Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 1741
[FONT=Arial][SIZE=3][COLOR=Red]Rocknorge åpner fredag 4. mars, klokka 16.30![/COLOR][/SIZE][/FONT]
(www.rocknorge.com)

Kjære brukere. I går (1. mars) kjøpte jeg lisens på vBulletin for pengene flere av dere hadde donért til prosjektet som startet med et uskyldig spørsmål; "Norsk musikkforum?". Denne tråden var det som fikk hjulet til å begynne å rulle. Jeg fant ut at det faktisk ikke var et dugelig norsk musikkforum der ute – i allefall ikke et som omfattet musikken jeg var interessert i, nemlig Rock 'n' Roll. Litt over fem, den 9. Januar opprettet jeg tråden "Norsk musikkforum". Denne tanken rundt et forum kun dedikert til rocken ble overaskende godt mottatt, og gav meg motivasjonen til å videreutvikle idéen som til slutt skulle bli Rocknorge.

3. februar registrerte jeg Rocknorge.com og 18. februar satte jeg opp en donasjonskonto til prosjektet. På elleve dager har generøse sjeler fra freakforum bidratt med over 650 kroner!

Så takket være mye støtte fra dere nFFere kan jeg med min største glede si at Rocknorge vil bli åpnet for alle fredag 4. mars, klokka 16.30. Vi sees der!
jeg venter i spenning
Nå gleder jeg meg! Håper dette blir bra!
Yay! Du har jobbet iherdig.. vi gleder oss.
Oh, dette blir noe å glede seg til. Venter i spenning
Dette gleder jeg meg virkelig til. Forhåpentligvis klarer "vi" å bygge et godt "community", med gode diskusjoner. Nå får en bare spre ordet videre til de som er interessert i et slikt tema.
Fett! Et skikkelig rockeforum er noe vi trenger, skal bli medlem så fort sida kommer opp!
Veldig bra jobba Digital Hybrid!
Gleder meg til å se resultater!
Hmm, høres bra ut dette

Edit:
Husk å legge til en boks i profilen der du kan skrive inn navnet på bandet/-ene du spiller i, og all annen musikkrelatert profilinfo.
Sist endret av NoRemorse; 2. mars 2005 kl. 22:52.
Dritbra!
Hvordan i helvette har jeg klart å overse begge de trådene, da? Kan noen fortelle meg det?
Si ifra hvis du trenger kru, da

Norge trenger et rockeforum!
Jeg er ikke mer musikkinteressert enn at jeg hører på musikk, og kommer nok ikke å benytte meg av forumet, men vil bare si at det er kjempe moro og se at slike ting lar seg gjøre.

Bra jobbet, Digital Hybrid!
YO! det blir kult når det kommer, tror jeg kommer å ha Rocknorge i en av tabbene i FF
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
[COLOR=Red][SIZE=3][FONT=Arial]VI ER I GANG!!!!!!!!!!![/FONT][/SIZE][/COLOR]
Du er så deilig som har designa det som en pønkbule, jeg elsker deg! Ser ut som lagre, ungdomshuset her i Namsos. ååå jeg elsker deg pus <3
For noen farger!!!
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Altså... er tusen forskjellige meninger om det designet, men det er fortsatt mye som må endres. Jeg må sette ned kontrastene i hvertfall. Jeg vurderer også flere skins med forskjellige farger. Gi GJERNE tilbakemeldinger på forumet.

Har lagt til vBulletin standard-skinnet som et alternativ dersom noen vil foretrekke det.
Sist endret av Digital Hybrid; 4. mars 2005 kl. 17:05.
[SIZE=2][COLOR=Red]Jeg liker det jeg ser![/COLOR][/SIZE]

Godt jobbet Digital Hybrid

*Leggeelskpå*
Råkk und RAWLLL

(Jeg har kveldsskiftet som administrator i kveld, siden Jesper er vekk fra tastaturet )
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Syns egentlig ikke fargene var så forferdelig. Det eneste jeg har å utsette på utseendet er at ting er ufattelig store og spiser opp skjermen min. Hadde jeg kjørt lavere oppløsning enn jeg har nå ville det vært ufattelig anstrengende. Likevel: bra innsats, det blir nok bedre etterhvert når ting får litt tid på vingene.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Sitat av IvIoyner
Råkk und RAWLLL

(Jeg har kveldsskiftet som administrator i kveld, siden Jesper er vekk fra tastaturet )
Vis hele sitatet...
Uh-oh.

