Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  182 33643
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Lurer på om Kiwi ansatte benytter seg av denne garantien når de er ferdig på skiftet sitt?
Jeg mener, om jeg hadde jobbet på Kiwi, ville jeg bare bemerket meg at en stor mengde av én vare, f.eks. en palle øl, var gått ut på dato, gjemt dem litt unna, og sendt en sms til en kompis...

"halla, nå står det 5 six-pack med tuborg som har gått ut på dato nederst ved ringnes pallen i hjørnet, cash ut, så deler vi 50/50."

Kunne vært fett å være "insider" på kiwi sånn sett...
Vis hele sitatet...
Jeg jobba på Kiwi for ca 10 år siden. Vi fikk "besøk" av en som jobba i en annen butikk. Han viste tydeligvis om varer som gikk dårlig, og han prøvde seg hos oss. Han ble oppdaga, (jeg sladra :+) ) og han fikk sparken på dagen. :+)
I en butikk her i byen så er det nesten alltid utgått snus
Men det er desverre ikke kiwi og i tillegg så kommer jeg ikke på det før etter at jeg har kjøpt boksen og smaker at den er uggen.
Hadde de ikke hatt det inne så hadde jeg jo selvfølgelig fått penger, 372 kr for bare få minutters arbeid er ikke ille akkurat. Skal prøve å raide Kiwi en annen dag også.

protip til de som synes det er flaut å lete etter utgåtte varer: Hverdager i skoletiden! Helst en dag du har fri, selvfølgelig, slik at du har mer en nok tid til å innkassere dine herlige penger
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Hadde de ikke hatt det inne så hadde jeg jo selvfølgelig fått penger, 372 kr for bare få minutters arbeid er ikke ille akkurat. Skal prøve å raide Kiwi en annen dag også.

protip til de som synes det er flaut å lete etter utgåtte varer: Hverdager i skoletiden! Helst en dag du har fri, selvfølgelig, slik at du har mer en nok tid til å innkassere dine herlige penger
Vis hele sitatet...
Du glemte at du helst må væra heima aleine og

for kva seier mordi når du kommer med 2 fulle kiwi poser ?

du må ha tid til og gjemme det du ikkje vil at dei skal vite om og resten gir du til dei når dei kommer heim
Jeg? Jeg kom jeg med ei kasse jeg. That's how I roll.
http://2.bp.blogspot.com/-7FXwlev0sGg/TWU6tOWg7wI/AAAAAAAAAQw/RjpV6N7iYnw/s1600/meme+-+Fuck+yeah_thumb.jpg
Sist endret av krJo; 3. mai 2011 kl. 20:48. Grunn: Inserted picture for added effects.
hva mener du, fikk i cash? Ga de deg penger siden varene var gått ut på dato?
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
hva mener du, fikk i cash? Ga de deg penger siden varene var gått ut på dato?
Vis hele sitatet...
Dette er jo forklart flere ganger i tråden.Man får penger istedet for ny vare viss dem ikke har mer av den varen på lager.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Dette er jo forklart flere ganger i tråden.Man får penger istedet for ny vare viss dem ikke har mer av den varen på lager.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Tjener de noe på det da?
Tøft er det jo! Pleier ikke å handle på kiwi, men dette er noe jeg må huske på! Viste at man kunne få varer som var gått ut på dato da!
Jeg og en kompis leita i en 5 minutter, så kom det en gretten annsatt og sa:'' Leter dere etter varer som er utgått? Så kan dere bare pelle dere herifra! ''

