Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 11549
Ja, da var det bare å pakke sakene og komme seg opp på fjellet...
Sitat av SheepInPain Vis innlegg
Han ble skudd av et projektil som gikk inn i kroppen hans og han fortsatte å spise på fyren, og du tror en tazer hadde stoppet han....?
Vis hele sitatet...
Du vet vel forskjellen på en pistolkule og en kraftig amerikansk tazer designet for å lamme hele kroppen til du pisser og driter på deg ?

Folk har blitt skutt flere ganger og fortsatt og kjempe imot, en kraftig tazer derimot lammer personen . så nei , jeg ser ikke helt hva du skal fram til.
GAL? NARKO? KANNIBAL?

Alt kan stemme, men det er jo jævla spes å begynne å eta på en mann.. Godt han ble skutt raskt
Sitat av Cutzilla Vis innlegg
Du vet vel forskjellen på en pistolkule og en kraftig amerikansk tazer designet for å lamme hele kroppen til du pisser og driter på deg ?

Folk har blitt skutt flere ganger og fortsatt og kjempe imot, en kraftig tazer derimot lammer personen . så nei , jeg ser ikke helt hva du skal fram til.
Vis hele sitatet...
Det er da flere som har klart å motstå tazer, husker blant annet jeg så en som rev av seg to stykk, kontrollert. Klarer dog ikke finne kilde nå desverre.
Er bare starten på en zombie apokalypse, ikke noe dop




Neida, men har vært mange lignende tilfeller nå i det siste
http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=145255191
Sist endret av Vontalo; 30. mai 2012 kl. 23:51.
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Er bare starten på en zombie apokalypse, ikke noe dop




Neida, men har vært mange lignende tilfeller nå i det siste
http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=145255191
Vis hele sitatet...
Merkelig at ingen av ofrene plutselig våknet opp i full aggresjon da..
Pcp får folk til å gjøre de mest bizarre ting: http://www.youtube.com/watch?v=y-tVvjVi2m8
Ikke lest hva andre har svart, men P - C - P :P
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Du sitter i en sterk rus og klarer å være på nff?
Vis hele sitatet...
Vi er vel kanskje forskjellige. Har ganske stor "toleranse" for hallisinugener generelt. Jeg klarer bare ikke å tenke meg at noen blir såpass "fuck'd" på MXE at de kan utføre noe slikt, særlig når store doser som regelt fører til at man blir liggende. Har eksperimentert mye med MXE.
bath salts / LSD var han høy på, dette er en ''ny'' type rusmiddel, og gjør at du blir veldig varm og må kle av deg...
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Sitat av Rubzern Vis innlegg
bath salts / LSD var han høy på, dette er en ''ny'' type rusmiddel, og gjør at du blir veldig varm og må kle av deg...
Vis hele sitatet...
Har du kilder på at obduksjonsrapportene viser det, eller går du ut fra at medias propagandafylte synsing er god fisk? Om du har kilder er jeg veldig interessert i å få se dem.

Som sagt tidligere: Om det ikke har kommet ut obduksjonsrapporter, så vet ingen av oss. Ingen vet, men alle tror, og media har evnen til å få synsing, og av og til også rent oppdiktede skrøner til å høres ut som rein fakta.
Sist endret av Bredesen; 4. juni 2012 kl. 17:53.
Sitat av Rubzern Vis innlegg
bath salts / LSD var han høy på, dette er en ''ny'' type rusmiddel, og gjør at du blir veldig varm og må kle av deg...
Vis hele sitatet...
Dette skjönte jeg ikke helt, mener du at bath salts og LSD har mye til felles? Eventuelt at LSD ofte er innholdet i en pakke med bath salts?

Er LSD "en ny type rusmiddel"?

