril inneholder oxazepam, et benzodiazepin som virker sløvende, angstdempende og muskelavslappende. Det demper virkningen til amfetamin. Disse regnes ofte som ugunstig å blande, da det er belastende for det kardiovaskulære system.
Hvor farlig det er osv kan jeg ikke si noe på, men personlig syntes jeg det var ganske avslappende og tok litt noia den lille timen før jeg gikk tilsengs
Sitat av maets.qt Vis innlegg
hola og god helg !

har vært en hard bruker på amf det siste året,så idag fikk jeg noe sobriler oss en kompis. sobriler og annen type benzo holder jeg meg unna,but not today !
så,spørmålet blir vell noe som ; hva kan jeg forvente av disse sobrilene ? er det noe og spise på mens en er på amf ? hvordan rus gir de deg ? og ellers hvordan de funker.

thanx.
Vis hele sitatet...

hva faen skjer med folk som bruker hard drugs driver å snakker om benzo som om det skulle vært verdens farligste drug. Benzo i moderate mengder en sjelden gang er like ufarlig som en kopp kaffe sammenlignet med amfetamin, den fysiske avhengiheten på benzo er veldig stor, men så lenge det ikke blir brukt daglig over lengre tid er det ingen problem.
Sist endret av Supermann!; 12. juni 2010 kl. 11:42.
Nettopp fordi visse folk som skal slutte på benzo opplever abstinenser som er 10x værre enn når dem la heroinen på hylla?
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Nettopp fordi visse folk som skal slutte på benzo opplever abstinenser som er 10x værre enn når dem la heroinen på hylla?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev I MODERATE MENGDER, Det tar flere månder med daglig spising av piller før man opparbeider en fysisk avhengihet.
Sitat av Supermann! Vis innlegg
hva faen skjer med folk som bruker hard drugs driver å snakker om benzo som om det skulle vært verdens farligste drug. Benzo i moderate mengder en sjelden gang er like ufarlig som en kopp kaffe sammenlignet med amfetamin, den fysiske avhengiheten på benzo er veldig stor, men så lenge det ikke blir brukt daglig over lengre tid er det ingen problem.
Vis hele sitatet...



Hehe,helt enig!

Hvorfor det maset om benzo hele tida? Er ikke noe farligere enn en kopp kaffe,så lenge du ikke spiser dem hver dag da..

Hvis man får de av legen,så er det bare å ta pillene å roe seg ned,ser ikke problemet!

Har gått på hyppere hver dag i 2 år. Spiste sånn ca 20 hver dag. Jeg fikk også sobril av legen,de solgte jeg,for jeg trengte jo ikke de. Jeg solgte hyppere,så jeg kunne spise 30 stykker gratis hver dag. Når det ble ulovlig med hyppere,så gikk jeg over på Sobril igjen. Går helt fint det.
Har du prøvd å ta en pause fra piller generelt? Vi kan jo se om det går like fint da.
Sitat av Tortia Vis innlegg
Har du prøvd å ta en pause fra piller generelt? Vi kan jo se om det går like fint da.
Vis hele sitatet...

Nei,hvorfor skal jeg det?

Hvis du har kreft,ta en pause fra kuren,så ser vi hvordan det går,er du dum i hue'?

Sitat av Tortia Vis innlegg
Har du prøvd å ta en pause fra piller generelt? Vi kan jo se om det går like fint da.
Vis hele sitatet...

Tar vel for faen ikke en pause fra en medisin jeg trenger,er du dum?

Har brukt benzo i 15 år,som jeg har fått fra legen,faen er det du gnåler etter?
Sitat av Patriot Vis innlegg
Har brukt benzo i 15 år,som jeg har fått fra legen,faen er det du gnåler etter?
Vis hele sitatet...
Helt idiotisk av en lege og skrive ut benzodiazepiner i så store mengder så jævlig lenge.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Helt idiotisk av en lege og skrive ut benzodiazepiner i så store mengder så jævlig lenge.
Vis hele sitatet...
mulig personen hadde ekstrem angst og terapi ikke fungerte ordentlig.
Hva skal man gjør vis man har angst anfall hele tiden har prøvd det meste, og ikke fungerer i en jobb eller samfunnet generelt?
"Nei,hvorfor skal jeg det?
Hvis du har kreft,ta en pause fra kuren,så ser vi hvordan det går,er du dum i hue'?
Tar vel for faen ikke en pause fra en medisin jeg trenger,er du dum?
Har brukt benzo i 15 år,som jeg har fått fra legen,faen er det du gnåler etter? "

Agressivitet er en normal bivirkning av benzoer som du ser..
å apati er bivirkningen til cannabis. så dere er to ganske forekjellige personer
Jeg røyker ei cannabis. Jeg røyka før, for en god stund siden.
Forresten mente jeg ikke at han absolutt ikke skal ta medisinen sin eller hva du trudde, men det går da ærlig talt ann å utrykke seg på en annen måte, syns nå jeg.
Har slitt med angst og depresjoner absolutt hele livet så jeg vet VELDIG godt hvordan det er.
Sitat av Patriot Vis innlegg

Tar vel for faen ikke en pause fra en medisin jeg trenger,er du dum?

