Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 4616
Hehe, har en liten mystisk ting jeg lurer på om dere klarer å skjønne bedre enn meg..

Var sammen med en fyr som bodde i utlandet i hele fjord. Like før vi ble sammen hadde han en annen kjæreste, og ble derfor ikke så veldig overrasket da jeg fant en rød leppestift i toalettmappen hans. Jeg fant en dag ut at jeg skulle prøve den på, og den var så fin at jeg like gjerne knibbet den (tenkte ikke han hadde så veldig mye bruk for den uansett)

Så gjorde vi det slutt, men jeg endte for noen uker siden opp med å være med han hjem (han har flyttet til norge igjen), og da jeg kom på badet sto toalettmappen hans åpen og oppi der lå det en NY ubrukt leppestift, som var helt likens som den forrige jeg hadde stjålet

Regna da med at han sikkert hadde hooka up med eksen igjen eller noe, men hun har visst fått seg en annen type og bor på andre siden av landet, og alle de andre damene han kunne vært med da han fikk tak i den første leppestiften bor i utlandet. Så MAO må han jo ha vært å kjøpt den selv? Eller? Har aldri sett den type leppestift før heller, og var knæsj rød, hoho!

Så da lurer jeg, bare for morroskyld, hva i alle dager kan grunnen være til at en fyr går rundt med en bestemt type leppestift oppi toalettmappa si?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Seksuell fetish?
Ta det med ro, han bruker den bare når han dreper.
Spør du oss spør vi deg. Aner virkelig ikke, kjenner heller ikke til noen triks eller andre ting hvor gutter trenger leppestift.
Billie Joe Armstrong bruker den til dette. Han begynte med eyeliner i 1995 eller noe.
http://27.media.tumblr.com/tumblr_ljkal0gBwx1qipdflo1_250.jpg
Kanskje han er transseksuell? Hvem vet...
har svart liggende på badet jeg.. og ja, jeg er mann
Sist endret av nZaal; 8. mai 2012 kl. 00:36. Grunn: pirk
Sitat av nZaal Vis innlegg
har svart liggende på badet jeg.. og ja, jeg er mann
Vis hele sitatet...
Svart leppestift? Hva bruker du den til?
Sist endret av HuskaIkke; 8. mai 2012 kl. 00:37.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Svart leppestift? Hva bruker du den til?
Vis hele sitatet...
man kan f.eks. ta det på leppene. Ja det går faktisk selv som gutt. Spesielt i Gother-miljøer.
Som det sies over ja.. Kler meg som cybergoth når det passer seg!
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Svart leppestift? Hva bruker du den til?
Vis hele sitatet...
http://poorlydressed.files.wordpress.com/2011/03/fashion-fail-the-black-lipstick-really-brings-out-the-pink-in-your-hair.jpg

What seems to be the officer, problem?
Sist endret av Bredesen; 8. mai 2012 kl. 00:41.
Sitat av etse Vis innlegg
man kan f.eks. ta det på leppene. Ja det går faktisk selv som gutt. Spesielt i Gother-miljøer.
Vis hele sitatet...
Oja! Trodde selv at man bruke det slik som dette.
http://www.pangadgets.com/prodimages/lipstick-shaped-fridge-mirror03L.jpg
For å tegne på speil.
Sist endret av HuskaIkke; 8. mai 2012 kl. 00:44.
kanskje han er av den typen som skriver avskjeds-beskjeder på baderomsspeilet til jentene han har hatt ONS med?

http://bildr.no/thumb/1175804.jpeg

edit: HuskaIkke, jævla ninja!
Sist endret av pet; 8. mai 2012 kl. 00:49.
Sitat av Bredesen Vis innlegg
http://poorlydressed.files.wordpress.com/2011/03/fashion-fail-the-black-lipstick-really-brings-out-the-pink-in-your-hair.jpg

What seems to be the officer, problem?
Vis hele sitatet...
Joda vi alle har forskjellige klesstiler, men tviler på i ts sin situasjon at han gjorde dette.
Kan selv huske når jeg var sammen med en femi jente, så hadde jeg ofte sminke i lomma/senga, var ofte kompisene mine tok dem selv å lekte med dem foran speilet

men i toalettmappen? kanskje dama la den der med med vilje for å markere? man vet aldri med kvinnfolk
Sitat av pet Vis innlegg
kanskje han er av den typen som skriver avskjeds-beskjeder på baderomsspeilet til jentene han har hatt ONS med?

http://bildr.no/thumb/1175804.jpeg
Vis hele sitatet...
Eller guttene.....
Post bilde av han da ? Så kan vi fort finne ut
Ja, skrive hilsner på speilet når din livspartner og soulmate går ut av paradise hotel.. *facepalm*
Sitat av elhyne Vis innlegg
i toalettmappen hans.

g da jeg kom på badet sto toalettmappen hans åpen og oppi der lå det en NY ubrukt leppestift,

toalettmappa si?
Vis hele sitatet...
Det jeg stusser aller mest over her er hvorfor en gutt har toalettmappe.. jeg for min del har høvelen, listerine og tannbørse stående bare åpen på en hylle. Men toalettmappe? Litt av en raring du har funnet deg.

Den leppestiften kan vel for alt du vet være ei jente han har på si\eksen sin? Kanskje en type ho liker godt som han får tak i for ho? Spør heller han, om dere har vært sammen så burde det vel være en smal sak å spørre han, tilliten er vel såpass på plass til nå?

