Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 613
Hei!
Jeg er ganske fersk i PHP/programmerings verdenen, men jeg har klart å få til et lite rapport-script (Ikke CS nei, heller TO :P). Problemet er at jeg har et stats-script som jeg vil ha autorankert. (høyeste damagescore til laveste.)
Dette er også det første større scriptet mitt. Jeg har også laget andre deler, men de funker så jeg tar de ikke med her. :P

Jeg har klart å skille ut gull og sølv sånn her(tror jeg :P):
Først regne ut de totale verdiene.

Kode

//***** Damage
$dmg1 = $_POST['dam11'] + $_POST['dam21'] + $_POST['dam31'] + $_POST['dam41'];
$dmg2 = $_POST['dam12'] + $_POST['dam22'] + $_POST['dam32'] + $_POST['dam42'];
$dmg3 = $_POST['dam13'] + $_POST['dam23'] + $_POST['dam33'] + $_POST['dam43'];
$dmg4 = $_POST['dam14'] + $_POST['dam24'] + $_POST['dam34'] + $_POST['dam44'];
$dmg5 = $_POST['dam15'] + $_POST['dam25'] + $_POST['dam35'] + $_POST['dam45'];
$dmg6 = $_POST['dam16'] + $_POST['dam26'] + $_POST['dam36'] + $_POST['dam46'];
//***** Frags
$frg1 = $_POST['frag11'] + $_POST['frag21'] + $_POST['frag31'] + $_POST['frag41'];
$frg2 = $_POST['frag12'] + $_POST['frag22'] + $_POST['frag32'] + $_POST['frag42'];
$frg3 = $_POST['frag13'] + $_POST['frag23'] + $_POST['frag33'] + $_POST['frag43'];
$frg4 = $_POST['frag14'] + $_POST['frag24'] + $_POST['frag34'] + $_POST['frag44'];
$frg5 = $_POST['frag15'] + $_POST['frag25'] + $_POST['frag35'] + $_POST['frag45'];
$frg6 = $_POST['frag16'] + $_POST['frag26'] + $_POST['frag36'] + $_POST['frag46'];
//***** Deaths
$dth1 = $_POST['death11'] + $_POST['death21'] + $_POST['death31'] + $_POST['death41'];