Har brukt benzo i 15 år,som jeg har fått fra legen,faen er det du gnåler etter?
Vis hele sitatet...
Nei, anser meg som en relativt oppegående person. NÅr det gjelder hvem som er dum her, så siterer jeg ihvertfall ikke en person to ganger for å svare nogenlunde likt på begge sitatene.
Nåvel, jeg kommenterte ihvertfall dette du skrev:
Sitat av Patriot Vis innlegg

Hvorfor det maset om benzo hele tida? Er ikke noe farligere enn en kopp kaffe,så lenge du ikke spiser dem hver dag da..
Vis hele sitatet...
Du nevner det ikke er faligere enn en kopp kaffe så lenge man ikke eter dem hver dag. For så å skrive:

Sitat av Patriot Vis innlegg
Har gått på hyppere hver dag i 2 år. Spiste sånn ca 20 hver dag. Jeg fikk også sobril av legen,de solgte jeg,for jeg trengte jo ikke de. Jeg solgte hyppere,så jeg kunne spise 30 stykker gratis hver dag. Når det ble ulovlig med hyppere,så gikk jeg over på Sobril igjen. Går helt fint det.
Vis hele sitatet...
Du snakker om at det går helt fint, og da spør jeg om du har prøvd deg uten piller, for så å se om det går helt fint da?

Det er jo klart og tydlig at pillene har ihvertfall ikke gjort deg godt når det kommer til sosial intelligens. Og bare ved å se på ditt svar vil jeg nesten tørre å påstå du er avhengig, med den fiendtlige instillingen din med engang tanken om å klare seg uten disse pillene dukker opp.
Sist endret av Tortia; 15. juni 2010 kl. 00:29.
Sitat av Supermann! Vis innlegg
Jeg skrev I MODERATE MENGDER, Det tar flere månder med daglig spising av piller før man opparbeider en fysisk avhengihet.
Vis hele sitatet...
Tar to uker her i gården, og enkelte får det aldri, better safe than sorry
Sitat av tech9 Vis innlegg
Agressivitet er en normal bivirkning av benzoer som du ser..
Vis hele sitatet...
Agressivitet er ikke en normal bivirkning, men en paradoksal effekt som kan forekomme hos enkelte.
morro og lese
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Helt idiotisk av en lege og skrive ut benzodiazepiner i så store mengder så jævlig lenge.
Vis hele sitatet...
Mye som er idiotisk her i livet. Hoppe i fallskjerm, kjøre rally, dykke, kjøre bil, Masse idiotiske ting folk gjør som er livsfarlig....For å LEVE! Det er nettopp mange, jeg sier ikke alle (for det finnes nok misbrukere her..som av alt annet!) Men noen trenger slik bare for å gå ut døra! Jeg har brukt slike medisiner som jeg kaller det for det er det det er....! Og medisiner finnes for en grunn, noen har hodepine å kan ta en hodetablett, noen har migrene og må altid ha hodetabletter, jeg har nerver og vil altid ha det, det er ikke slik som går over etter og ha tatt en tabelett eller gått å snakka med noen!! Det er der å du får ikke gjort noe med det bortsett fra å ta den jævla tabletten. Du kan faen meg holde smella di for du har tydelig ikke greie på hva du snakker om..!!
Først og fremst: ro deg ned. Jeg ser du er ny her, og først som sist kan du droppe den aggressive tonen.

Å sammenligne det med å kjøre bil og det andre er så fjernt at det ikke er verdt å kommentere. Hva har det med saken å gjøre? Det primære fokuset ved slike tilfeller bør være terapi ol med legemidler som midlertidig løsning. Benzodiazepiner har stort avhengighetspotensial med sterke abstinenser ved oppbygget toleranse; som man får ved langvarig bruk. Det kan ikke sammenlignes med migrene.
Sist endret av exocytose; 19. juni 2010 kl. 01:17.