Så det var den ''skatte'' jakten .. Kan jeg stå på mitt og bli værende i buttiken og fortsette og lete ? Jeg følte det var min plikt og forlate butikken.
Men i ettertid har jeg fundert over det faktum 'måtte jeg egentlig dra' eller kunne jeg blitt og fortsatt og leite?
Sist endret av ProXno; 3. mai 2011 kl. 22:50.
Du kan bli igjen og lete ja, men Kiwiarbeidere kan nekte deg å være der, så da er du like langt.
Sist endret av krJo; 3. mai 2011 kl. 23:01.
Sitat av ProXno Vis innlegg
Jeg og en kompis leita i en 5 minutter, så kom det en gretten annsatt og sa:'' Leter dere etter varer som er utgått? Så kan dere bare pelle dere herifra! ''
Vis hele sitatet...
Det hørtes veldig rart ut.
Hei!
var det kiwi'en i Øystese? ( jeg så du var fra Bergen) På lørdag ble jeg kastet ut fra den kiwien, men hvis vi skulle kjøpe noe fikk vi være der. Ble litt irritert, men vi hadde funnet 20 kindermaxi og 1 pops som vi fikk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant nettopp 9 entrecoter som går ut på dato i morgen, så jeg fikk de alle sammen. Da blir det grillings og øl idag.
Jeg var på to forskjellige Kiwi'er med en kompis i dag. På den første Kiwien fant vi laksefilet til ca 150 kr og to pakker med baconterninger. Laksefileten fikk vi penger for, men vi fikk ny vare for baconterningene.

På den andre Kiwien fant vi først 3 juice som går ut i morgen. Da skal man egentlig få varen men han ga oss penger for det. Det var ca 40 kr. Vi fant også 13 halvlitere med rignes premuim som hadde gått ut på dato og tjente 378 kr på dette.

Jeg var ganske fornøyd med å tjene så mye på ca 30 min tilsammen, men når jeg leser om andre som finner øl til 7000 kr osv blir jeg litt frustrert.

Jeg lette mest i kjøttdisken og etter øl og snus. Noen som har noe tips på ting som går fort ut på dato man kan lete etter?
Sist endret av Eucaa; 26. mai 2011 kl. 20:26.
Du kan alltid sjå på snopp som står oppe i esker ( oppforbi der snoppet ligger)

har funnet ut at dei ligger der ganske lenge xD
Sitat av jaannibaaj Vis innlegg
Jeg jobba på Kiwi for ca 10 år siden. Vi fikk "besøk" av en som jobba i en annen butikk. Han viste tydeligvis om varer som gikk dårlig, og han prøvde seg hos oss. Han ble oppdaga, (jeg sladra :+) ) og han fikk sparken på dagen. :+)
Vis hele sitatet...
Siden ingen andre har sagt noe til deg, vil jeg gjerne fortelle deg at du er et helvetes fjols.
Du har sørget for at en mann mistet jobben sin, tenk på konsekvensene det har for han. Står det noen plass at ansatte i andre kiwi-butikker ikke kan benytte seg av denne garantien?

Sladrehank skal selv ha bank, og du er en slik.
Egentlig burde du hatt flere omganger juling, siden du attpåtil skryter av det.

ontopic:

Anbefaler folk å bruke frukt- og grønt garantien.
Min lokale Kiwi-butikk har iallefall den dårligste frukten i byen, men jeg har selv ikke benyttet meg av denne garantien, da jeg sjeldent plukker med meg kvitteringen.
fikk faen meg noe for 50 kr på en halv time -.-
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Gah..

