Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1014
hei
sitter på en liten mengde sopp som jeg gleder meg til å få spist nå.
men det jeg lurte på vist jeg tar en mild dose ca 0,5-1g? tørt
vil jeg kunne holde kontroll på meg selv? sån som snakke holde meg seriøs osv? greia er at jeg fortsatt bor hjemme:P å tenkte å spise litt sopp på romme når huse har tatt kvelden. å ville bare vite om jeg mest sannsynelig bare mister heilt kontroll? begynner å bråke å lage styr på romme, eller om jeg kan holde meg rolig å bare nyte opplevelsen?
Jeg har ingen problemer med å holde meg rolig og behersket etter inntak av de mengdene du beskriver, men settingen din høres ikke optimal ut for å si det mildt.

Dessuten kan ikke vi si noenting om hvordan din personlighet er, hvordan ditt forhold til foreldrene dine er osv.
Det blir bare spekulasjoner fra vår side.
Les Sky sine tråder om tripping og veiledning.
Dette valget må du ta selv.
om du må spørre på freak ang. mengde Flein(?) så tror jeg det beste hadde værdt å vente til du har dine beste kamerater ilag med deg,.. persjonlig liker jeg at man er 2-3 stk bare, er kjempe koselig
Trådstarter
86 5
kjøpte cubbis. greia er vel bare at jeg er litt utålmodig å tenkte å ta noen i kveld. sparer resten til kose kveld med venner neste dag
sopp kan ofte være ubehagelig om man får altor lite i seg, det vil ofte si under en minimums dose, for meg må jeg minst ha medium for å komme "inn" da alt ubehag forsvinner å selve trippen kan starte. så du ser selv hvor mye du har, om du har råd til en dose til deg nå, å doser til både deg å vennene dine når du skal ta soppen.

selv om jeg skal ta psy alene så må det være MDMA/knipps med god chill fly trance med masse psykadeliske bilder å se på. Eller om jeg har changa, så kan jeg godt ta meg en tripp for meg selv med lys å stemning
Du høres veldig usikker ut. Selv synes jeg det ofte er bedre å holde unna hvis det er noen bekymringer om avbrytelse eller andre irriterende ting. Dette er ikke noe du vil gjøre ofte, hvis du har en plan om å spise igjen snart. spar det, gjør i stand perfekt setting neste gang, og spis en dose du vet fungerer.
Hvis du skal ture ordentlig i morgen, vil soppen du spiser idag gjøre turen imorgen mye mildere. Små doser får man egentlig bare hodepine av. Å være på et mellomstadie er ikke no digg.
ArbeidsledigProletar
Dårlig set og setting. Jeg ville ikke gjort det. Bedre å være føre var enn etter snar. 0,5 - 1g kan føre med seg kjip mage og INGENTING gøy hvis du er skikkelig uheldig. Det ender med den litt ubehagelige oppturen. Som Terence Mckenna sa: "Don't diddle the dose" (betyr ikke at du skal hive innpå med 5g tørket på første trip heller da )
Trådstarter
86 5
tokk å venta med å trippe til jeg var med noen venner. å må si jeg ikke har hatt det så morro på en god stud:P tokk førts 1g å venta til det begynnte å skje noe så tokk jeg 1g til som ble til en vill liten tur. skulle bare hatt noe til nyttår:P