Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5747
Hva vil det egentlig si å røyke bøtte? Har hørt mye snakk om det på forumet her.
Du kutter av bunnen på en 1,5 liter flaske og fyller en bøtte med vann.
Så tar du en rist på tuten på flasken og fyller oppi med godsaker.
Så tar du flasken helt ned i vannet så bare risten stikker opp, så tenner du menst du sakte drar flasken opp av vannet.
Da vil flasken fylles med røyk.
Så fjerner du risten og suger imenst du presser flasken ned i vannet
Så ut som man blir helt fjern av det!
Sitat av Hackett Vis innlegg
Du kutter av bunnen på en 1,5 liter flaske og fyller en bøtte med vann.
Så tar du en rist på tuten på flasken og fyller oppi med godsaker.
Så tar du flasken helt ned i vannet så bare risten stikker opp, så tenner du menst du sakte drar flasken opp av vannet.
Da vil flasken fylles med røyk.
Så fjerner du risten og suger imenst du presser flasken ned i vannet
Vis hele sitatet...
Man trenger vel ikke rist? Og bør vel ikke fylle hele bøtta med vann? holder med litt vann. Røsker forjævelig i lungene.
bøtterøyking er den mest harry måten å innta cannabis på.. Holder meg til joint
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
bøtterøyking er den mest harry måten å innta cannabis på..
Vis hele sitatet...
Cannabis' svar på å røyke kokain i form av crack!

Og i tillegg er det den mest helseskadelige metoden, det er dette som gjør at jeg har avstått fra denne røykemetoden og det kommer jeg til å fortsette med.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Raymond Vis innlegg
Man trenger vel ikke rist? Og bør vel ikke fylle hele bøtta med vann? holder med litt vann. Røsker forjævelig i lungene.
Vis hele sitatet...
vann til ca 5cm under bøttekanten er passe.

Og ikke bruk bare rist? sett et chilloom med rist og mekk i nedi flasketuten?
...eller en lum med rist. jeg bruker denne http://weedshop.no/brnn-i-tre-p-163.html

tips til dem såm ikke har prøvd bøtte før.. ikke vær jentete med å presse flaska ned i bøtta. ta heller flaskæ opp fra vannet når flasken er full a røyk å bare sug hardt
ikke vitts å skal drive å riske med å få ekkelt bøtte vann i kjeften + at det er mye mer behagelig å ta flaska opp å ikke ned når man innhalerer.
Hvorfor den ekle bøtta? Det her er jo 100 ganger lettere, ingen som snubler og velter en svær bøtte med pyvann i osv... http://www.youtube.com/watch?v=q0eVY...eature=related
Vær så snill å ikke rakk ned på de som evt ønsker å bruke bøtta som inntaksmetode.
Spiller ingen rolle hvilken måte man velger å røyke på, cannabis er cannabis.
I tillegg er nok bøtte og bong de mest økonomiske måtene å røyke på.

Da jeg var på bøtta i noen peioder kunne jeg ha en femmer i to uker med røyking hver dag.
Join er uten tvil et en meget uøkonomisk alternativ, det er et faktum.

Blir provosert av dem som kommer med jointen på sin hvite hest og sammenligner bøtta med crack.
Sorry, men det blir bare for dumt i mine øyne.
Jeg bruker en pipenøkkel nr 10 som gruve. På den teiper jeg fast en hageslange som er litt kortere en selve flaska. Jeg synest det er myye bedre, røyken blir mildere, samtidig som en får bøtte følelsen
Ingenting slår en fin bøtte
Nice legend!, så røyken filtreres gjennom vannet på samme måte som en vanelig bong? bare det er bøtte?
jøss, må prøves
Sitat av Hackett Vis innlegg
Du kutter av bunnen på en 1,5 liter flaske og fyller en bøtte med vann.
Så tar du en rist på tuten på flasken og fyller oppi med godsaker.
Så tar du flasken helt ned i vannet så bare risten stikker opp, så tenner du menst du sakte drar flasken opp av vannet.
Da vil flasken fylles med røyk.
Så fjerner du risten og suger imenst du presser flasken ned i vannet
Vis hele sitatet...
Ler like mye hver gang noen gjør dette.

