Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 7103
Som tittelen tilsier; jeg og samboer har et par gram liggende og vente på oss, men vi har nettopp flyttet inn i ny leilighet, og i samme huset, bor det et menneske med yrket politi. (sjakktrekk!)

Jeg lurer vel egentlig på hvordan h*n kan reagere og hva h*n kan gjøre dersom h*n skulle kjenne lukten når h*n f.eks. står i gangen. Vet at det ikke nødvendigvis trenger føre til utkastelse uansett om man blir tatt, men vi har en såpass hyggelig hybelvert at jeg ikke vil "skuffe" vedkommende, om dere forstår.

Hadde vært greit med kjappe svar, da vi har store planer om å ta oss et par trekk og kose oss med Monty Python i kveld.

Peace out.
Sist endret av heartofthesun; 19. januar 2011 kl. 20:44.
Jeg regner med hun kan anmelde dere. så ville nok latt vær og røyka inne.
stå å røyke under kjøkkenvifta? Funker vell det, trekker unna all røyk
Sist endret av Tardendy; 19. januar 2011 kl. 20:43.
Du får bare stole på at hun ikke tar med seg jobben hjem
Du må nesten si hva dere skal røyke på(maiser i avis, joint ect). Til og begynne med funker ett vindu åpent og litt luftrenser bra. Om hun bor en etasje under, burde dere klare dere fint med noen få triks.

PS: Ta en lang toalettrull uten papir på, ta ganske mange papirflak over den ene enden og teip det fast rundt, putt noen papir flak inni. Blås inn i rullen, funker bra for å bli kvitt trekket uten at det lukter, det lukter nesten ikke i det hele tatt!
Ja, jeg tenker det kanskje hadde funka om vi har vinduet på rommet vidåpent så vi får luftet ordentlig og kanskje smekker opp noe røkelse i tillegg? Det er brunt vi har, og det lukter jo ikke like sterkt som grønt...

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Du må nesten si hva dere skal røyke på(maiser i avis, joint ect). Til og begynne med funker ett vindu åpent og litt luftrenser bra. Om hun bor en etasje under, burde dere klare dere fint med noen få triks.

PS: Ta en lang toalettrull uten papir på, ta ganske mange papirflak over den ene enden og teip det fast rundt, putt noen papir flak inni. Blås inn i rullen, funker bra for å bli kvitt trekket uten at det lukter, det lukter nesten ikke i det hele tatt!
Vis hele sitatet...
Det blir nok vannbong. Har det nevneverdig mye å si hva man røyker av? Det er isåfall noe jeg har stor interesse av å få litt kunnskap rundt

Og takk for tipset, skal se om vi ikke prøver.
Om rommet dere har en dør og døra går ut til resten av leiligheten og ikke ut mot inngangen, ser jeg ikke hvordan dere skal ha noen problemer med å røyke hasj. Husk og legg noen håndkler under døra bare for sikkerhets skyld.

Sitat av heartofthesun Vis innlegg
Ja, jeg tenker det kanskje hadde funka om vi har vinduet på rommet vidåpent så vi får luftet ordentlig og kanskje smekker opp noe røkelse i tillegg? Det er brunt vi har, og det lukter jo ikke like sterkt som grønt...



Det blir nok vannbong. Har det nevneverdig mye å si hva man røyker av? Det er isåfall noe jeg har stor interesse av å få litt kunnskap rundt

Og takk for tipset, skal se om vi ikke prøver.
Vis hele sitatet...
Ikke røyk joint, det avgir mere røyk og lukt. Ellers tror jeg dere kan kose dere trygt om ikke leilighetens luft går rett ned til leiligheten under. Vannbong avgir ikke spesielt mye røyk. Ikke la pipa ryke, kun la røyken komme når dere skal blåse trekket ut.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Om rommet dere har en dør og døra går ut til resten av leiligheten og ikke ut mot inngangen, ser jeg ikke hvordan dere skal ha noen problemer med å røyke hasj. Husk og legg noen håndkler under døra bare for sikkerhets skyld.
Vis hele sitatet...
Nja, soveromsdøra (der vi må slå oss ned hvis vi skal trekke), ligger helt inntil døra som går ut til gangen. I gangen er det en trapp, og nederst i trappen er døra til politifaenskapets leilighet. Vanskelig å forklare, men ja. Jeg er kanskje litt overforsiktig og paranoid, men det er veldig mange grunner til at jeg ikke kan bli tatt.

