Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4014
Hei alle sammen.
Det jeg lurer på er hvor trygt det er å bringe marijuana inn på campen på Hove.
Hva er deres metoder på dette? Har hørt om folk som har lagt det igjen utenfor campen, men vil jo helst ha et par spliffs under konsertene. Og selvsagt gjerne på de store partysene på campen.

Er det noen som har hørt, eller vet om noen som har pushet inne på camp området eller Hove generelt? Uten å nevne navn eller noe lignende da selvsagt.
Hadde med inn på campen i 09, da var det ikke noe pes... 10 Så det verre ut,så vi lot stashet ligge i bilen. Noe som jeg er glad for, første vi møtte når vi kom til porten var en som var på vei til å bli kasta ut... Det var og mye mer fokus på det generelt, mye mer snut som snuste rundt med hund på campene. Så ganske mange som ble kasta ut, så jeg hadde ikke giddet og tatt det med inn.
Alt som kan luktes av hunder er en dårlig ide, det er ofte ganske intensiv leiting etter slikt på festivaler i Norge.
I 2008 lot de en vill narkohund løpe fri på campene til å lukte hvor den ønsket, mens en idiot av en hundefører fulgte bak. Som nevnt bør du legge det utenfor området, eller bare la være.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av newdeal Vis innlegg
Er det noen som har hørt, eller vet om noen som har pushet inne på camp området eller Hove generelt? Uten å nevne navn eller noe lignende da selvsagt.
Vis hele sitatet...
På Hove ifjor satt jeg på fotballbanen i en ring med mange andre folk. Da kom det en bort til meg og lurte på om jeg hadde lyst på noe. Fikk da ett gram brunt for 150 med noe som faktisk var av god kvalitet. Dette passet jo utmerket i og med at jeg måtte svelge posen med kvelitetspot jeg hadde med meg da jeg så onkel med hunden sin. Jeg skulle inn i køen der en venn stod, så så jeg hunden og gikk bak. De så antageligvis at jeg gikk bak og fulgte etter, så jeg la posen i munnen og prøvde å tygge den istykker. Det gikk ikke, så jeg svelget bare hele posen, mens hunden stod og sniffet på meg, hahaha
Fikk du noe bra funk da?
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av Fishduck Vis innlegg
Fikk du noe bra funk da?
Vis hele sitatet...
Ikke av det jeg svelgte, nei, klarte ikke å ødelegge posen ordentlig, klarte heller ikke å spy den opp igjen seinere, men den jeg fikk kjøpt der fikk jeg god funk av, derfor skrev jeg at den var god kvalitet.
Ikke ta det med inn på campen. Vaktene/Politiet kommer til og merke det temmelig fort.
i år er det flere narkohunder som skal være der inne etter det jeg har forstått.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvordan gikk det egentlig i 2011? Var det noen av dere som ble tatt med hasj?

Hvor ville dere lagt sakene? Er det greit å ha i campen et sted, sett at det ikke er der du ligger selv?

Hva er tryggest av å ha det i bilen eller stranda?
Bare stikk dit nå, før festivalen begynner. Grav det ned et-eller-annet sted på campen på nattestid, så lagrer du kordinatene på iPhonen eller noe sånt
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Bare stikk dit nå, før festivalen begynner. Grav det ned et-eller-annet sted på campen på nattestid, så lagrer du kordinatene på iPhonen eller noe sånt
Vis hele sitatet...
også står det en bil/telt over plassen
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
også står det en bil/telt over plassen
Vis hele sitatet...
Gjem det i et tre eller noe, da. Husker jeg så et fint tre ved vannposten på campen nærmest hovedscenen
Alt som kan luktes av hunder er en dårlig ide, det er ofte ganske intensiv leiting etter slikt på festivaler i Norge.
Vis hele sitatet...
Får inntrykk av at norge er ganske ekstreme på dette området i forhold til andre land, stemmer det eller tar jeg feil?
Viss norge er det, hva er det som gjør det egentlig?
Sist endret av sneipen; 11. mai 2012 kl. 02:00.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Bare stikk dit nå, før festivalen begynner. Grav det ned et-eller-annet sted på campen på nattestid, så lagrer du kordinatene på iPhonen eller noe sånt
Vis hele sitatet...
Vell, jeg er glad i cannabis altså, men jeg gidder ikke å dra helt til arendal og grave ned bare for å få røyke hvor stor sannsynlighet er det for å bli tatt hvis man har det i bilen på en av parkeringsplassene som er 500-1000 meter unna, og bare røyker ved bilen/på vei til campen?

Kan man risikere å miste festivalpasset hvis man lukter cannabis og virker sløv, eller må man bli tatt med noe på seg?
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Lurer på det samme selv. Hva må til for at man skal få båndet klippet? Om jeg ruller noen joints som jeg legger i en sigarettpakke gjemt utenfor området og kun røyker der, kan jeg da bli tatt? Altså om hunden markerer meg og ser fjern ut, uten å ha noe på meg, får jeg båndet klippet? Skal på Hove i år, og et par joints hadde vært fett, men jeg vil gjerne være der ut hele festivalen

Flere freaks som skal forresten? Hadde vært morsomt med et lite freaktreff, men det blir litt for off-topic nå.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Kan tenke meg du kan plukke opp en 2-3 sneiper av Snoop Dogg.
I 2010 brukte de hund utenfor festivalområdet også. De fant mye ved stranda etc. Mitt beste tips, dra på festival i utlandet et sted hvor politiet er opptatt med å ta banditter i stedet.
Et tips til alle som er keen på å chille med en joint på festival uten å ha noia for snuten: Dra til Roskilde.
på heltid
iSkurk's Avatar
Sitat av dagfinmikkel Vis innlegg
Et tips til alle som er keen på å chille med en joint på festival uten å ha noia for snuten: Dra til Roskilde.
Vis hele sitatet...
hahahaha, du sier ikke det? Var der med bruttern, der var det faen meg boder de stod og solgte i!
Jeg var der ifjor (2011) og det var ikke akkurat mye til vakter/politi som jeg så noe til.
Hadde med 4-5 blunts med god weed som jeg hadde i røykpakka, sammen med 50 flunipam. Gikk rundt der og spiste som en gal, mens jeg fyrte meg en feit en før konsertene ^^ bare ikke stress med at du har det på deg så ansiktet ditt sier "jeg har drugs". Act normal.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av iSkurk Vis innlegg
hahahaha, du sier ikke det? Var der med bruttern, der var det faen meg boder de stod og solgte i!
Vis hele sitatet...
Christiania du tenker på du, ikke selve festivalen.
på heltid
iSkurk's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Christiania du tenker på du, ikke selve festivalen.
Vis hele sitatet...
off, ja glemte meg nå! Vi kjørte værtfall ikke mer enn 10 min før vi kom dit det var boder med svære syltetøy glass fyllt opp med forskjellige varer.

Edit: Var ikke så mye politi der ifjor, værtfall ikke Narkohunder, jeg og noen kompiser hadde med i overkant av 10g.
Sist endret av iSkurk; 14. mai 2012 kl. 02:20.