Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 7322
Hei, har bare et spørsmål..

lurte på om noen vet om det går ann eller har prøvd å snuse hasj?

feks mikse sorting med snus i stede for tobakk å snuse det, håper på fine svar
Med tanke på at hasj er fettløsling og ikke vannløsling, så vil jeg tro det går om du enten har munnen full av olje, eller klarer å knote til en olje-hasj-snus.
hvordan skal hasjen bli tatt opp i systemet hvis den bare ligger under leppa??
Gjennom blodårer? Problemet er bare å få løst om hasjen, som tidligere nevnt. Er vel mulig om du trikser og mikser litt..
Stapp munnen fyll av smeltet smør som holder meget høy tempratur og la hasjen godte seg i munnen din.

Nei, du. Det er med god grunn det spises/røykes, og ikke snuses og sniffes. Det er rett og slett det som egner seg Men som sagt er det meste mulig med litt triksing.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
hvordan skal hasjen bli tatt opp i systemet hvis den bare ligger under leppa??
Vis hele sitatet...
Ved å blande hasjen med snus, snus åpner slimhinnene i leppa.
Sitat av onoffon Vis innlegg
Ved å blande hasjen med snus, snus åpner slimhinnene i leppa.
Vis hele sitatet...
Er jo max sløsning med hasj da, ta og røyk det du trådstarteren.

Hvis han f.eks skal tørke det etterpå og røyke hasjen med snusen blanda i så blir det nok helt jævelig. Tro meg det smaker dritt, skruf sterk på røyk var ikke noe godt :P
Sitat av onoffon Vis innlegg
Ved å blande hasjen med snus, snus åpner slimhinnene i leppa.
Vis hele sitatet...
Hasjen vil fortsatt ikke løse seg opp, så med mindre pulveriserer det ned til minimale "korn" så vil det fortsatt ikke gå med mindre det er løst opp i olje.

Kanskje det vil fungere å løse opp hasjen i olje, for så og fukte snusen med oljen? Du vil uansett trenge en god del for å få noen effekt av det vil jeg tro, og det vil være mye stress i forhold til hva for igjen tho. Røyk det heller, eller evt lag deg noen gode småkaker
Jeg fant med en gang 3 tråder ved og søke dette på google:
hasj snus site:freak.no
snakker om å be om bønne ånde
hehe, var bare nysgjerrig jeg.. men takk for heftige svar!! fint å vite

ja, liker å røyke det best selvfølgelig, snuser ikke heller.. men hadde vært stilig på jobb å bare putta en hasj snus i leppa og chillan
Ta med deg brownies på jobb da vettu
Hmm, hvis man lager det på samme måte som kjærlighet på pinne med thc i da?

http://www.marijuanareviews.com/post-pics/live-writer-pics/march-2009/MarijuanaLollipopTheFarmacy_C033/grapesucker002.jpg

Eller tas det opp i magen?
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Hmm, hvis man lager det på samme måte som kjærlighet på pinne med thc i da?
Eller tas det opp i magen?
Vis hele sitatet...
Pleier du ofte å putte kjærlighet på pinne under overleppa?
Sist endret av Mcmak; 12. oktober 2010 kl. 17:49.
Sitat av Mcmak Vis innlegg
Pleier du ofte å putte kjærlighet på pinne under overleppa?
Vis hele sitatet...
Nei, men hvis det blir tatt opp gjennom slimhinnene i munnen, slik som snus, burde det vel fungere?
Sist endret av Alfonzor; 12. oktober 2010 kl. 17:54.
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Nei, men hvis det blir tatt opp gjennom slimhinnene i munnen, slik som snus, burde det vel fungere?
Vis hele sitatet...
men da kan du vel bare blande det med snus som TS spør om?
Den fungerer nok med at man svelger spyttet etter å slikket på kjærligheten
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
men da kan du vel bare blande det med snus som TS spør om?
Vis hele sitatet...
Tja, det er jo ikke akkurat mye fett i snus, det er det i slikkepinnene med thc i..
Om du klarer å lage drops som inneholder hasj som er oppløst i fett så har du en idè. Du kan kanskje dyppe snusen i cannabis olje som du har tilberedt selv f.eks. Sjekk ut tråden om "den store cannabiskokeboken" Der har du fremgangsmåten Så er det bare fantasien som stopper deg Husk at i en snus så får du en veldig lite mengde i deg, så du trenger da en mye mere konsentrert blanding. Muligheten er der, kommer bare ann på hvor effektivt det er
ArbeidsledigProletar
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Tja, det er jo ikke akkurat mye fett i snus, det er det i slikkepinnene med thc i..
Vis hele sitatet...
Jo. Har du noengang lagd karameller eller? Det er nok løst opp i fett det der og skal du se.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Jo. Har du noengang lagd karameller eller? Det er nok løst opp i fett det der og skal du se.
Vis hele sitatet...
Jeg sa at det ikke var mye fett i snus, ikke at det ikke var mye i karameller/slikkepinner, tror du misforsto meg litt..
ArbeidsledigProletar
Yeap. Leste litt vel fort.
Det kunne funka og dyppe en posesnus i hasjolje og latt den tørke.
ArbeidsledigProletar
men det ville jo fremdeles smakt høgg?
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Hmm, hvis man lager det på samme måte som kjærlighet på pinne med thc i da?
Eller tas det opp i magen?
Vis hele sitatet...
Kan jo tenkes at sånn kjærlighet lages med "green dragon" da? Det hadde jeg antagelig satset på hvis jeg skulle prøvd.

Det funker antagelig godt med snus også, bare dynk posesnus med green dragon før plassering.
Sist endret av moret; 13. oktober 2010 kl. 20:55.