Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kommer du på høsttreff?
Ja - 24,27%
Nei - 42,72%
Vet ikke - 33,01%
Stemmegivere: 103. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  75 6376
Kommer du på Oslo treff Lørdag 30. Oktober kl. 16.30?
Stemme avgitt, I am in!

Tips; Hva med å bytte ut "vet ikke" med "kanskje"?
Kommer kanskje, hvis det ikke skjer noe da.

Det var snakk om noe Halloween party elns her..
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Kommer kanskje, hvis det ikke skjer noe da.

Det var snakk om noe Halloween party elns her..
Vis hele sitatet...
jeg skal på fest, men det er jo ikke før utpå kvelden.. Kan vel gjøre begge deler?
Har dessverre ikke mulighet for å komme. Dette var en av datoene som ikke passet for min del. Litt irriterende da jeg enda ikke har kommet meg på et offentlig nFF-treff. (Har dog blitt et lite knippe legendariske vif-treff )

Håper mange kommer. Det er mye artige folk her og helt ufarlig. Ha det knall på treff!
Hvorfor er "nei" ett alternativ? Det kommer vel til å se litt kjipt ut dersom 47512 av medlemmene her på forumet stemmer "nei", og bare 24 stemmer ja? Litt kjipt å dra på ett treff som alle dropper?

Hehe, neida. Bare tuller. Kos dere på treff!
Sist endret av caperno; 18. oktober 2010 kl. 16:05.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av caperno Vis innlegg
Hvorfor er "nei" ett alternativ? Det kommer vel til å se litt kjipt ut dersom 47512 av medlemmene her på forumet stemmer "nei", og bare 24 stemmer ja? Litt kjipt å dra på ett treff som alle dropper?

Hehe, neida. Bare tuller. Kos dere på treff!
Vis hele sitatet...
Det hadde nok holdt med alternativene ja og kanskje, men man trenger jo ikke stemme, dersom man ikke kommer.
Sist endret av Veggen; 18. oktober 2010 kl. 16:12.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Wooho, jaa!
Gleder meg til å møte gamle og nye fjes!

Oppfordrer alle til å komme, uansett alder, farge, høyde, bredde, utvekster eller andre nusselige fasiliteter...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg ser frem til å komme, men litt dumt at det er på halloween da gitt! Men for all del, møter opp og tar et par pils før jeg farter videre
Hvor lenge blir dette? Skal nemmelig på Halloween party rundt 18 - 19 tia, pluss at jeg bor 20 min med tog fra Oslo. Vi kunne ikke ha tatt det for eks 15.00? Hvis det er flere som også vil ha det.
Sist endret av Dr.Feelgood; 25. oktober 2010 kl. 16:59.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Nå har ting endret seg for min del, så jeg har mulighet til å stille tidligere, men det er kanskje litt i seneste laget å endre på tidspunktet?
hva er så stas med å møte folk fra internet forum? folk her på forumet er jo helt forskjellige som fra mars til månen og jorden, hvis dere skjønner hva jeg mener.. hva er det dere driver med på sånne forum treff egentlig?
Sitat av 2free Vis innlegg
hva er så stas med å møte folk fra internet forum? folk her på forumet er jo helt forskjellige som fra mars til månen og jorden, hvis dere skjønner hva jeg mener.. hva er det dere driver med på sånne forum treff egentlig?
Vis hele sitatet...
De snakker sammen om forskjellige temaer mens de enten sitter på peppes elns?
Sitat av 2free Vis innlegg
hva er så stas med å møte folk fra internet forum? folk her på forumet er jo helt forskjellige som fra mars til månen og jorden, hvis dere skjønner hva jeg mener.. hva er det dere driver med på sånne forum treff egentlig?
Vis hele sitatet...
Du liker bare å møte folk som er like som deg? Så spennende da.

Hva man gjør på treffene er det flere som allerede har spurt om her i tråden.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du liker bare å møte folk som er like som deg? Så spennende da.

Hva man gjør på treffene er det flere som allerede har spurt om her i tråden.
Vis hele sitatet...
nei selfølgelig ikke, men nå sier jeg jo ikke at jeg skal komme heller. for det skal jeg ikke. les spørsmålet mitt riktig foresten
Sitat av 2free Vis innlegg
nei selfølgelig ikke, men nå sier jeg jo ikke at jeg skal komme heller. for det skal jeg ikke. les spørsmålet mitt riktig foresten
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke antydet at du skulle komme. Les heller svaret mitt riktig. Man møtes for å treffe nye mennesker, og kanskje til og med berike livet sitt med noen nye perspektiver, nye venner eller bare en hyggelig kveld.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Synd jeg ikke kan komme på treff, høres kjempehyggelig ut.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Nå har ting endret seg for min del, så jeg har mulighet til å stille tidligere, men det er kanskje litt i seneste laget å endre på tidspunktet?
Vis hele sitatet...
Nei, la oss ta det litt tidligere hvis det passer for deg. Ser ut som om mange har etterlyst det. I verste fall får vi lage enda en poll

