Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1016
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Hmm...

Byttet ut vokalisten, det likte ikke trommisen. Men alt har vel sin pris, nå er vi et band på to gitarister, en bassist og en vokalist. Litt tynt og erobre verden med, ihvertfall Stavanger.

Så hvordan finner man et nytt medlem? Til nå har folk liksom bare vært venner også har vi hatt en samtale ala: "Åjasså? Du spiller bass? Jeg spiller gitar!" og lignende.
Tenkte kulturskolen er stedet og begynne letingen, men svaret ligger nok i et miljø jeg har oversett. Tenkte jeg skulle sjekke Stavangerrock til helgen. Noen som har erfaring på feltet?
Det kommer helt an på hva du vil ha. Enhver idiot kan sette seg ned bak et trommesett og slå løs, men hvis du skal ha en som kan holde takten ordentlig, kunne høre etter på resten av bandet osv. Du kan alltids henge lapper opp på kulturskolen, og andre steder i byen der du vet at band øver.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Det er nok det som er planen, kjenner en idiot som kan slå løs^^
Drit at det er sommerferie, fordi da blir det vanskeligere ettersom at musikk skolene gjerne holder stengt.
Jeg er trommis, og spiller tight, samt hvilken sjanger som helst så lenge musikken er av kvalitet. Flytter du til drammen i nærmeste framtid? Jeg er ute etter band.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Haha^^ Nei flytter nok ikke til drammen med det første Men du er hjertelig velkommen til og bo under trappa hjemme hos meg. Seriøst og, har et rom under trappa. Ca 3 kvadrat meter < :P

Ifølge trommisen er ikke det faktum at vokalisten måtte det som fikk han til og gå. Han var vist ikke så glad i metal og rock. Mest rock egentlig, lettest og si rock når folk lurer på musikken uansett.
Sist endret av Sio; 19. juni 2008 kl. 00:28.
▼ ... flere år senere ... ▼
hei sio
hva musikk sjanger spiller dere. Jeg kan godt være trommisen deres, alt i fra hva sjanger dere spiller. jeg spiller tight og kan holde takten Bor 40 min vekke fra stavanger og har ikke noe problem med litt reising. Spiller i korps der vi spiller litt rocka sanger, har ikke feila på over 1 år. Har en 3 menning og som er dritt god og en onkel som kunne spille nesten alt han tok i. de fant jeg ut at jeg hadda arva når jeg var 10år, nå er jeg 12. når de gjelder bassgitar og gitar er jeg veldig dorlig i akkuratt de har att en oplæring i rytmeinstrument samtidig så jeg lærte å spille trommesett. så håper dere vill ha en trommis som meg da.
Mvh: spørre
Sist endret av spørre; 5. mai 2012 kl. 15:25. Grunn: skrivefeil
Sitat av spørre Vis innlegg
hei sio
hva musikk sjanger spiller dere. Jeg kan godt være trommisen deres, alt i fra hva sjanger dere spiller. jeg spiller tight og kan holde takten Bor 40 min vekke fra stavanger og har ikke noe problem med litt reising. Spiller i korps der vi spiller litt rocka sanger, har ikke feila på over 1 år. Har en 3 menning og som er dritt god og en onkel som kunne spille nesten alt han tok i. de fant jeg ut at jeg hadda arva når jeg var 10år, nå er jeg 12. når de gjelder bassgitar og gitar er jeg veldig dorlig i akkuratt de har att en oplæring i rytmeinstrument samtidig så jeg lærte å spille trommesett. så håper dere vill ha en trommis som meg da.
Mvh: spørre
Vis hele sitatet...
Legg ut en video, det er en god søknad
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Det kan også tenkes at de har fått tak i en annen trommis, eller eventuelt brutt opp iløpet av de fire årene det har gått siden tråden ble startet.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
God dagen. Nå er det fire år siden vi så etter trommeslager, og vi fant en Per dags dato har folk flyttet til høyskoler og universiteter rundt om i landet så det er kun minnene som er igjen.
ok merka at de var et par år siden etter jeg hadde posta innlegge

å kom på noe ja kjenner dere noen fra alderen 12-14 som kunne tenke seg og satarte et band ellr no
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Jeg er 21 år nå, når jeg var 12 var du altså 3 år. Jeg kjenner dessverre få i den alderen.
Derimot er det bra at du vil begynne med band så tidlig, jeg lover å skrive i denne tråden om jeg finner noe
Ikke slutt å spille uansett, når du kommer i 10. på ungdomsskolen / videregående blir det lettere å få tak i bandmedlemmer. Du kjenner alltid minst en som går på Lunihaugen eller St. Svithun (VGS med musikklinjer) og da åpner nettverket ditt seg betraktelig.

Helt øverst i denne tråden finnes en meny som heter "trådverktøy," trykk på den og velg siden "abonner på denne tråden."

Ellers må du bare være flink til å lese flyers i butikker og liknende, ikke minst sjekke om noen andre andre spiller instrumenter.
ok ja kommer nok aldri til og legge vekk trommesette. har noen kontakter da men svært få da. men de som er litt dumt er at jeg bor på en øy og i klassen har vi da en dorlig gitarist og en elendig bassist og en god vokalist, men vokalisten hater meg i tilegg vill hun ikke starte band. ja mange som spiller noe men dem kan liksom ikke spille flytene sånn som hun som søkte musikere på youtube.:P og sjekker jo flyer i butikkene her på øya. men de har ikke komt opp noe til nå da. men gir ikke opp enda