Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1769
hei med freaks sitter her med kusina mi og gamer wow og plutselig var det liksom en blitts i rommet! det bare lyste sykt i 0,1 sekund også ble det borte:P det er jo lyst ute og ikke noe som kunne komme utenifra. syntes dette var litt rart så lurer på om noen har noe forslag til hva det kan ha vært?
Sikkert et kamera som ligger en plass og har veltet eller noe har ramlet ned på det. Sånne ting har normalt en meget god forklaring..
Spycam, naboen din følger sikkert med.
sjekk stikkontaktene rundt i rommet?
Merka begge to blittsen? Vist ikke kan det jo være noe galt med øynene dine

"Distortion of vision is an inability to see clearly and correctly. This distortion may involve a poor focus due to refractive error, lack of depth perception, double vision, glare or halos, flashes of light, or floaters. It may also involve color blindness."

http://www.merck.com/mmhe/sec20/ch225/ch225b.html
skjer stadig når kompressoren på kjøleskapet slår inn , er bare dårlig skjermet / samma kretsen på strømnettet noe annet er kobla til osv osv. Slapp av ffs
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Det er blitz fra de hemmelige romskipene som flyr rundt og tar bilder / samler informasjon før de skal "probe" deg et viss sted

Neimenn, sånn seriøst? Et eller annet elektrisk har fått en eller annen form for morsom utladning. Eventuelt synet sendte ut et varsel på at nå er det nokk gaming, kom deg ut i fresk luft.
Har du gardiner foran vinduet, hatt sol ja? Kan være refleks fra lyset, hvis naboen åpner terassedøren og blender rommet ditt i 1 sec feks.
Hva med sollys reflektert i vinduet?
Hvis f.eks. vinduet stod åpent, vinden skøv det litt så det virket som en blitz, da lyset vil kun bli reflektert på deg da det passerer.
Hørt om noe som heter lyn?
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Hørt om noe som heter lyn?
Vis hele sitatet...
Eller Kulelyn, kommer til og med fra blå og klar himmel.
Det sjedde en gang eg var på skulen, slo ned i eit hus 500 meter fra skulen, pipa eksploderte og brannvarslerern på skulen begynte å brenne og alt av strøm i området var vekke hele dagen.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Har du gardiner foran vinduet, hatt sol ja? Kan være refleks fra lyset, hvis naboen åpner terassedøren og blender rommet ditt i 1 sec feks.
Vis hele sitatet...
satser nok på den jeg og ja
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
Eller Kulelyn, kommer til og med fra blå og klar himmel.
Det sjedde en gang eg var på skulen, slo ned i eit hus 500 meter fra skulen, pipa eksploderte og brannvarslerern på skulen begynte å brenne og alt av strøm i området var vekke hele dagen.
Vis hele sitatet...
Brannvarsleren begynte å brenne? hm
Sitat av NorwegianMonkey Vis innlegg
Merka begge to blittsen? Vist ikke kan det jo være noe galt med øynene dine

"Distortion of vision is an inability to see clearly and correctly. This distortion may involve a poor focus due to refractive error, lack of depth perception, double vision, glare or halos, flashes of light, or floaters. It may also involve color blindness."

http://www.merck.com/mmhe/sec20/ch225/ch225b.html
Vis hele sitatet...
Jeg støtter meg litt opp om denne forklaringen, og jeg vil også påstå at dette kanskje ikke er så veldig uvanlig og ikke trenger å være farlig.

Phosphenes have also been reported by meditators (commonly called nimitta); people who go for long periods without visual stimulation (also known as the prisoner's cinema); or those who are using psychedelic drugs.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Phosphene
Sist endret av Chiisai; 10. oktober 2010 kl. 18:50.
Kan jo også være at dersom man har spilt ganske lenge i en viss tid, er det mulig at øyene blir avhengig av effekten, som kan føre til at man ser slik som TS beskriver.
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
Eller Kulelyn, kommer til og med fra blå og klar himmel.
Det sjedde en gang eg var på skulen, slo ned i eit hus 500 meter fra skulen, pipa eksploderte og brannvarslerern på skulen begynte å brenne og alt av strøm i området var vekke hele dagen.
Vis hele sitatet...

Apropo kulelyn
100% sikker på at det er et spøkelse!
Høres ut som at aliens kom og tok et bilde av deg
Dersom lyset i rommet dere var i var påslått kan det ha vært noe så enkelt som over- eller underspenning på strømnettet. Har selv opplevd dette i byen jeg bor i når store smelteovner på jernverket ble slått på, eller tilfeldig av ukjente årsaker.