Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2190
Jeg og en kammerat har alltid kødda med hverandre om en del ting, blant annet at vi har lovet hverandre å sende en vaffel i posten til hverandre. Og så fort han flytter opp til andøya, skal jeg nemmelig sende han en vaffel i posten.

Spørsmålet mitt er om det er lovlig. Så vit jeg forstår, pleier postkontorene å skjekke alt av pakker og post. Vil ikke akkurat få en bot, eller at de fjerner vaffelen :P
Loner Deluxe
Hvorfor skulle det være ulovlig å sende vaffler?
Jeg har sendt hundebæsj i et brev til Smosh på Youtube, og det er i USA.. Gikk helt fint det!
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Jeg har sendt hundebæsj i et brev til Smosh på Youtube, og det er i USA.. Gikk helt fint det!
Vis hele sitatet...
Kom den helt fram til dem a ?

Har forstått det slik at det er strenge regler om biologisk materiale i post.
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Du registrerte deg på freak for å spørre om det var lovlig å sende en vaffel i posten?
Jeg tror du kan ta det med ro, og sende så mange vafler du vil (fant ingen vaffel-smilyer, så du fikk en kake).
Dott i øret.
stagg's Avatar
Eneste du risikerer er at bikkja på postsentralen eter opp vafflene, noe som er lite sannsynlig.

Vaffel i postkassa er jo en god gjerning, kjør på.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Kom den helt fram til dem a ?

Har forstått det slik at det er strenge regler om biologisk materiale i post.
Vis hele sitatet...
Ja det kom fram. De åpnet det i en av Ian's videologger hvor de har "Mailtime with smosh"
Loner Deluxe
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Ja det kom fram. De åpnet det i en av Ian's videologger hvor de har "Mailtime with smosh"
Vis hele sitatet...
Kan du linke meg til episoden?
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Ja det kom fram. De åpnet det i en av Ian's videologger hvor de har "Mailtime with smosh"
Vis hele sitatet...
Link please ?
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Ja det kom fram. De åpnet det i en av Ian's videologger hvor de har "Mailtime with smosh"
Vis hele sitatet...
LINK??
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Eneste du risikerer er at bikkja på postsentralen eter opp vafflene, noe som er lite sannsynlig.

Vaffel i postkassa er jo en god gjerning, kjør på.
Vis hele sitatet...
da trur jeg bikja får vondt i magen i hvertfall, mtp hvor trege posten er, når den har spist en gammel vaffel
cikinimey's Avatar
Trådstarter
10 3
Da kan i hvertfall kammeraten min glede seg til 20 august
Sist endret av cikinimey; 13. mai 2012 kl. 00:02.
Ser ikke morsomheten i å få en vaffel i posten når man VET at det kommer. Blir litt som å bli overrasket over at man får pakker på julaften.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Ser ikke morsomheten i å få en vaffel i posten når man VET at det kommer. Blir litt som å bli overrasket over at man får pakker på julaften.
Vis hele sitatet...
Send gjerne en vaffen som julegave "litt" tidlig, blir ekstra gøy!
Sist endret av Vod0; 13. mai 2012 kl. 00:08.
Det som er morsomt, er å bestille en haug med ting fra ebay. atm venter jeg på 17 varer. Alltid like spennende om man ikke vet hva som er inni pakken. Er vel ikke akkurat relevant, men. TS; Ta heller å gå på random nettsider så melder du han på masse rart, så får han ting i posten. Han blir sikkert glad om Jehovas vitner kommer på døra. https://watch002.securesites.net/n/contact/submit.htm
Sist endret av mo3; 13. mai 2012 kl. 00:09.
Winter is coming
Sitat av mo3 Vis innlegg
Ser ikke morsomheten i å få en vaffel i posten når man VET at det kommer. Blir litt som å bli overrasket over at man får pakker på julaften.
Vis hele sitatet...
Ettersom det etter all sansynlighet er en intern greie, er det ikke sikkert at det er meninga at det skal være morsomt for deg heller
Sitat av mo3 Vis innlegg
Ser ikke morsomheten i å få en vaffel i posten når man VET at det kommer. Blir litt som å bli overrasket over at man får pakker på julaften.
Vis hele sitatet...
Det er ikke TS har fortalt han det.
Sitat av Zatikora Vis innlegg
Ettersom det etter all sansynlighet er en intern greie, er det ikke sikkert at det er meninga at det skal være morsomt for deg heller
Vis hele sitatet...
Selv om det er en intern greie, så høres det fortsatt ikke morsomt ut når man har avtalt å sende vaffel til hverandre. Du forteller ikke offeret om at han skal bli pranka.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
Ser ikke morsomheten i å få en vaffel i posten når man VET at det kommer. Blir litt som å bli overrasket over at man får pakker på julaften.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner begge vedkommende. Og det er veldig intern humor, og selv om vedkommende 2 vet at han får en vaffel i posten kommer han til og få en god latter.

Sitat av mo3 Vis innlegg
Selv om det er en intern greie, så høres det fortsatt ikke morsomt ut når man har avtalt å sende vaffel til hverandre. Du forteller ikke offeret om at han skal bli pranka.
Vis hele sitatet...
Er ikke en prank egemtlig. Mer gjøre narr av hverandre, slik som jeg har forstått det.
Verste som kan skje er vel at posten tror det er en ny mafia ute o går, Vaffelmafiaen.
just a speck of dust
Har fått sendt ned diverse godsaker når jeg bodde på Andøya selv, burde gå helt fint. pass bare på å legg plast mellom vaffelen og konvolutten.