Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2364
Hei, kom over en side hvor det står hvordan man kan konvertere LSA til LSH ved hjelp av å tilføre Acetaldehyde. Noen som er kjent med dette? Kan det gjøres så enkelt?

her er oppskriften bye the way:

1.Knus ønsket dose av frøene til et fint pulver.

2.Legg frøpulveret i kaldt vann med en beholder med lokk, og legg til tørkede peppermynteblader eller peppermynteolje.

3.Sett på lokket til beholderen, og sett den i kjøleskapet. Nå vil de aktive stoffene trekkes ut fra pulveret, og samtidig konverteres til LSH.

4.Ta ut beholderen etter 4-24 timer. Filtrer ut frøpulveret med kaffefilter eller liknende, og drikk vannet. Vannet vil nå inneholde alle de aktive stoffene, forhåpentligvis i konvertert form, og du trenger dermed ikke å innta frøene.

KOS DEG!
Jeg drister meg til å spørre om akkurat hva LSH er.
Står veldig lite om det på internett, og Wikipedia-artikkelen var ikke akkurat utfyllende.
nemo90's Avatar
Trådstarter
LSH er nermere beslektet med LSD og gir en mer lignende effekt, litt usikker på referansene tho
Hvordan er det i forhold til LSA? Har testet LSA, så vet hvordan det er, men har ikke noe erfaring med LSD.
http://fargerikt.blogspot.com/2009/08/naturlig-lsd.html Les også kommentarfeltet. Sto mye interresant i det blogginnlegget.

Har ikke prøvd å konvertere LSA til LSH, men lagde kaldtvanns ekstrakt med LSA en gang, uten å få noe effekt. Mistenkte at det muligens kunne være på grunn av klor som er i kranvannet, men er neimen ikke helt sikker. Mener jeg leste noe om dette her på forumet engang. Kanskje det er en ide å bruke kjøpevann for å være på den helt sikre siden?
Sist endret av KreaDep; 12. januar 2011 kl. 21:40.
nemo90's Avatar
Trådstarter
ja syntes emne var ganske intressant, får liksom ikke no stor funk av lsa, spiste 50 frø i går uten noen serlig funk så må teste om lsh fungere, får kjøpe noen flere frø
Sitat av nemo90 Vis innlegg
ja syntes emne var ganske intressant, får liksom ikke no stor funk av lsa, spiste 50 frø i går uten noen serlig funk så må teste om lsh fungere, får kjøpe noen flere frø
Vis hele sitatet...
Det kommer jo ann på hva du spiser. Spiser du 50 Hawaiian Baby Woodrose frø og ikke kjenner noenting, har du fått feil frø. Kjenner du ikke noe på 50 Morning Glory må du kanskje ta litt mer, 100+.
Sist endret av balta; 13. januar 2011 kl. 17:46.
nemo90's Avatar
Trådstarter
Sitat av balta Vis innlegg
Det kommer jo ann på hva du spiser. Spiser du 50 Hawaiian Baby Woodrose frø og ikke kjenner noenting, har du fått feil frø. Kjenner du ikke noe på 50 Morning Glory må du kanskje ta litt mer, 100+.
Vis hele sitatet...
det jeg tenkte også, tenkte kanskje de eventuelt bare bar svakere, derfor jeg spiste så mange, men der tok jeg feil. hadde det vært morning glory frø hadde jeg spist flere ja bestiller heller de neste gang, ingen av gangene jeg har spist Hawaiian har det nesten ikke funka
Hvis du prøver oppskriften, gi oss gjerne en oppdatering om du klarte det med betraktelig anderledes/bedre resultat og effekt!
LSH skal angivelig være mye mer lik LSD i effekter, men med mer mind trip, mindre visuals og potensiell overdosefare i at høyere doser forårsaker pusteproblemer (men ingen rapporter om folk som har dødd eller blitt alvorlig skadet av det). Jeg har funnet svært lite info ellers om det, men det er tydeligvis mange som har gjort det, og det skal ha vært en del av indianerritualer i Mexico.
Sist endret av Stratops; 15. januar 2011 kl. 16:44.
nemo90's Avatar
Trådstarter
Sitat av vacant Vis innlegg
Hvis du prøver oppskriften, gi oss gjerne en oppdatering om du klarte det med betraktelig anderledes/bedre resultat og effekt!
Vis hele sitatet...
tenkte jeg skulle bestille noen frø på torsdag og prøve konverteringen oppdatering kommer etter hvert
ikke bestill fra iamshaman, det er bare dritt!
nemo90's Avatar
Trådstarter
i know! gjør aldri det igjenn
du kan jo teste ut http://www.shamanic-extracts.com/ for meg. så jeg vet om den er safe til jeg skal kokkelere meg litt Changa<3..
Sitat av zevz Vis innlegg
ikke bestill fra iamshaman, det er bare dritt!
Vis hele sitatet...
Ingen effekt? Hvilke frø bestilte du?
Sitat av zevz Vis innlegg
ikke bestill fra iamshaman, det er bare dritt!
Vis hele sitatet...
Ghana og India er drit, men Hawaii er funk. Så skal du bestille så make shure it's hawaii.
Bouncing Bear Botanicals skal visstnok være ok.
Sitat av Scipio Vis innlegg
Ingen effekt? Hvilke frø bestilte du?
Vis hele sitatet...
Tror det var Hawaiian Baby Woodrose Seeds Ghana, men er litt usikker, er en stund siden jeg bestilte.
Sitat av zevz Vis innlegg
ikke bestill fra iamshaman, det er bare dritt!
Vis hele sitatet...
tull, iamshaman er en av de beste legal high nettsidene som finnes der ute. rask levering og gode priser, og ikke minst den beste kratomen du vil få tak i
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av nemo90 Vis innlegg
tenkte jeg skulle bestille noen frø på torsdag og prøve konverteringen oppdatering kommer etter hvert
Vis hele sitatet...


venter enda på oppdatering.....
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
tull, iamshaman er en av de beste legal high nettsidene som finnes der ute. rask levering og gode priser, og ikke minst den beste kratomen du vil få tak i
Vis hele sitatet...
Rart at 50 frø ikke funka på meg da! godt mulig kratomen funker men de frøa var bare å kaste.
De fra ghana brukes i beste fall til å plante. Kjøp de fra Hawaii
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Så disse frøene kommer altså lovlig fram i norske postkasser fra shamanic extracts? Hva med et slikt Ayahuasca Kit de selger der? Har noen fått tilsendt et slikt til Norge?
bestill fra BBB (Bouncing Bear Bothanicals). velg da Hawaii baby Woodrose seeds... skjer ting hvis man kaster innpå 6-10 stk av de. husk bare å fjerne skallet før du spiser de...litt knot, men må til

ble ikke så imponert av rusen egentlig...vil si sopp er mye bedre. men det er nå bare min erfaring da.
er jo absolutt mulig å finne flein i disse dager. har faktisk funnet et par hundre nå de siste to ukene...