Forslag til nytt tidspunkt?
Hvorfor må det være på samme dag som halloween Hadde vel kanskje vært bedre hvis det var neste helg istedenfor? Muligens litt sent å skifte dato nå da, menmen.
Sist endret av mar10an; 26. oktober 2010 kl. 08:48.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Forslag til nytt tidspunkt?
Vis hele sitatet...
15:00 på trappa utenfor Trafikanten/Egon/Østbanen/Tigern/Oslo S.
Så henger vi der i 15min slik at dop- og surrehuene rekker å møte opp, før vi går å spiser.
Jeg sier vi, enda det ikke er sikkert at jeg møter opp. Skal på rakfisklag på fredan, så vet ikke helt når jeg er i Oslo igjen.

Objections?
Sitat av 2free Vis innlegg
hva er så stas med å møte folk fra internet forum? folk her på forumet er jo helt forskjellige som fra mars til månen og jorden, hvis dere skjønner hva jeg mener.. hva er det dere driver med på sånne forum treff egentlig?
Vis hele sitatet...
1. Vel, det er kjempegøy å se hvordan folk ser ut i sivilt Feks, jeg ble svært overrasket av Felix, hadde ventet meg en kryssning mellom The Dude og Joe Cocker anno 1968. I stedet møter jeg en pen gutt i 20-årene
Tror dette er en stor grunn til at folk drar på treff, det at man på treff møter personen bak avataren og signaturen.

2. Det er moro å bli litt kjent med folk ordentelig og ikke bare gjennom bokstaver på en skjerm. Det å skrive på nett gir en helt annen følelse enn å møte folk face2face.

3. Man kan spise pizza og drikke øl, det er alltid stas. Pluss at man har selskap mens man gjør det under et treff. Double Win!

4. Man slipper å vente minutter, kanskje timer, eller kanskje til og med dager for å få svar på en ytring. Noe som fort blir realitet på et forum.

5. Hvem vet, kanskje man ender opp med en ny venn...?

Hva man gjør: Møtes et sted, tusler litt rundt, søker tilflukt i en mørk pizza-restaurant. Spiser, drikker, prater og har det gøy. Drar hjem eller blir med ut på byen. Kort fortalt.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg regner med jeg dukker opp. 15:00 ved Tigeren vis-à-vis Trafikanten passer fint. Blir bra!
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Tiden er endret, den nye tiden er kl. 15.00.

Vi møter samme sted som sist gang, i bunnen av trappa utenfor trafikanten, så sant ingen har noen innvendinger mot dette.
Jeg tar meg kansje en tur, men trenger adressen dit slik at jeg kan søke det opp. (Er ikke kjent i Oslo i det hele tatt)
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Jeg tar meg kansje en tur, men trenger adressen dit slik at jeg kan søke det opp. (Er ikke kjent i Oslo i det hele tatt)
Vis hele sitatet...
Tigern utenfor Oslo S finner du vel? I bunnen av Karl Joh. gate, like ved et høyt firkantet tårn som lyser rødt.

Ok, det ser ut som folk er gira på å møtes tidlig. Jeg jobber til kl 17:30 så om noen gidder å sende meg sitt tlf.nr på PM så jeg kan møte dere etter jobb hadde det vært knall. Om dere fortsatt er i gang 2,5 timer etter da..
Jeg er mest sannsynlig med, litt avhengig av hvordan helgens flytting går.
Dette høres bra ut for meg også. Håper bare jeg ikke har nattevakt i helga! Kanskje det er noen her som har lyst til å være en eventuell kontaktperson for folk som kanskje kommer til seint eller noe slikt? Fort gjort at man skifter restaurant.
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Jeg tar meg kansje en tur, men trenger adressen dit slik at jeg kan søke det opp. (Er ikke kjent i Oslo i det hele tatt)
Vis hele sitatet...
Hvordan ankommer du i så fall Oslo? Tog?
Hallo folkens!