Bare meg som ikke finner noe?
Sist endret av Bombasa; 29. mai 2011 kl. 01:32.
Herregud, lavmål å dra til butikken for å finne gratis mat.Sikkert fett å finne noen chipsposer osv som har gått ut på dato en gang, men å konsekvent dra til nærmeste Kiwi-butikk for å finne utgått mat er ikke stort bedre enn å plukke pantflasker fra søppelkassene i byen. Men om du vil bli kalt boms så bare kjør på.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Herregud, lavmål å dra til butikken for å finne gratis mat.Sikkert fett å finne noen chipsposer osv som har gått ut på dato en gang, men å konsekvent dra til nærmeste Kiwi-butikk for å finne utgått mat er ikke stort bedre enn å plukke pantflasker fra søppelkassene i byen. Men om du vil bli kalt boms så bare kjør på.
Vis hele sitatet...
Så du ville heller kjøpt en jakke til 1000 kroner på en butikk isteden for en på salg til 500 kroner i en annen butikk? Om du vil bruke penger som du kan spare og bruke på noe annet du ønsker deg så bare kjør på.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Herregud, lavmål å dra til butikken for å finne gratis mat.Sikkert fett å finne noen chipsposer osv som har gått ut på dato en gang, men å konsekvent dra til nærmeste Kiwi-butikk for finne utgått mat er ikke stort bedre enn å plukke pantflasker fra søppelkassene i byen. Men om du vil bli kalt boms så bare kjør på.
Vis hele sitatet...
Forskjell på å finne biff som gikk ut pa dato igår i en butikkhylle enn å rote gjennom søppelkasser da dumbass..
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Herregud, lavmål å dra til butikken for å finne gratis mat.Sikkert fett å finne noen chipsposer osv som har gått ut på dato en gang, men å konsekvent dra til nærmeste Kiwi-butikk for å finne utgått mat er ikke stort bedre enn å plukke pantflasker fra søppelkassene i byen. Men om du vil bli kalt boms så bare kjør på.
Vis hele sitatet...
Hvorfor bryr du deg om at andre benytter seg av denne holbarhetsgarantien i det hele tatt? Vi som benytter oss av den kan tjene litt penger eller gratis mat, og de som velger å ikke gjøre det, gjør det ikke. Skjønner ikke helt hvorfor man er en boms hvis man benytter seg holbarhetsgarantien?
Synes det er litt festlig at det engang er lov å ha matvarer i butikken som har gått ut på dato.. i England f.eks er det jo strengt ulovlig å selge varer som har gått forbi holdbarhetsdatoen.
jeg fant masse fisk på Kiwi jeg som var gått ut av dato. Dumme meg to 10 av kanskje 50 pakker pga, fryken for og gå hjem med 2-3 poser fisk fristet ikke. Så jeg kunne godt fått inn 600-700kr men fikk 115. :L
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Verilon Vis innlegg
Siden ingen andre har sagt noe til deg, vil jeg gjerne fortelle deg at du er et helvetes fjols.
Du har sørget for at en mann mistet jobben sin, tenk på konsekvensene det har for han. Står det noen plass at ansatte i andre kiwi-butikker ikke kan benytte seg av denne garantien?

Sladrehank skal selv ha bank, og du er en slik.
Egentlig burde du hatt flere omganger juling, siden du attpåtil skryter av det.
Vis hele sitatet...
Dette er det dummeste jeg har hørt! Kiwi-ansatte har selvfølgelig ikke lov til å lete etter garantivarer, uansett hvilken Kiwibutikk det gjelder.

Det finnes en egen del i arbeidskontrakten som omhandler dette, og det går tydelig frem av arbeidskontrakten at man kan få sparken om det blir oppdaget at man mottar penger/ varer som følge av denne garantien, når man selv er ansatt i en kiwibutikk. Årsaken er at man enklere kan lete opp varer når man kjenner systemet + at butikker i samme distrikt får leveranser med samme holdbarhetsdato.

Jeg har hørt om en ansatt i Oslo som merket seg et stort antall paracet som gikk ut på dato i sin egen butikk, og dermed gikk på jakt i andre butikker i Oslo, og fikk med seg rundt 5800 kr (butikkene har ikke lov til å levere ut medisiner gratis) før forholdet ble oppdaget og personen fikk sparken. Det er med andre ord ganske enkelt å tjene store penger på denne garantien dersom du er ansatt i Kiwi. Det er helt riktig å si ifra om slike forhold, er det alvorlig nok SKAL vedkommende ha sparken!

Kan forresten nevne at veldedige organisasjoner ofte får de datovarene som butikkansatte oppdager før "datojegerne". Når jeg, som er ansatt i Kiwi, kommer over varer som er utgått på dato i andre butikker enn min egen, leverer jeg dem i kassa uten å kreve noe for dem, fordi jeg vet at de da går til dem som trenger dem aller mest.