(litt info om LSD her nu, men det har ingen vondt av)

LSD was first synthesized by Albert Hofmann in 1938 from ergotamine, a chemical derived by Arthur Stoll from ergot, a grain fungus that typically grows on rye. The short form "LSD" comes from its early code name LSD-25, which is an abbreviation for the German "Lysergsäure-diethylamid" followed by a sequential number.[4][5] LSD is sensitive to oxygen, ultraviolet light, and chlorine, especially in solution, though its potency may last for years if it is stored away from light and moisture at low temperature. In pure form it is a colorless, odorless, and mildly bitter solid.[6] LSD is typically delivered orally, usually on a substrate such as absorbent blotter paper, a sugar cube, or gelatin. In its liquid form, it can also be administered by intramuscular or intravenous injection. LSD is very potent, with 20–30 µg (micrograms) being the threshold dose. New experiments with LSD have started in 2009 for the first time in 40 years. [7]


Det er vel mindre vanlig å måtte kle av seg på LSD grunnet varme enn i eksempelvis en alkoholrus, derfor vil jeg vel ikke akkurat si at dette er et kjennetegn på en som er ruset på LSD?
Hvorfor nettopp han ble et offer for det makabre angrepet er uvisst. Motivet er heller ikke klart, men politiet tror Eugene var påvirket av en ny versjon av LSD kalt «badesalt», som gir sterke hallusinasjoner.
Vis hele sitatet...
Dette kommer da fra TV2 sin nettside.

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/r...t-3794611.html
Sist endret av haukaun; 4. juni 2012 kl. 21:22. Grunn: Feil link
Sitat av haukaun Vis innlegg
Dette kommer da fra TV2 sin nettside.

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/r...t-3794611.html
Vis hele sitatet...
Hvilket er helt feil.

LSD har ingenting med "bath salts" å gjöre.

Bath salts er som oftest en kombinasjon av rene stimulanter, eksempelvis mephedrone.

Bath salts kan vel gå under en ny type amfetamin eller kokain, for å gjöre det litt mer avansert kan man også slenge på "en liten däsj av MDMA/ecstasy".

Hvorfor TV2 "blingser" på LSD og bath salts er hvordan bath salts ofte kalles for en pose med "psykose". De fleste som ikke har så mye peiling forbinder LSD med psykose og ren "galskap".

Skrev en lengre post om hvordan det ikke er TV2 som blingser (grunnet ustabilt freak ble den slettet), de blingser så klart, men "blingsen" kommer mest sannsynlig ifra DEA. Hvorfor det er slik er fordi LSD visstnok er "one way to hell", gjör litt research rundt psykedelika så skjönner du/dere hva jeg mener (de fleste oppegående her inne vet heldigvis hva jeg snakker om).
Det er å spekulasjoner om at dette bare var et PR stunt for den nye sesongen The walking dead å...
Sist endret av Amnesia; 9. juni 2012 kl. 11:53.
Jeg forstår ikke hvorfor alle kaver seg opp over dette med å kle av seg. Det er da ganske kjent at veldig mange ulike rusmidler tuller med kroppstemperaturen din. Mange av dem fungerer ved å øke hjerterytmen også, og dette kan gi en varm følelse. Regner med at Cloud Nine og slikt bare er dekkbetegnelser som røkelse og badesalt. Hadde vært interessant å vite nøyaktige hva denne blandingen inneholder.

Utrolig typisk av media å betegne dette som en ny pest som nærmest kommer til å ramme oss som den nye svartedauden, og ikke minst at vi alle ender opp som i Walking Dead. Hvordan ellers selger VG og Dagbladet så mye av oppgulpet sitt? Skremme, ryste, sjokkere.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det står veldig klart på wikipedia (og internett hvis man gidder å søke) hva Cloud Nine inneholder, så jeg har ikke peiling på hvorfor folk enda stiller seg spørsmålet. Det inneholder MDPV.
var ikke det her det badesalt griene a?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Crazy shit liksom
Sitat av hondacr85 Vis innlegg
var ikke det her det badesalt griene a?
Vis hele sitatet...
Jo jeg mener det var det. Var iallefall det han ene kannibalen fra USA hadde ruset seg på. USA har ett sikkelig problem med badesalter nå. Folk ruser seg på det. Det gir en slags "supermann"-rus i likhet med metamfetamin. Man blir sinnsykt ruset av det og får en følelse av å være uovervinnelig.
Er ikke bathsalts bare et navn de bruker isteden for research chemichals og ikke bare for 1 bestemt stoff?