Jeg må desverre medele at jeg ikke kan komme denne helgen, siden jeg skal ut av Oslo akkurat denne dagen

Jeg har så sykt lyst til å komme, men det gikk jo faen meg ikke denne gang

Men jeg håper dere får det fett, og at noen kan skrive ett "møte-referat" så jeg ihvertfall kan drømme at jeg var der

Lykke til!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hvordan ankommer du i så fall Oslo? Tog?
Vis hele sitatet...
Siden jeg for øyeblikket bor i Moss, så tenkte jeg å ta tog. Gjør det mer praktisk så jeg slipper å styre med parkering og lignende. (bonde i byen)
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Kl. 15.00 høres greit ut ja! I'll be there!
Drar faktisk på nFF-treff, i stedet for å møte dama mi på lørdag
Ta henne med da
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Thoryllo: Dama mi kommer på treffet i Trondheim samme dag, synes det er for dårlig hvis du ikke klarer det samme!
Hvis du tar med deg dame så blir mange sjalu , så best er å ikke ta med seg dame !
Hadde egentlig vært gøy å sett med egne øyne de som benytter seg av forumet IRL.
nFF er etter min mening et av de stedene jeg finner flest intelligente mennesker enn noen annen plass på nettet.

Er det foresten gæli om jeg, en drittunge på 18 ble med? Ikke at jeg har så forferdelig mye bakgrunn på nFF fra før, men så har jeg tross alt lært jævlig mye fra enkelte tråder skrevet her.
Tar turen jeg, vors før Oslo rock city jamboree
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Hvis du tar med deg dame så blir mange sjalu , så best er å ikke ta med seg dame !
Vis hele sitatet...
Hvis det er noe håp om at flest mulig skal komme så er det vel ikke akkurat noe poeng å fremstille den jevne forumbruker som sosialt tilbakestående.

Ta nå med damer og lolcats og kosedyr, det blir sikkert hyggelig uansett.
Men jeg er for liten
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Psycedelic Vis innlegg
Er det foresten gæli om jeg, en drittunge på 18 ble med? Ikke at jeg har så forferdelig mye bakgrunn på nFF fra før, men så har jeg tross alt lært jævlig mye fra enkelte tråder skrevet her.
Vis hele sitatet...
Flere andre som kommer, som også er 18 år (og yngre).. så nei Bare å bli med!!!
Sist endret av Thoryllo; 27. oktober 2010 kl. 07:19. Grunn: kortet ned på quote'n
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Siden jeg for øyeblikket bor i Moss, så tenkte jeg å ta tog. Gjør det mer praktisk så jeg slipper å styre med parkering og lignende. (bonde i byen)
Vis hele sitatet...
Hvis du ankommer med tog, og går av på Oslo S, er du basically der. Bare å spørre noen hvor "Trafikkanten" er, så finner du frem. Trafikkanten er forøvrig et høyt tårn ute forran togstasjonen, og tigerstatuen som nevnes ligger like utenfor Trafikkanten.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Hvis du tar med deg dame så blir mange sjalu , så best er å ikke ta med seg dame !
Vis hele sitatet...
Shows what you know.

Et forslag som kom opp i Trondheimstråden: Hilse på hverandre via Skype, sånn imens to treff pågår samtidig (tror nok ikke det er snakk om å stirre på skjermen i tre timer). Tanker?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hvis du ankommer med tog, og går av på Oslo S, er du basically der. Bare å spørre noen hvor "Trafikkanten" er, så finner du frem. Trafikkanten er forøvrig et høyt tårn ute forran togstasjonen, og tigerstatuen som nevnes ligger like utenfor Trafikkanten.
Vis hele sitatet...
Okai. Skal nok finne det.
Så tiden er endra til 15:00 ?? Så ekstremt tidlig da ? Blir litt drøyt, men ser ut som jeg kommer definitivt

Dere får ta og være på utkikk etter en svær dude med skjegg som ser ut som en terrorrist

its me :P
Sist endret av Itsnotover; 27. oktober 2010 kl. 18:38.
tar meg vel en liten tur jeg og tenker jeg, fikk jo ikke prata med halvparten sist!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg skal til Oslo denne helga, men skal hovedsakelig på den skepsiskonferansen. Siden møtet er midt under foredragene blir det litt vanskelig å komme, men skal prøve å ta en tur innom. Jeg kommer helt sikkert hvis møtet fortsetter etter 18:30.

Det hadde vært kult å hilse på folka etter to mislykkede forsøk..
Siden jeg har flyttet til Oslo, og har mulighet til å være med, så skal jeg møte opp!
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Så tiden er endra til 15:00 ?? Så ekstremt tidlig da ? Blir litt drøyt, men ser ut som jeg kommer definitivt

Dere får ta og være på utkikk etter en svær dude med skjegg som ser ut som en terrorrist

its me :P
Vis hele sitatet...
You`re not alone
Hmm, tror det står feil dato.
Jeg kan ikke den dagen, sikkert skrivefeil =)

Kos dere peepzz
Skulle jo egentlig bli med ,men siden dere har forandret tiden så heftig så er det ikke sikkert jeg kan komme, men skal gjøre mitt beste for å møte opp.
Så Tigern utenfor OsloS ca 15.00?