Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 882
Noen som har noen god anbefaling til meg? har sett på V8/V10
V8 var i grei prisklasse
v10 var litt for dyrt..

Tenkte noe i prisklasse 200-800 ca

anyone?
Corsair H50
Edit: Var litt for sen
Sist endret av Xillion; 9. oktober 2010 kl. 22:05.
Nei, vil ikke ha vannkjøling nei
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvorfor vil du ikke ha vannkjøling? Veldig lett å montere corsairs hydro serie, dessuten kjøler den utrolig godt, kjører du 2 stk 120mm vifter, en foran og en bak radiatoren, så når du _lave_ temperaturer.
Ville sett på Noctua NH-U12P. Hvis du har plass kan du evt. se på Noctua NH-D14.
Jeg trenger vel strengt talt ikke ny cpu, men skal bygge helt ny pc og tenkte at jeg bare kjøper ny cpu og i samme slengen

Bruker ett eller annet fra zalman nå tror jeg? sitter på msn/nett og spotify og helt vanlige ting, ligger på 24 grader

Vet ikke? har bare aldri prøvd vannkjøling og gidder ikke styre med vannkjøling óg vifter
har i tilegg kjøpt nye vifter for 1000 kr så hvorfor bytte noe til vannkjøling
Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Jeg trenger vel strengt talt ikke ny cpu, men skal bygge helt ny pc og tenkte at jeg bare kjøper ny cpu og i samme slengen

Bruker ett eller annet fra zalman nå tror jeg? sitter på msn/nett og spotify og helt vanlige ting, ligger på 24 grader

Vet ikke? har bare aldri prøvd vannkjøling og gidder ikke styre med vannkjøling óg vifter
har i tilegg kjøpt nye vifter for 1000 kr så hvorfor bytte noe til vannkjøling
Vis hele sitatet...

satan for noe mannskjit !

http://www.ubergizmo.com/photos/2009/6/corsair-h50.jpg


h50 er konge !

les testen http://www.hardware.no/artikler/corsair_h50/71032
ka som e mannskjit?
Ja, er greit at H50 er konge. men jeg skal ikke ha vannkjøling sa jeg jo
Av interrese; Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil ha vannkjøling?
''Bruker ett eller annet fra zalman nå tror jeg? sitter på msn/nett og spotify og helt vanlige ting, ligger på 24 grader

Vet ikke? har bare aldri prøvd vannkjøling og gidder ikke styre med vannkjøling óg vifter
har i tilegg kjøpt nye vifter for 1000 kr så hvorfor bytte noe til vannkjøling''

Gidder bare ikke sette opp vannkjøling, skal ha viftedrevet kjøler
Da anbefaler jeg deg til å kjøpe den vannkjølinga + de viftene jeg sendte også sender du vannkjølinga til meg (A)
Skal verken ha vannkjøling eller vifter
Kikket du på de Noctua-kjølerne? Det er viftekjølere. Jeg har hatt NH-U12P selv, og den er temmelig rå. Intel sendte faktisk med en slik da de distribuerte testkits for Core i5 og i7 på LGA1156 til diverse publikasjoner her i Norge.
Trenger kjøler som passer AM3 socket

Sto ingen omtaler av den på komplett, men den passer AM3 socket ja

Men er ett + om den er..''stilfull''

''bra'' utsende. derfor f.eks cooler master v8/v10
Hvis utseendet på kjøleren teller mye, så er det vel bare å kjøre på med V8/V10? Ser den har fått god anmeldelse på Overclockers Club hvertfall.
Blir vel V8 på meg da

391 kr på amentio.no er IKKE ille!
Corsair Air Series A70 skal også være veldig bra.