Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 796
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyker stort sett en halv joint om kvelden, 100% ren cannabis.
Så skulle jeg til å bestille meg noe mer papir nå, og kom over piper.....

Joint er egentlig noe jævla styr. Først lage filter, så lage joint. "OCD'en" min gjør at hver eneste joint må være perfekt i mine øyne.

Jeg ønsker ikke å røyke joint, men det er den beste måten å få riktig dosering på som jeg trenger i perioder.

Noen som kan anbefale en god pipe? Jeg er veldig fan av DynaVap vaporizer pga hvor enkelt den er å rengjøre. Noe tilsvarende hadde vært fint.
  • Enkel å rengjøre
  • Plass til cannabis tilsvarende ~halv joint
  • Liten og lett å gjemme, mulig å ha i lommen
  • Om den kommer i en lukttett etui er et stort pluss
  • Lokk? Jeg liker å røyke på tur, så muligheten for å pre-loade slik at det går fort og greit å fyre opp på tur hadde vært fint. Ikke et must, men det vil jo gjøre at jeg kan kutte ut jointen fullstendig.

Hvis man ikke har noen spesifikke piper å anbefale, så vil jeg gjerne høre noe om er faringer rundt glass vs metall.
Jeg ser for meg at tre-pipene er vanskeligere å rengjøre og holder mer på lukta.
Personlig har jeg alltid foretrukket glass over tre pga lukt og trepiper blir raskt sure hvis man ikke rengjør ofte. Er vel bare å bestille en glass pipe med choke og 50 brønner. Bytter du brønn ofte krever det veldig lite vedlikehold. Lokk og luktfri boks har jeg ikke vært borti. Ville heller bestill 4-5 forskjellige fra wish til en 100 lapp før jeg invisterte i en litt mer vellagd pipe
For min del kan ingenting erstatte følelsen av å gå en tur i skogen, sidegate i byen eller langs gata i et rolig nabolag om kvelden med en godt mekket joint.

Så er jeg også veldig glad i ritualet det er å rulle. Og jeg vil påstå at jeg har blitt ganske så god.

OT.

TS, om du vil ha pipe bør du for all del gå for vannbong, så slipper du masse grums og ødelagte lunger. Vil tro du får tak i små og handy bonger.

Pipe er så ekkelt med mindre det er weed og null tobakk.. :'(

---

Edit:

https://shady.no/produkt/diverse/gav...bong-gaveboks/

12cm høy bong, nydelig størrelse. PÅ TILBUD, SATT NED MED 28%. Kan puttes i en liten tursekk med en flaske vann og mekk.
Sist endret av krystallkongen; 18. september 2023 kl. 04:25.
nå er ikke dette en pipe, men vil fortsatt anbefale vapen. røykte mye pipe før sjæl og det ruinerte i hvert fall mine lunger godt ha

kjøp deg denna fra shady https://shady.no/produkt/vaporizere/...er-periwinkle/

koster flesk men verdt spenna. tåler alt, gir bedre smak og 10 års garanti. kan også røyke wax eller bønne med ekstra delene som følger med
Sist endret av Hasjmonsteret5; 18. september 2023 kl. 09:33. Grunn: .
Kjøp deg en vape. Pipe er vanskelig å holde ren så det blir fort sur smak og ekkel lukt.
Liten maiser var min go-to back in the day. Får ett kjapt trekk når man vil og det sitter greit. Nå liker jeg joint bedre, blitt ett lite rituale og build-uppen er like viktig som selve røykinga.

med alderen så har jeg også blitt mer kresen på varene, gidder ikke røyke om det ikke er god smak og god funk. Før var det all about the Funk.
Gå for en vape. Elektrisk er mest Stealth å bruke. Noen fungerer med dosing Chambers som du kan poppe inn og ut