Det kan godt hende jeg er litt i overkant prektig, men dette handler om å være lojal mot arbeidsgiver - kjenner at jeg ble ordentlig sint når jeg leste innlegget ditt! Du kjenner tydeligvis ikke bedriftens interne regler, hvorfor må du uttale deg da?!?
Sitat av zaycube Vis innlegg
Det er jo for at vi som kunde skal gjøre opprydnings-jobben, slik at de slipper å ansette/betale folk for å gjøre det.
Også fin måte å få folk inn i butikkene, siden man som oftest kjøper noe med pengene man har tjent, eller hadde
Vis hele sitatet...
Nei, det er for at folk skal være sikre på at de handler ferske varer.
Da jeg jobbet på Kiwi gikk vi hver kveld å sjekket ferskvarer som salat, pakkede poteter, lomper og brødvarer. På dagtid gikk man en gang ca. annenhver uke og skrev ned alt i butikken som gikk ut i løpet av de to neste ukene. Da gikk man på kveldstid og plukket ut alt som gikk ut om to dager, tre på Lørdager. På denne måten slipper butikken å tape penger på datojegere, ettersom man får retur på mye av varene.
Om man finner mye utgåtte varer skyldes det oftest ansatte som ikke gjør jobben sin, eller en butikksjef som ikke bryr seg. Avhenger dog mye fra butikk til butikk.
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Herregud, lavmål å dra til butikken for å finne gratis mat.Sikkert fett å finne noen chipsposer osv som har gått ut på dato en gang, men å konsekvent dra til nærmeste Kiwi-butikk for å finne utgått mat er ikke stort bedre enn å plukke pantflasker fra søppelkassene i byen. Men om du vil bli kalt boms så bare kjør på.
Vis hele sitatet...
Ser ikke hva som er galt i å bruke en garanti for å tjene noen ekstra slanter. Ser heller ikke hva som er galt i å plukke tomflasker. So what om noen anser meg som en boms? Slike holdninger er uansett uspiselige.
Sitat av pocolocos Vis innlegg
Synes det er litt festlig at det engang er lov å ha matvarer i butikken som har gått ut på dato.. i England f.eks er det jo strengt ulovlig å selge varer som har gått forbi holdbarhetsdatoen.
Vis hele sitatet...
Det er heller ikke lov i Norge.

Det er forskjell på "best før" og "siste forbruksdag". Førstnevnte kan fortsatt selges etter datoen.
Jeg er ansatt i Kiwi og må si jeg blir irritert selv, på kunder som kommer kun for og finne datovarer.
Folk som kommer over datovarer mens de hander er noe helt annet.
Den regelen er jo for og få fornøyde kunder, syns det er dårlig gjort og reise på en Kiwi butikk og bare leite etter utågtte varer, det er missbruk av en fin regel Kiwi har valgt og ha.

Og det fins også mange ungdommer (sikkert noen sære voksne også) som gjemmer unna varer for at det skal bli datovarer. Kiwibob har vært hos meg et par ganger, tilogmed han kjøper varer.
Sitat av jahaor Vis innlegg
Jeg er ansatt i Kiwi og må si jeg blir irritert selv, på kunder som kommer kun for og finne datovarer.
Folk som kommer over datovarer mens de hander er noe helt annet.
Den regelen er jo for og få fornøyde kunder, syns det er dårlig gjort og reise på en Kiwi butikk og bare leite etter utågtte varer, det er missbruk av en fin regel Kiwi har valgt og ha.

Og det fins også mange ungdommer (sikkert noen sære voksne også) som gjemmer unna varer for at det skal bli datovarer. Kiwibob har vært hos meg et par ganger, tilogmed han kjøper varer.
Vis hele sitatet...
Hvorfor være irritert på kunder som gjør jobben dere har gjort dårlig? Sikkert en grunn til at du fortsatt jobber på kiwi.
Sist endret av Omaha; 7. juni 2011 kl. 20:35.
Sitat av Omaha Vis innlegg
Hvorfor være irritert på kunder som gjør jobben dere har gjort dårlig?
Vis hele sitatet...
Du har tydligvis lite innsikt i hvor mye varer som faktisk kommer inn i en butikk i løpet av en uke. Dårlig dato finner du i hver eneste butikk.
Sitat av Omaha Vis innlegg
Hvorfor være irritert på kunder som gjør jobben dere har gjort dårlig? Sikkert en grunn til at du fortsatt jobber på kiwi.
Vis hele sitatet...
så det er nevnt, så er øl/brus rignes, hansa og cola som har ansvar for, når det gjelder dato og påfylling (noe de har valgt selv), samme er det med andre varer og merker, så det er ikke alltid det er kiwi sine ansatte som har gjort en dårlig jobb

når det er sagt.

jeg blir ikke irritert når kunder finner datovarer, men når de trasker rundt i butikken på skattejakt. eller idioter som gjemmer unna varer.
Hver gang vi fyller på varer rullerer vi datoen, eldste øverst, når da noen setter det i bånn er det vanskelig og følge med, når vi fyller på neste gang klikker vi på daton på de varene som ligger øverst, ikke i bånn for der skal det ligge varer som holder lenger, så lenge kunder ikke har satt dem der da. i kiwi butikken vår har vi 4500 forskjellige varer. har ikke tid til og kikke gjennom hver eneste potetgullpose, det sier seg selv.