Altså fyller på godsaker før de dytter flaska til bunnen av bøtta
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Cannabis' svar på å røyke kokain i form av crack!

Og i tillegg er det den mest helseskadelige metoden, det er dette som gjør at jeg har avstått fra denne røykemetoden og det kommer jeg til å fortsette med.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype det med helseskadelig litt mer?
Lungene blir utsatt for mye mer røyk om gangen enn om du skulle røykt joint. Trenger det å sies mer?
Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Nice legend!, så røyken filtreres gjennom vannet på samme måte som en vanelig bong? bare det er bøtte?
jøss, må prøves
Vis hele sitatet...

hehe, jepp Får bort litt tjære også, kansje den er sunnere også
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Lungene blir utsatt for mye mer røyk om gangen enn om du skulle røykt joint. Trenger det å sies mer?
Vis hele sitatet...
Jatakk, mer info er ønskelig. Et bøttetrekk, og man blir fjern som bare det, men mye røyk i lungene på en gang.

En joint som røyes, kansje 10 trekk med røyk i lungene over en 5 min periode.

Og ettersom det er mer økomomisk å røye bøtte, så blir ikke lungene eksponert for like mye røyk ettersom man ikke trenger å røyke like mye.

Virker som lungene får like mye juling av joint som bøtte.
Sitat av Ursa Vis innlegg
Virker som lungene får like mye juling av joint som bøtte.
Vis hele sitatet...
Nei. Mengde*tid=mer konsentrert juling til lungene på bøtten enn med joint. Mengden røyk blir den samme, men sammenlign det med å kosedrikke en 6 pakning iforhold til å styrte den nedpå. Eventuelt drikke sprit. Bedre effekt der og da, men mer slitasje på kroppen som skal ta unna thc, tjære og kullos, eller alkohol.

Røyker du jevnlig så vil du kjenne forskjellen på kroppen. Veien å gå er bedre røykesaker i en fin estetisk joint. Har selv røykt mye bong og bøtte tidligere, men fokus har flyttet seg litt med årene.
Sitat av DMTlover Vis innlegg
...eller en lum med rist. jeg bruker denne http://weedshop.no/brnn-i-tre-p-163.html

tips til dem såm ikke har prøvd bøtte før.. ikke vær jentete med å presse flaska ned i bøtta. ta heller flaskæ opp fra vannet når flasken er full a røyk å bare sug hardt
ikke vitts å skal drive å riske med å få ekkelt bøtte vann i kjeften + at det er mye mer behagelig å ta flaska opp å ikke ned når man innhalerer.
Vis hele sitatet...
Det er jo DET som er jentete..
Og man trenger ikke å rushe med å stappe flaska ned mot bunnen.


Come on gutt å sætt flaska mot munn, gjør dæ klar å præss flaska mot bunn.
Fyr han opp, svæll en røyksky å spy han opp!
http://www.youtube.com/watch?v=Q4M0Z7dpGxY
Sist endret av Ondskap; 19. desember 2010 kl. 20:21.
Da har ?breivang? litt annet syn på innhalering a bøtte trekk enn midt-Norge ivertfall =)
forrsesten så leste jeg lengre opp med at det ikke trengte å være full bøtte vann.. jeg foretrekker den helt full så hele stappet får bli brent. trekker jævlig sakte opp
Sitat av pidget Vis innlegg
Nei. Mengde*tid=mer konsentrert juling til lungene på bøtten enn med joint. Mengden røyk blir den samme, men sammenlign det med å kosedrikke en 6 pakning iforhold til å styrte den nedpå. Eventuelt drikke sprit. Bedre effekt der og da, men mer slitasje på kroppen som skal ta unna thc, tjære og kullos, eller alkohol.

