Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1585
Hei hei, dette spørsmålet har nok garrantert blitt stilt før, but here it goes. Jeg har søkt litt rundt både på google og her på freak men har ikke funnet noe, så jeg har i hvert fall prøvd... Jeg er heller ikke sikker på om dette er riktig sted og å poste, så flytt gjerne om det er feil.

En venninne av meg sliter med å få gjenopprettet pc'en sin. Hun har en Fujitsi Siemens med Windows Vista. Det beste alternativet jeg kommer på er å reinnstallere windows. Men hun har selvfølgelig ikke CD-en. Er det noen måte å gjenopprette pc'en på uten og reinnstallere windows?

På forhånd takk for alle svar.
Vet du hva som gjør meg forbanna? For det vet jeg.. Det er folk som ikke greier å se den knappen som står tredje til venstre i verktøylinja.. Nemlig "->SØK<-" den har hjulpet meg masse. Prøv den for faen. Sparer oss for mange udugelige tråder.
Men siden det har vært jul osv skal jeg gi deg et svar. Ta den tilbake til der hun kjøpte den.

God jul og godt nytt år!
Trådstarter
Vis du brydde deg med og i det hele tatt lese innlegget mitt, så leste du kanskje at jeg allerede har gjort det. Jeg hater sånt selv. Men jeg fant desverre ikke noe som fungerte på denne pc'en.

Men allikevel, takk for at du tok deg til å svare. God jul og godt nyttår til deg og!
Sitat av L3if Vis innlegg
Vis du brydde deg med og i det hele tatt lese innlegget mitt, så leste du kanskje at jeg allerede har gjort det. Jeg hater sånt selv. Men jeg fant desverre ikke noe som fungerte på denne pc'en.

Men allikevel, takk for at du tok deg til å svare. God jul og godt nyttår til deg og!
Vis hele sitatet...
Var du spydig imot meg nå?
De fleste F.S. maskinene jeg har vært borti har ikke gjennopprettingspartisjon men man må bruke platen som fulgte med.
Platen er egentlig bare en vanlig OEM plate og hvis denne er lost så kan du bruke en hvilken som helst annen.

Lisens koden finner du under PCen og driverne kan du laste ned fra hjemmesidene til FS.
Trådstarter
Sitat av Lurekusa Vis innlegg
Var du spydig imot meg nå?
Vis hele sitatet...
Beklagelig ja, ble litt forbannet selv. En annen ting jeg blir forbanna på, er at folk kommer med uhjelpsomme og unødvendig ekle kommentarer. Spesielt når dem tydeligvis ikke har lest alt jeg skrev engang. Vis du ikke vet hvordan svaret på spørsmålet, så kan du rett å slett bare la være å kommentere. Har du ikke noe pent og si, kan du bare være stille. Legger den død nå, vil ikke skape en stor diskusjon her, og igjen takk for svar.

Og til Lattergal. Tusen takk for svar!
Sitat av Lurekusa Vis innlegg
Vet du hva som gjør meg forbanna? For det vet jeg.. Det er folk som ikke greier å se den knappen som står tredje til venstre i verktøylinja.. Nemlig "->SØK<-" den har hjulpet meg masse. Prøv den for faen. Sparer oss for mange udugelige tråder.
Men siden det har vært jul osv skal jeg gi deg et svar. Ta den tilbake til der hun kjøpte den.

God jul og godt nytt år!
Vis hele sitatet...
Hehe, sier personen som har vært her inne i 8 innlegg.

Kan desverre ikke hjelpe deg TS.