skriver igjen, jeg blir ikke irritert på folk som finner datovarer, men folk som er på skattejakt eller gjemmer unna varer, det ser jeg på som missbruk.
Waow. Jeg skal flytte snart, og på min nye adresse har jeg en coop prix og en kiwi i nærområdet. Jippi! Personlig syntes jeg ikke det er noe galt i å bruke en slik garanti. Kall meg gjerne boms, men jeg klarer meg helt fint med det stempelet om jeg kan spare litt på mat. Som student med 2500 i månedsbudsjett på mat gjør noen hundrelapper til eller fra stor forskjell! Jeg kommer jo til å handle alt annt der også, så klart.

Virker som folk finner mest i chipshyllene og i frysedisken? Hva med frukt og slikt?
har ikke funnet noe med stor verdi men jeg og en kompis fant en gang 7 potegullposer
Nå jobber jeg i en ganske ny Kiwibutikk, så vi har ikke et så stort problem med dato på mange varer. Hos oss er det for det meste dårlig frukt folk finner og får dobbel pris tilbake.

Det er vel en grunn til at Kiwi velger å ha denne garantien, så da må vi vel klare å holde den uten å bli grinete fordi noen får med seg litt penger hjem. Selv om det er en umulig oppgave for de ansatte å ha full kontroll på alle varer og frukt til enhver tid. Jeg velger å tro at det gjør oss bedre til å holde butikken fri for varer med dårlig dato og dårlig frukt - noe som kundene drar fordel av.

Jeg synes ikke det er spesielt irriterende at folk komme inn i butikken kun for å lete etter varer med dårlig dato eller dårlig frukt. Bare de ikke studerer alle hyllene og graver i frukta, da kan du gå og henge. SÅ viktig kan det da ikke være? Men for guds skyld, ikke kom 20 minutter før vi stenger med mye varer/frukt eller hva enn du har funnet. Vi har minst tusen andre ting å gjøre på da. Datoen på varene er den samme om du er i butikken klokken 07.00, 16.00 eller 22.40.
Sitat av Kjeee Vis innlegg
Jeg synes ikke det er spesielt irriterende at folk komme inn i butikken kun for å lete etter varer med dårlig dato eller dårlig frukt. Bare de ikke studerer alle hyllene og graver i frukta, da kan du gå og henge. SÅ viktig kan det da ikke være? Men for guds skyld, ikke kom 20 minutter før vi stenger med mye varer/frukt eller hva enn du har funnet. Vi har minst tusen andre ting å gjøre på da. Datoen på varene er den samme om du er i butikken klokken 07.00, 16.00 eller 22.40.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle du som er nederst på rangstigen i konsernet ihele tatt bry deg om hvordan folk bruker denne garantien?, det er tross allt eierne/sjefene som driver konsernet som har bestemmt dette..
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Du har tydligvis lite innsikt i hvor mye varer som faktisk kommer inn i en butikk i løpet av en uke. Dårlig dato finner du i hver eneste butikk.
Vis hele sitatet...
du vet tydligvis ikke at nye varer blir satt bak dem gamle, med rullering gjort av våkne arbeidere så skjer ikke sånt, på kiwi sjappa rett ved siden av meg er det aldri gamle varer, hvertfall jeg har aldri sett noe..., beste sjappa i byen..
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
Hvorfor skulle du som er nederst på rangstigen i konsernet ihele tatt bry deg om hvordan folk bruker denne garantien?, det er tross allt eierne/sjefene som driver konsernet som har bestemmt dette..
Vis hele sitatet...
Personlig synes jeg det er irriterende dersom folk går systematisk gjennom hele butikken for å se etter varer med dårlig dato. Folk må da vitterlig ha bedre ting å ta seg til? Utenom det har jeg ikke noe problemer med garantien, det er det samme for meg om en kunde går ut av butikken med 100,- eller 10 000,- for dårlig frukt eller dårlig dato på varer.
Sitat av Kjeee Vis innlegg
Personlig synes jeg det er irriterende dersom folk går systematisk gjennom hele butikken for å se etter varer med dårlig dato. Folk må da vitterlig ha bedre ting å ta seg til? Utenom det har jeg ikke noe problemer med garantien, det er det samme for meg om en kunde går ut av butikken med 100,- eller 10 000,- for dårlig frukt eller dårlig dato på varer.
Vis hele sitatet...
Vel dem fleste er nok fattige å har vel ikke så mye mere å gjøre..., enten gjerrig eller blakk,dem fleste synes vel det er flaut å gå å snoke etter gammle ting
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
du vet tydligvis ikke at nye varer blir satt bak dem gamle, med rullering gjort av våkne arbeidere så skjer ikke sånt, på kiwi sjappa rett ved siden av meg er det aldri gamle varer, hvertfall jeg har aldri sett noe..., beste sjappa i byen..
Vis hele sitatet...
Bare for at du ikke har sett noen betyr det ikke at de ikke finnes.

