Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1655
Sitter her å kjeder meg, er lei av alle spillene jeg driver på med.

er det noe jeg kan gjøre som ikke er så kjedeli?

Har beggynt å trene å spise sunt, dette synes jeg er er forbedring , men om jeg sitter her alene om kveldene å vil gjøre noe morro, som foreksempel lage musikk på fl studio, lage ting i 3dmax, men jeg er så forbanna lei alt i sammen. trenger noe nytt.


noen forslag?
møt noen irl, det er beste medisin:P gjerne noen med samme innteresser osv.
Sist endret av random40348; 16. mai 2010 kl. 00:43.
Trådstarter
sant, men tenker mest på kveldene når du liksom er hjemme.
Har akkurat det samme problemet! Jeg er kjempe lei av nesten alle spillene, må ha noe nytt men gidder ikke å ta initativ for å finne på noe! :S

Du kan jo altids kjøpe nye spill, men det helt samme vil nok skje igjen. :S
Sitat av Brodz Vis innlegg
sant, men tenker mest på kveldene når du liksom er hjemme.
Vis hele sitatet...
ja skjønner, jeg har samme problem og blir trukket til internett og forum når jeg ikke har bedre å gjøre.
Gitar, piano eller et blåseinstrument.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Lær deg å spille gitar! Hjelper mye når jeg har lite å gjøre.

Eller kanskje du kan skaffe deg selv et kamera, så kan du stikke ut og ta noen bilder, så har du litt arbeid med redigering når du er hjemme.
Sist endret av ViceR; 16. mai 2010 kl. 00:49.
1. Trykk på CHAT-knappen på toppen her, du kan treffe mange hyggelige folk på #nFF
2. stumbleupon.com. huk av for det som interesserer deg, og trykk stumble.
3. hukk deg på lærling/læremesterordningen noen satte igang her på forumet (programmering)
Sitat av xhacktly Vis innlegg
ja skjønner, jeg har samme problem og blir trukket til internett og forum når jeg ikke har bedre å gjøre.
Vis hele sitatet...
Samme her, men internett og forum går man også lei av relativt fort, når man sitter med det 25/7.
Trådstarter
Føler at jeg går i min egen bane irundt klokka, sitter her bare å stirrer , å leter etter noe men somregel så blir det bare det samme.

skal flytte til kristiansand til sommeren å gå 3d-spilldesign å dette tror jeg blir noe nytt for meg, om noen bor eller kjenner noen i kristiansand så er det bare å ta kontakt, trenger å utvide venne spektret litt eventuelt høre hvordan er miljøet i kristiansand.
Sitat av Brodz Vis innlegg
Føler at jeg går i min egen bane irundt klokka, sitter her bare å stirrer , å leter etter noe men somregel så blir det bare det samme.

skal flytte til kristiansand til sommeren å gå 3d-spilldesign å dette tror jeg blir noe nytt for meg, om noen bor eller kjenner noen i kristiansand så er det bare å ta kontakt, trenger å utvide venne spektret litt eventuelt høre hvordan er miljøet i kristiansand.
Vis hele sitatet...

<----------
Sist endret av VivaLatrina; 16. mai 2010 kl. 02:33.
skaffe seg en jobb? da blir det jo cash i lomma, hvis du ikke alt har en da?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Brodz Vis innlegg
Føler at jeg går i min egen bane irundt klokka, sitter her bare å stirrer , å leter etter noe men somregel så blir det bare det samme.

skal flytte til kristiansand til sommeren å gå 3d-spilldesign å dette tror jeg blir noe nytt for meg, om noen bor eller kjenner noen i kristiansand så er det bare å ta kontakt, trenger å utvide venne spektret litt eventuelt høre hvordan er miljøet i kristiansand.
Vis hele sitatet...
Bor selv i Kristiansand.
Med på spillekvelder eller noe i den dur? Monopol eller risk, og et et par øl..?

Bor sammen i en stor leilighet sammen med madammen og en god kompis. Tror så absolutt ikke de hadde hatt noe som helst imot en ekstra hyggelig kar på en ellers kjedelig kveld.
Sist endret av Bombasa; 16. mai 2010 kl. 03:01.
Sitat av Brodz Vis innlegg
Føler at jeg går i min egen bane irundt klokka, sitter her bare å stirrer , å leter etter noe men somregel så blir det bare det samme.

skal flytte til kristiansand til sommeren å gå 3d-spilldesign å dette tror jeg blir noe nytt for meg, om noen bor eller kjenner noen i kristiansand så er det bare å ta kontakt, trenger å utvide venne spektret litt eventuelt høre hvordan er miljøet i kristiansand.
Vis hele sitatet...
Var i kr.sand en måned, ikke så altfor lenge siden. Har bare møtt koselig folk. Til og med guttene kom og hilste på meg på en skikkelig hyggelig måte (Noe som ikke skjer her jeg bor) Så du kan glede deg til ett fantastisk år i kr.sand
Sist endret av eskil2k; 16. mai 2010 kl. 03:00.
Klipp håret og få deg jobb?
Masse kule jobber som foregår på kveldstid, hvis du gidder.
Vet ikke hvor gammel du er, men jeg kom akkurat hjem fra jobb nå(bartender) og jeg har hatt en helt kul kveldjeg pluss at jeg tjener gode penger.

Hvis ikke kan du lage en kake Synes selv det er kjempekos å lage kaker og lignende. Pluss at hvis du er litt heldig kan du selge noe eller lage noe til begivenheter, det finnes alltid noe som skjer, så kan du få igjen for utgiftene dine.

Start et band(du trenger bare to pers til det)
Trådstarter
sliter med å få meg jobb her, men jeg bor i en forsåvidt ganske liten by, men det er jo det som står øverst på programet. men å spille gitar er vel ikke så dumt :P
Å jobbe er jo mye verre enn å kjede seg!
Skaff deg Battlefield Bad Company 2, også kommer du på Battlefield.no sine teamspeak-servere.
Jeg og Atec spiller en del der, og det er bare gøy hvis randoms joiner.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av drittunge Vis innlegg
Skaff deg Battlefield Bad Company 2, også kommer du på Battlefield.no sine teamspeak-servere.
Jeg og Atec spiller en del der, og det er bare gøy hvis randoms joiner.
Vis hele sitatet...
Oh. Kanskje jeg joiner også engang
Sitat av penduftw Vis innlegg
Å jobbe er jo mye verre enn å kjede seg!
Vis hele sitatet...
Shit man, du kommer til å slite i livet. Eller, du kan jo leve på trygd da. Da kan du kjede deg hele livet

*Ontopic: Jeg har vært akkurat der du er, lei alle spill og alt som har med computere å gjøre.. Men, samtidig er det liksom det du har lyst til å gjøre. Det er veldig vannskelig å gi råd på hva du kan gjøre. Men noen tips til:
Spill et instrument
Noe organisert idrett(sloss i karate-klubbe, gå på tur med speiderne, spill volleyball++ noe finnes sikkert i bygda di du kan tenke deg kanskje å prøve)
Studer data på en dypere måte(bygg et eget OS, eller om hvordan minne og cpu funker, virker osv. logic and computer design fundamentals er en kul bok.)