RockNorge har vært på nett i to timer, og er allerede dødsdømt...

*ler*
Hurra for dette, jeg registrerte meg sporenstreks!
Æsj. Nå må jeg velge om jeg vil ha RockNorge eller nFF som startside. Valgets kvaler...
YAY.. jeg har gledet meg veldig til dette. Veldig bra jobbet, Digital Hybrid. Forumet ser fint ut.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Kjempebra arbeid!
jeg har gledet meg veldig til dette, du har virkelig stått på DH!
men jeg syns fonten var litt stor og for "bold", men eller kjempeflott!
siden det står "Beta" så går jeg ut i fra at alle sånne ting vil bli fikset....?
uansett, kjempeflott!

Creeds!!

Gift deg med meg, Digital Hybrid!
Sist endret av Freaken; 5. mars 2005 kl. 13:00.
Endelig et musikk forumet jeg kan like Liker designet.
<3 Elske RockNorge <3
RockNorge er knas. Føyer meg til i rekken som ikke liker designet. Ow, my eyes! Men det er greit. Jeg er vel bare for vant til å lese mørk tekst på lys bakgrunn...
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av maedhros
RockNorge er knas. Føyer meg til i rekken som ikke liker designet. Ow, my eyes! Men det er greit. Jeg er vel bare for vant til å lese mørk tekst på lys bakgrunn...
Vis hele sitatet...
Finnes tusen meninger om designet... noen elsker det, andre hater det, Men dersom d ikke liker den kan du bruke vBulletin-stilen
Tenker på å lage flere forskjellige stiler etterhvert.
Digital hybrid, du er min store helt.
Endelig et musikk-forum som jeg faktisk gidder regge meg på.
nååååis Dette kan bli bra så lenge det ikke kommer en gjeng med topp20 folk som mener at Linkin Park er så mye bedre enn Metallica.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Nå i begynnelsen kan det virke som om det er et underfora for nFF, da det er utrolig mange nffere der.
Forslår derfor at alle "reklamerer" for siden, slik at man har sjansen til å møte på nytt blod.
(Fint initiativ)
Nå har jeg posta litt og lest litt, og nivået synes å være finfint. Blir skikkelig gøy å følge utviklinga, digitalhybrid.

Takk for nedlagte arbeidstimer og innsats!
BRA

Damn for kort melding
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Ville bare fortelle alle som hatet utseendet (og alle andre for den saks skyld) at Rocknorge har fått et splitter nytt design. Det er nå mindre glorete, og mer ryddig. Det er fortsatt mulig å bruke den gode gamle stilen dersom det er ønsket.

Gå Rocknorge!
Jeg lurer på hvorfor ikke alle postene vises. Jeg henviser spesielt til en post jeg postet der. "Konserter" Finner bare 7 poster der. Min post var om Iron Maiden. Er det noe som er feil, eller er den tatt bort?
Ah, det nye designet var herlig Meget bra arbeid
Ble nesten som å gå fra ett mørkt rom og ut i sola når man bytta design
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av Antarctica
Jeg lurer på hvorfor ikke alle postene vises. Jeg henviser spesielt til en post jeg postet der. "Konserter" Finner bare 7 poster der. Min post var om Iron Maiden. Er det noe som er feil, eller er den tatt bort?
Vis hele sitatet...
Kanskje greit om vi tar opp sånt på Rocknorge og ikke her.
Men problemet er nok at den viser kun poster som er yngre enn en måned. Du kan endre dette lengre ned på siden.
Dette så meget bra ut! Jesper kan dette med design