Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1399
Hei.
Sitter her på skolen, og har lyst til å game litt ettersom jeg er ferdig med alt jeg har å gjøre for ganske lenge.
Får lyst til å spille mulitplayerspill over internett, (spesielt SAMP, av en eller annen grunn) men det er ikke mulig. Jeg tror skolen har sperret av for dette, samtidig som de har sperret av facebook og en rekke andre sider.

Så jeg lurer på...

er det noen mulighet for å omgå dette?

Søker svar
Klart der er muligheter, men det vil nok kreve at du setter opp proxy.
Når jeg skal spille trackmania (Som egentlig er blokkert) skrur jeg bare av internettet når jeg går innpå for så og slå internettet på igjen når jeg er komt inn, funker fett.
Trådstarter
10 0
Serveren jeg vil spille på har samme IP-adresse som serveren jeg vil spille på (sapilots.net er websida og IP-en til serveren er sapilots.net:7777)
På skolen min så har nesten alle proxykoden. Men alle bruker den til spotify og lignede.
Sitat av Laz0r Vis innlegg
Serveren jeg vil spille på har samme IP-adresse som serveren jeg vil spille på
Vis hele sitatet...
Oh really?
Sist endret av prenix; 17. september 2010 kl. 13:07.
du kan komme forbi brannmuren med og bruke yourfreedom og sockscap tror jeg det heter.
Brukte det i hele fjord når jeg spilte wow på skolen :P GL&HF
Trådstarter
10 0
Sitat av prenix Vis innlegg
Oh really?
Vis hele sitatet...
yah rly...

magler bare lytteporten ...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Dette finnes det latterlig mange tråder om nå, prøvde du å søke?
Forresten vil du kanskje være litt interessert i signaturen min..
Sist endret av robhol; 17. september 2010 kl. 15:03.
OFF topic... Ikke for å stjele innlegget ditt men men... Bare lurte på om noen viste hvorfor jeg ikke får starta opp trackmania nations på skolen? Skrur den på og så kommer den til akkurat der jordkloden kommer frem så skjer det ikke noe mer... Funker fint hjemme.

Har forresten funne en proxy adresse som funker på skolen min. (porsnes vgs i østfold) funker sikkert over hele østfold... Send en PM vis du vil ha den da...

PS: får ikke installert noe på dataen men har en god del programmer...
Sist endret av Curver; 17. september 2010 kl. 15:20.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Curver Vis innlegg
OFF topic... Ikke for å stjele innlegget ditt men men... Bare lurte på om noen viste hvorfor jeg ikke får starta opp trackmania nations på skolen? Skrur den på og så kommer den til akkurat der jordkloden kommer frem så skjer det ikke noe mer... Funker fint hjemme.

Har forresten funne en proxy adresse som funker på skolen min. (porsnes vgs i østfold) funker sikkert over hele østfold... Send en PM vis du vil ha den da...

PS: får ikke installert noe på dataen men har en god del programmer...
Vis hele sitatet...
Slå av nettverkskortet->Start trackmania->Slå på nettverkskortet
Last ned hotspot shield, funker her på skolen med samp