Røyker du jevnlig så vil du kjenne forskjellen på kroppen. Veien å gå er bedre røykesaker i en fin estetisk joint. Har selv røykt mye bong og bøtte tidligere, men fokus har flyttet seg litt med årene.
Vis hele sitatet...
Har du noe mer seriøst å henvise til enn dette, klarer ikke helt å sammenligne bøtte vs joint med kosedrikke vs styrtdrikke. Ettersom kroppen håndterer alkohol på en annen måte enn thc, tæjre og kullos.
Sitat av Ursa Vis innlegg
Har du noe mer seriøst å henvise til enn dette, klarer ikke helt å sammenligne bøtte vs joint med kosedrikke vs styrtdrikke. Ettersom kroppen håndterer alkohol på en annen måte enn thc, tæjre og kullos.
Vis hele sitatet...
Igrunnen er det bare min bastante mening at kroppen lettere takler samme mengde gift over et tidsrom på 5 minutt enn 5 sekund. Jeg er nesten sikker på at det er oppleves mindre ubehagelig, og også er mindre skadelig, å stå i et tett trafikkert lyskryss i 15 minutt og puste inn eksos, enn å trø munnen innpå et eksosrør å suge i kort tid. Dette fordi kroppen får tid til å kvitte seg med noe av giftstoffene uten at hele nevnte dose er konsumert.

Det biotekninske aspektet får eventuelt noen andre vurdere. Tviler på at det foreligger noen vitenskaplig undersøkelse på dette (bøtte vs joint), og andre vil oppleve og vurdere dette anderledes enn meg. Uansett så skal jeg ikke drive noe lobbyvirksomhet for eller mot. Vikingbong ftw
Sitat av DMTlover Vis innlegg
...eller en lum med rist. jeg bruker denne http://weedshop.no/brnn-i-tre-p-163.html

tips til dem såm ikke har prøvd bøtte før.. ikke vær jentete med å presse flaska ned i bøtta. ta heller flaskæ opp fra vannet når flasken er full a røyk å bare sug hardt
ikke vitts å skal drive å riske med å få ekkelt bøtte vann i kjeften + at det er mye mer behagelig å ta flaska opp å ikke ned når man innhalerer.
Vis hele sitatet...
Ekte menn presser flaska til bunnen med munnen lukket for så å åpne kjeften og få røyken dyttet ned i lungene, dog er det lett å få bøttevann i munnen.

Og etter egen erfaring virker det som joint er mye mildere for lungene, ved lengere tids bøtte eller chobb røyking kan jeg få surkling i lungene som forsvinner hvis jeg går over på jointen
Sist endret av Sonic; 19. desember 2010 kl. 22:45.
Enig med deg Sonic! Jeg merker selv forskjell! Nå i det siste har jeg faktisk begynt å få litt vondt i lungene, så jeg prøver å la bøtta ligge til helgene
Sitat av pidget Vis innlegg
Vikingbong ftw
Vis hele sitatet...
Sitat av DMTlover Vis innlegg
...eller en lum med rist. jeg bruker denne http://weedshop.no/brnn-i-tre-p-163.html

tips til dem såm ikke har prøvd bøtte før.. ikke vær jentete med å presse flaska ned i bøtta. ta heller flaskæ opp fra vannet når flasken er full a røyk å bare sug hardt
ikke vitts å skal drive å riske med å få ekkelt bøtte vann i kjeften + at det er mye mer behagelig å ta flaska opp å ikke ned når man innhalerer.
Vis hele sitatet...
Nå bli man jo minst dobelt så fjern av å presse flask ned i bøtta da.. men det skal sies at bøttevann taste like shit.
Sitat av HighTech Vis innlegg
Nå bli man jo minst dobelt så fjern av å presse flask ned i bøtta da.. men det skal sies at bøttevann taste like shit.
Vis hele sitatet...
Men poenget er vel helst å trekke røyken, ikke å sluke vannet. Dere må stoppe når det begynner å boble