Takk for svar, føler meg litt roligere allerede. (For jeg vil jo egentlig bare ha bekreftelse på at jeg kan røyke i vei.)
Sist endret av heartofthesun; 19. januar 2011 kl. 20:53.
Jeg å noen kompiser sto under kjøkken vifta med en helt enkelt bong laget av en halvliter flaske. To trekkene under den, satt oss litt ned, så tilbake, funket kjempe bra : ) Dette var i en leilighet der røyking generet va forbudt, å det var en røykvarsler i samme rom. Så kjøkkenvifta trakk bra unna, og vi merket ikke noe lukt.

Forstår ofc, at de fleste fåretrekker å slappe av i sofaen, men må man så må man : )
Sist endret av Tardendy; 19. januar 2011 kl. 20:53.
Don't worry. Med 3 dører immellom personene er du helt safe. Så lenge du ikke planlegger å røyke 20 gram med joints, da kan hun kanskje lukte litt på veit ut døra, men alikevel, sikkert ikke nok til å kjenne at det er hasj.
Sitat av Tardendy Vis innlegg
Jeg å noen kompiser sto under kjøkken vifta med en helt enkelt bong laget av en halvliter flaske. To trekkene under den, satt oss litt ned, så tilbake, funket kjempe bra : ) Dette var i en leilighet der røyking generet va forbudt, å det var en røykvarsler i samme rom. Så kjøkkenvifta trakk bra unna, og vi merket ikke noe lukt.

Forstår ofc, at de fleste fåretrekker å slappe av i sofaen, men må man så må man : )
Vis hele sitatet...
Hehe, det er sant. Tror ikke det hadde blitt et problem å springe fram og tilbake uansett, for mekket vi har nå, gjør meg hyper som en barnehageunge med 10 kg smågodt. Takk for svar!

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Don't worry. Med 3 dører immellom personene er du helt safe. Så lenge du ikke planlegger å røyke 20 gram med joints, da kan hun kanskje lukte litt på veit ut døra, men alikevel, sikkert ikke nok til å kjenne at det er hasj.
Vis hele sitatet...
Nei, vi får satse på det. Kjæresten prøver å fortelle meg det han også, men jenter (og da meg selv inkludert) er vel ganske kjent for å ha hysteriske tilbøyeligheter. Uansett, The Meaning of Life må jo bare bli en opplevelse

Dersom noen andre har noen innvendinger, mottas også de med takk!
Har hatt eksakt samme problem! Vi leide ut til en politistudent som bodde vegg til vegg med rommet mitt! Haha

Jeg røyka nesten bare på natta den tiden. (etter 23:00)
Tenn litt røkelse, få opp et vindu. Jeg satt vinduet på gløtt slik at rommet ble fylt skikkelig med røkelse.
Sitt ved vinduet, fyr opp og kjenn at du får noia! Det går over da man får litt rutine på smugrøykingen.
Var værtfall slik med meg

Kos deg med filmen(e)!
Lag noe skikkelig godt og sterkt-luktende mat.

Så har dere noe til eventuelle munchies.
Har aldri røyka før, men kan en vaporizer brukes?
Sitat av Odd Vis innlegg
Har hatt eksakt samme problem! Vi leide ut til en politistudent som bodde vegg til vegg med rommet mitt! Haha

Jeg røyka nesten bare på natta den tiden. (etter 23:00)
Tenn litt røkelse, få opp et vindu. Jeg satt vinduet på gløtt slik at rommet ble fylt skikkelig med røkelse.
Sitt ved vinduet, fyr opp og kjenn at du får noia! Det går over da man får litt rutine på smugrøykingen.
Var værtfall slik med meg

Kos deg med filmen(e)!
Vis hele sitatet...
Jeg visste det måtte være noen som har opplevd det samme, hehe. Eneste problemet er at den velkjente vannbonglyden kanskje vil høres ut, men det blir kanskje å overanalysere litt.

Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Har aldri røyka før, men kan en vaporizer brukes?
Vis hele sitatet...
Det kan den nok! Kanskje vi burde skaffe oss en slik
Jeg har en kompis som bodde side om side med en politi mann engang, vi pleide å røyke inne oss han. Det gjelder bare å være hyggelig med denne personen som du er mot alle andre. Ikke ha for mye fester og sånn så regner jeg med at det skal gå greit.
Sitat av heartofthesun Vis innlegg
Jeg visste det måtte være noen som har opplevd det samme, hehe. Eneste problemet er at den velkjente vannbonglyden kanskje vil høres ut, men det blir kanskje å overanalysere litt.
Vis hele sitatet...
Trokke det skal være noe stress. Men skal aldri si aldri!
En heftig boble lyd etterfulgt av et heftig hostekikk med litt lattis vedsiden av er jo ganske lett å kjenne igjen

Men hvis det er to dører, en gang og noen trapper i mellom Så er det nok like greit å bare fyre i soffaen med noe stearinlys og røkelse.
Sitat av Odd Vis innlegg
Trokke det skal være noe stress. Men skal aldri si aldri!
En heftig boble lyd etterfulgt av et heftig hostekikk med litt lattis vedsiden av er jo ganske lett å kjenne igjen

Men hvis det er to dører, en gang og noen trapper i mellom Så er det nok like greit å bare fyre i soffaen med noe stearinlys og røkelse.
Vis hele sitatet...
Haha, ja, ikke sant. Skulle ønske folk bare kunne se cannabis som det er. Hadde vært greiere for alle parter, føler jeg. Menmen, vi får ta sjansen. Ser dere på den andre siden
Lyd er vel det minste å bekymre seg for, hvis det er grunn til bekymring i det hele tatt? Musikk på akseptabelt volum, røkelse eller noe annet som fjerner/avgir lukt er vel alt som trengs for at dere kan kose dere.
hva er det med at så sykt mange jeg kjenner/har hørt om som røyker som bor vegg i vegg med en politi?? hehe å selv så har jeg en purk til nabo å en politiadvokat til nabo ^^
Sitat av DMTlover Vis innlegg
hva er det med at så sykt mange jeg kjenner/har hørt om som røyker som bor vegg i vegg med en politi?? hehe å selv så har jeg en purk til nabo å en politiadvokat til nabo ^^
Vis hele sitatet...
Haha, no idea. Men en ting er sikkert; det er litt ugunstig.
Pizza i ovnen mens du fyrer er lurt. Ikke bare får du munchies, men matlukta tar over all form for røyklukt i rommet. Skru på kjøkkenvifta også, så skal det veldig mye til for at det blir noe trøbbel.
Hva med å rett og slett gå ut for å fyre?
Joints og gåtur er win uansett hvordan du snur på det.
Sist endret av Bombasa; 21. januar 2011 kl. 04:05.
Sitat av heartofthesun Vis innlegg
Som tittelen tilsier; jeg og samboer har et par gram liggende og vente på oss, men vi har nettopp flyttet inn i ny leilighet, og i samme huset, bor det et menneske med yrket politi. (sjakktrekk!)

Jeg lurer vel egentlig på hvordan h*n kan reagere og hva h*n kan gjøre dersom h*n skulle kjenne lukten når h*n f.eks. står i gangen. Vet at det ikke nødvendigvis trenger føre til utkastelse uansett om man blir tatt, men vi har en såpass hyggelig hybelvert at jeg ikke vil "skuffe" vedkommende, om dere forstår.

Hadde vært greit med kjappe svar, da vi har store planer om å ta oss et par trekk og kose oss med Monty Python i kveld.

Peace out.
Vis hele sitatet...
Gjør da ingen verdensting =) MEN Røyk med måte =) Ta et par trekk hver halvtime eller no på kvelden, du/dere må bare ikke nirøyke hele tiden...

Ellers fins det vel mye dufter osv som det kansje hadde vert lurt å kjøpe.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hva med å rett og slett gå ut for å fyre?
Joints og gåtur er win uansett hvordan du snur på det.
Vis hele sitatet...
Ingen dum ide, men vil tro att det ikke er no ålreit og møte på en Politi fyr i gangen hvis man var litt for skakk =)
Bak dere en kake?
Kanskje den politidamen, eller mannen, faktisk skiller mellom jobb og privatliv? Lar jobben være igjen på jobben for og si det sånn
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Vaporizer er vel det mest luktfrie alternativet?