Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1000
hei!
En ting jeg lurer på er om dere kan nevne en del programmer som er lette og funksjonelle og helst wysiwyg
Gjerne programer man kan lage websider, lage andre programmer, webapps (script) osv..
gjerne litt sånt drag & drop opplegg eller wizard å
takker på forhånd
Webside?
Namo Webeditor
Frontpage express
Frontpage
m.m

Det vrimler av programmer til slikt
Trådstarter
Sitat av bjerkreimruler
Webside?
Namo Webeditor
Frontpage express
Frontpage
m.m

Det vrimler av programmer til slikt
Vis hele sitatet...
Når jeg tenker på web, så utelukker jeg sånne som frontpage og DW osv, men de skikkelig simple sakene som kan ligne coffecup osv er interessant
Macromedia(nå adobe?) Dreamweaver er jo klart å anbefale. Styr for all del unna Frontpage/word og disse andre Microsoft produktene.
Trådstarter
Sitat av apefaen
Macromedia(nå adobe?) Dreamweaver er jo klart å anbefale. Styr for all del unna Frontpage/word og disse andre Microsoft produktene.
Vis hele sitatet...
et lite tips.... les postinger før du poster :P
heh, tidlig om morgenen så jeg leste ikke DW som dreamweaver. Men du bør revuderere å prøve å bruke et slikt program isteden for de som er hakke enkelere. Du vil merke at med litt knoting så får du mye bedre resultat og har mange flere muligheter for å lage ditt "eget verk"
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Når det gjelder WYSIWYG for web er Adobe GoLive det beste man får ved dags dato. En helt suveren integrert CSS-støtte, samt man får valid kode for nøyaktig den standarden man ber GoLive om å lage. Det er enkelt å bruke allerede fra første stund (forutsatt at du har tatt i en pc før) og er samtidig så intrikat at den mest avanserte brukeren har nytte av dette.
Trådstarter
Bare for å nevne det så er jeg ikke nybegynner. jeg bruker regelmessig alle macromedia sine programmer og mange andre, men det har ikke noe med enkelhet osv. jeg vil bare skaffe noen wysiwyg / wizard programmer som kan brukes enten til web authoring eller å lage apps.. håper dere forstår litt bedre nå
er kansje litt rart men ikke tenk så mye :P
Trådstarter
Sitat av Lundern
Her kan du finne masse ting!

Bare å søke, og du finner
Vis hele sitatet...
*gurk* sorry at jeg glemte å nevne i første post at JA jeg har GoOgLeT!!
det sier jo seg selv da :P
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Hvis du leter etter programmer som gjør at du kan plukke blant kodesnutter osv til for eks. php må du nok lete lenge, grunnen er at kodere tenker så forskjellig når de lager slike script at det nok ville blitt umulig å lage et program for akkurat dette.

Det som allikevel finnes er programmer som gjør jobben lettere, med for eks. code highlightning.
Trådstarter
jeg har vært borti en del programmer som har det jeg er ute etter, men jeg vil teste ut flere se
Men kommer dere over noen så gi meg en pm eller no
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Prøv tucows, sourceforge, versiontracker og download.com hvis du vil lete mer.