Var dette jeg trodde, men kan godt være at jeg tar feil her.
Nei det er tro det eller ei produkter brukt som bade salter, i badekar. Inneholder forskjellige kjemikaler som fungerer stimulerende i nervesystemet.
Panisk depressiv
Bath Salts Drug Trend: Expert Q&A

Citing an “imminent threat to public safety,” the U.S. Drug Enforcement Administration (DEA) made illegal the possession and sale of three of the chemicals commonly used to make bath salts -- the synthetic stimulants mephedrone, MDPV, and methylone.

First of all, what are bath salts?

"The presumption is that most bath salts are MDPV, or methylenedioxypyrovalerone, although newer pyrovalerone derivatives are being made by illegal street chemists. Nobody really knows, because there is no way to test for these substances," Horowitz says.

Why are they called bath salts?

"It’s confusing. Is this what we put in our bathtubs, like Epsom salts? No. But by marketing them as bath salts and labeling them 'not for human consumption,' they have been able to avoid them being specifically enumerated as illegal," Horowitz says.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Er ikke bathsalts bare et navn de bruker isteden for research chemichals og ikke bare for 1 bestemt stoff?

Var dette jeg trodde, men kan godt være at jeg tar feil her.
Vis hele sitatet...
Riktig. De selger det som badesalt for at det skal kunne bli solgt lovlig. På samme måte som at de selger JWH-xx stoffer i røykemikser som "røkelse" for at det skal kunne bli solgt lovlig.

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Nei det er tro det eller ei produkter brukt som bade salter, i badekar. Inneholder forskjellige kjemikaler som fungerer stimulerende i nervesystemet.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke peiling på hvor du har fått denne informasjonen fra, men den er hvertfall helt feil.
Det jeg mente er selvfølgelig att de selger det som bathsalts, ikke nødvendighvis bruker det som det. Men siden det var/er i butikkene så lenge så regner jeg med att noen bruker det til badesalt.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det jeg mente er selvfølgelig att de selger det som bathsalts, ikke nødvendighvis bruker det som det. Men siden det var/er i butikkene så lenge så regner jeg med att noen bruker det til badesalt.
Vis hele sitatet...
Nope, det er nok ingen som bruker det som badesalt. De selger det ikke på vanlige dagligvarebutikker heller altså, men på headshops og lignende.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det jeg mente er selvfølgelig att de selger det som bathsalts, ikke nødvendighvis bruker det som det. Men siden det var/er i butikkene så lenge så regner jeg med att noen bruker det til badesalt.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har forstått er "bathsalts" kun en label de setter på forpakningen når det skal fortolles. Stoffet er mest sannynligvis lovlig, med andre ord ikke spesifikt på narkotikalisten, men ofte stopper tollen det om det virker suspekt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oj sann. Dette var ikke bra! Nå kommer det nok en ny runde med mariujana-propaganda fra VG...

Men når det er sagt burde det ikke overasske folk at man kan få psykoser enten det er utløst av rusmiddel eller traumer, så jeg skjønner ikke all spekulasjonen fra media sin side.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Fortsatt flere psykoser som blir utløst av alkohol, og selvfølgelig vil det bli heksejakt på MJ nå. Det er bare slik ting fungerer nå til dags, finn en syndebukk så er alt greit. Folket trenger ammunisjon og noe å snakke om.
Sitat av Snemannen Vis innlegg
Fortsatt flere psykoser som blir utløst av alkohol, og selvfølgelig vil det bli heksejakt på MJ nå. Det er bare slik ting fungerer nå til dags, finn en syndebukk så er alt greit. Folket trenger ammunisjon og noe å snakke om.
Vis hele sitatet...
Jepp. Alkohol er jo et rusmiddel det og!

Er vel skummelt å erkjenne at mennesket kan klikke og gjøre så jævlige ting, så da er det jo trygt og godt å lene seg på den store, stygge MJ. Da er jo de sikre på at "se der ja! Det hadde aldri skjedd meg".
Ja huff, den derre hasj-sprøyta får folk til å gjøre alt mulig crazy shit!
Verste som kunne skje.
Forundrer meg ikke om denne saken kommer til å kickstarte "hasjsprøytehelvettefaensdritt" her i Norge.. Ser det for meg;
"Tar du marihuana så blir du kannibal og spiser mennesker levende!!!" haha