Kom gjerne med svaret også ...
Sist endret av Taurean; 8. mai 2012 kl. 02:46.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det jeg stusser aller mest over her er hvorfor en gutt har toalettmappe.. jeg for min del har høvelen, listerine og tannbørse stående bare åpen på en hylle. Men toalettmappe? Litt av en raring du har funnet deg.

Den leppestiften kan vel for alt du vet være ei jente han har på si\eksen sin? Kanskje en type ho liker godt som han får tak i for ho? Spør heller han, om dere har vært sammen så burde det vel være en smal sak å spørre han, tilliten er vel såpass på plass til nå?

Kom gjerne med svaret også ...
Vis hele sitatet...
Hvis du en gang skal finne på noe så uvanlig som og reise en eller annen plass da? Har du høvelen, listerinen og tannbørsten i en Lidl pose?
Ser ikke noe galt i toalettmappe ?:s
Har det selv...
Sitat av danseku Vis innlegg
Hvis du en gang skal finne på noe så uvanlig som og reise en eller annen plass da? Har du høvelen, listerinen og tannbørsten i en Lidl pose?
Vis hele sitatet...
Lidl finnes ikke i norge mer

Sitat av white? Vis innlegg
Ser ikke noe galt i toalettmappe ?:s
Har det selv...
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke er ute og reiser mye, så syns jeg det er rart ^^ Mye styr for å finne frem ting støtt da. Rote rundt oppi der.
Sist endret av Taurean; 8. mai 2012 kl. 03:07.
Durr... kjører han snøskuter elns. ?
En del som kjører snøskuter bruker ymse produkter på leppene for å beskytte mot kulda... kanskje leppestift funker?

Ser sånn ut...

Use your lipstick
Opaque lipsticks offer great protection against cold, sun and wind and they help to prevent chapping. These lipsticks are fun to wear during the dreary months of winter. The key is reapplying lipstick when it wears off (Note: The chemical that confers the properties of long-lasting or all-day lipstick can paradoxically dry the lips.)
Vis hele sitatet...
Fight the freeze! How to protect lips in winter - Dr. Susan Taylor’s helpful tips to prevent chapped, cracked and dry skin
Sist endret av Turbolego; 8. mai 2012 kl. 03:09.
Joda greit nok det, men synes ikke det er så rart har det jeg trenger i skapet på badet også..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Første som falt meg inn er at den har sentimental verdi for ham. At noen han er glad i brukte den typen leppestift.
Støtter opp tidligere forslag om at han legger igjen en beskjed på speilet etter en natt eller to
kan jo være gutte sminke, svakere farger men mann ser bedre ut, bruker det ikke selv kunn ansikts kremer og hvis manko på solarium bruker jeg brunkrem

men hvis det er jente leppestift blir han vel en prinsesse om kvelden når han er alene
Kanskje han er en sånn som liker å være forberedt på alt? Om han er med en jente som har glemt leppestiften sin så kan han bare «Voila, here you go!»
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvis du ikke er ute og reiser mye, så syns jeg det er rart ^^ Mye styr for å finne frem ting støtt da. Rote rundt oppi der.
Vis hele sitatet...
Jeg har også en liten toalettmappe for å ha alt jeg trenger til en ferie, ikke noe rart med det?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har sigarettpapir, mekkeutstyr, tomme klipsposer og snorterør i min lille toalettveske.
Trådstarter
Haha, mange gode forslag i grunn Han bruker den i allefall ikke til å skrive beskjeder på speil, og det kan umulig være en eks-kjæreste eller noe sånt sin, mtp hva jeg skrev i det første innlegget. (Har bodd i utlandet, ingen kontakt med eksen o.l). Nå bor han jo i Norge igjen, etter å ha bodd i et annet land i 4 år, så jeg blir rett og slett utroolig nyskjerrig på hvordan han kan ha fått tak i en HELT likens leppestift som den han hadde i fjord da han bodde i utlandet.. Hehe

Sitat av Jonta Vis innlegg
Første som falt meg inn er at den har sentimental verdi for ham. At noen han er glad i brukte den typen leppestift.
Vis hele sitatet...
Dette var forsåvidt ikke et dumt forslag..

Og ja, jeg kunne jo bare spurt, men hva er morroa da?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Jeg har kjøpt leppestift selv jeg.
Gave til dama.

Videre er toalettmapper normalt for gutter. Jeg har en selv. Digg å ha på tur.
Sist endret av Bombasa; 8. mai 2012 kl. 18:26.
Typen din er litt skeiv, er ikke verre enn det.
Han er nok bøg ja. Hold deg unna han!
Sitat av OttoSonetto Vis innlegg
Han er nok bøg ja. Hold deg unna han!
Vis hele sitatet...
Ja, det forklarer jo hvorfor han tok seg tid til å være sammen med trådstarter først.

Men ellers så kan du jo bare spørre han rett ut?
Her har du en mal:

Hei, min forsmådde lille ekskjæreste, vil du være så vennlig og forklare meg hvorfor du har for vane å ha leppestift i toalettvesken din?
Vis hele sitatet...
Serr Otto?

Om han liker seg på den andre siden av veien, så er det jo lett for dama å ha 3kant med 2 gutter, vettu



Men enten en sentimental verdi, selv om det virker litt sært og rart...
Evt så er han glad i å pynte seg litt i ny og ne... han har ikke tilfeldigvis kvinneklær liggende også?