Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 973
Hei jeg har os-et Og har satt lapp-toppen til å starte opp i USB inne i biosen. Jeg må gjøre dette på grunn av DVD-en er skadet.
Hvilken fremgang skal jeg gå frem?

Takker for alle konkrete svar.
Når den booter fra USB'n så tar du og installerer på akkurat samme måte som med cd. Hvis ISO fila ligger Pakka ut der da..
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Når den booter fra USB'n så tar du og installerer på akkurat samme måte som med cd. Hvis ISO fila ligger Pakka ut der da..
Vis hele sitatet...
Også er det ikke så dumt om minnepinnen er bootbar.

google har hundrevis av guides på framgangsmåte.
Chang's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Også er det ikke så dumt om minnepinnen er bootbar.

google har hundrevis av guides på framgangsmåte.
Vis hele sitatet...

Kanskje ett dumt spørsmål? Men hva mener du med at minne pennen bør være bootbar? Er det ikke nok med at du har pakket ut alt det som iso-filen er pakken inn med på minnepenne?
Sist endret av Chang; 12. november 2010 kl. 21:31.
Nei, det er ikke det.

Google forteller deg resten.
Chang's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Nei, det er ikke det.

Google forteller deg resten.
Vis hele sitatet...

Kanskje er jeg litt masete, Men jeg trenger litt hjelp. Jeg vil at denne minne pennen skal kunne boote opp Win XP og jeg finner så mange vanskelige svar der ute på google. Og det er mest om hvordan man installerer win 7...?
Og da sliter jeg skjønner ikke en dritt beklager?
Du kan uansett møte på endel problemer dersom du installerer det 10 år gamle OS'et XP, mtp SATA-støtte o.l, ville heller satset på Win7.
Chang's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Du kan uansett møte på endel problemer dersom du installerer det 10 år gamle OS'et XP, mtp SATA-støtte o.l, ville heller satset på Win7.
Vis hele sitatet...

Joda skjønner hva du mener. Men denne dataen er over 4 år gammel. og grei nok til å kjøre Win XP.
http://wintoflash.com/home/en/

Idiotsikkert, har brukt det selv på xp og win7. Husk å sette bootrekkefølgen i BIOS til usb.
Chang's Avatar
Trådstarter
Sitat av Radetzky Vis innlegg
http://wintoflash.com/home/en/

Idiotsikkert, har brukt det selv på xp og win7. Husk å sette bootrekkefølgen i BIOS til usb.
Vis hele sitatet...

Takk for linken din. Jeg har testet og lest så mye her ute om dette emne at jeg spyr snart.
Men vist du påstår at dette er idiotsikkert så må jeg teste dette og se om det er det.

Jeg må nok gratulere Radetzky for at han klarte og hjelpe meg med ett vanskelig problem jeg hadde takk for det Radetzky.
Sitat av Radetzky Vis innlegg
http://wintoflash.com/home/en/

Idiotsikkert, har brukt det selv på xp og win7. Husk å sette bootrekkefølgen i BIOS til usb.
Vis hele sitatet...
Dette er ett veldig bra lite program.
Har selv både Win7 og XP på hver sin usb penn laget med dette programmet.
Anbefales
Sist endret av hompetitten; 14. november 2010 kl. 21:25. Grunn: trykkleif
Chang's Avatar
Trådstarter
Ja nå er jeg helt ferdig med installeringen. Og alt gikk greit. Så dette idiotsikkert programmet Wintoflash er helt utrolig.
Som hometitten også sier ha det på flere penner veldig kjekt å ha. :-)
Skulle ønske at dere alle ga Radetzky poeng ang dette.