Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 817
Hei

Hadde min siste spillejobb i 2005. La hobbyen på hylla da første ungen kom i hus Nå har jeg derimot funnet frem de gamle CDJ-500ene mine og DJM-500en min samt en 1210 og har lyst å spille litt igjen, mest for min egen del. Har ingen ambisjon om å spille ute igjen.

Hadde vært flotters om noen hadde tatt en halvtime for å høre gjennom mixen og gitt meg tilbakemelding på overganger? Noen av overgangene er kanskje litt korte..



http://soundcloud.com/gesel-1/hobby-1

Mvh. Hobby
Skal høre gjennom når jeg kommer hjem. Husker godt mixene dine på plur/repeat
Sist endret av Gesel; 25. juli 2012 kl. 19:35.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Takker var ikke så aktiv på repeat, var mest på gamle plur-forumet prøver å lete frem noen av de gamle mixene mine men de ser ut til å ha forsvunnet for godt :s
Likte veldig godt miksen din. Kanskje hakket for rolig for min smak, men den siste halvtimen har gått fort!

Fin flyt igjennom hele =)
Hobby's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemelding Mixen er nok ganske så rolig, jeg var mest opptatt av å finne låter som passer sammen samt. å få sånn ca. OK overganger. Neste mix blir nok med mer tempo og litt mer krutt
Jeg likte mixen veldig godt :-)
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av 23732 Vis innlegg
Jeg likte mixen veldig godt :-)
Vis hele sitatet...
Takker


Skal til Tomorrowland i helga, blir garantert inspirert til å lage en litt mer uptempo og lenger mix til uka igjen
Sitat av Hobby Vis innlegg
Takker


Skal til Tomorrowland i helga, blir garantert inspirert til å lage en litt mer uptempo og lenger mix til uka igjen
Vis hele sitatet...
Tomorrowland? Heldig du da!

Skal høre på mixen når jeg kommer hjem fra jobb, gleder meg
Hobby's Avatar
Trådstarter
Etter fire timer schranz med Dj Rush i Belgia på lørdag har jeg fått opp øynene for litt raskere beats igjen. Skal besøke beatport iløpet av dagen tipper jeg ^^ Så da kommer det ny mix snart, ikke schranz men ihvertfall raskere enn første mixen
du vet det finnes noe som heter what cd og ? bare et tips, gi me en IM om du lurer mer
Bra mix forresten !
Kutt ut de første 3 minuttene, resten var veldig behagelig å høre på.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av LowRider Vis innlegg
Kutt ut de første 3 minuttene, resten var veldig behagelig å høre på.
Vis hele sitatet...
Takker for tilbakemelding Digger selv den låta (X-Press 2 - Employee of the year) men forstår at ikke alle andre gjør det Gikk amokk på Beatport i går, og handla inn nesten 70 nye låter så det blir ny mix så fort jeg får tid.
Hørte på Employee of the year. Var en grei sang det, men den remixa instrumental versjonen du har i mixen din funker ikke for meg.
Da har snekra sammen en kort mix til. Er et par av overgangene jeg ikke er fornøyd med, men hadde ikke tida til å bli kjent med låtene godt nok først.

http://soundcloud.com/gesel-1/hobby-2