Jeg vet også at de fleste kunder ikke liker å ta varene som står ytterst. Noen skal på død og liv grave seg frem til de bakerste varene, og roter til hele systemet.


Kiwi er veldig små butikker, med stor omsetning kontra størrelse, så de burde har god kontroll på datovarer.
Jeg og to kompiser var der i dag :L fant 3 pappesker med maarud som går ut om 9 dager og de dyre bendit smoothiene ^^ noen som vet om en bra kiwi i Oslo?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Må varen ha gått ut på dato, eller kan man levere inn varen samme dag som utløpsdato?
Var å handla i går og la merke til rundt 20pk strimlet biffkjøtt som går ut i dag
Da får du dem gratis
Vi gikk alltid på Kiwi før og gjorde det Vi plukka alltid ut agurker, og en dag vi faktisk skulle handle så de som jobba i butikken oss og løp bort til agurkene og plukka ut de dårlig :P Så skulle vi bare ha en agurk og den første vi tok i var bløt i tuppen..
Skjønner ikke helt.. Finner overalt at folk får penger for varene. Men på sidene til kiwi står det

"Finner du en vare som går ut på dato i dag eller i morgen, får du varen gratis.

(Garantien gjelder ikke dagsferske brød og bakevarer samt produkter med 3 dagers holdbarhet eller kortere). "

Betyr det at om man finner enda eldre varer så...? Får man da pengene for varene isteden? Står jo ikke det hos kiwi? Litt forvirret. :S Tenkte det ville blitt flaut å komme til kassa og få 50 vaniljeessensflasker gratis istedenfor pengene..
Funka dårlig her, prøvd 2-3 ganger nå, eneste jeg har tjent er 50 kr..
Om du finner en vare som går ut i morgen, i dag eller har gått ut får du varen gratis. Er det tobakk,snus,alkohol eller noe medisiner type paracet og nesespray, får du varens verdi i kontanter.

Selv fant jeg flere esker med chips, og når jeg sa ifra kunne jeg velge mellom chipsen eller pengene. Hun i kassen skjønte vel at jeg ikke hadde bruk for _så_ mye potetgull 8)

Tror det variere litt fra person til person, om du får varene eller pengene. Men jeg har iallefall fått velge, når jeg har funnet flere varer.
Opplevde en litt artig hendelse for 2 uker siden, da jeg var å handlet frokost på kiwi klokken 7 (rett etter åpningstid).
Da var det en person som hadde sprunget inn med en gang dørene åpnet, og funnet fram til varer som var gått ut på dato.
Han tok en selv, og fikk penger for 3 pakker av denne varen (ukjent hvilken vare det var).

På jobb den dagen var det ei muslimsk(?) kvinne med hijab, og en afrikansk mann...

I det denne mannen gikk ut av butikken, så startet de som var på jobb å se oppgitt ut på hverandre, himlet med øynene og sukket sikkelig.


Så er tydelig at i denne kiwi butikken, så var det ikke så pop at noen kom å plukket utgåtte varer ifra de :'D
Sitat av jegermeg Vis innlegg
så 7 sjokolader. Ingen kjøper vel det? :P
Vis hele sitatet...



*titegn*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sjekker i morgen, skriver videre hva jeg finner
synd at denne tråden har død ut.
Noen andre som har erfaring med denne garantien?