Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1062
Hei og god kveld.

enkelt og greit så har jeg en en .rar mappe med noen div. filer jeg ikke ville at noen skulle kunne åpne

Problemet nå er at jeg ikke husker passordet som ble laget.

Jeg lagde en .rar som jeg la 3 .rar mapper inni igjen. Det som først kommer opp når jeg åpner mappen er: D:\-=Diverse=-\Random Shit\SECURE.rar: Unexpected end of archive. Men kan åpne mappen og se 3 .rar filer inne i mappen med en * på slutten

Er forsåvidt bare div. koblinger til en maskin (bil) som en la inn fra verkstedet som ikke han ''fikk lov til'' og nå skulle jeg gjerne ha åpnet filene som ligger i .rar mappa. det er 3 .rar filer som er i arkivet som trenger passord om det er til og forstå.

Jeg skulle gjerne vist om det var noen måte og få filene tilbake på. Er bilde-filer om det kan hjelpe, om jeg ikke husker feil. Personen som ga filene har ikke mulighet til og skaffe dem igjen!

Hjelper noen med et program som kan fikse det, legger jeg så klart ut filen til dere om det skulle være av interesse.
Sendt deg PM.
Takk Hutch prøver det ut. Tar vist lang tid
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hva med å skrive svaret til de andre, så denne tråden faktisk er verdt noe?
Den korte versjonen er at du er fucked...

Med mindre du har valgt et veldig dårlig passord vil bruteforce ikke føre frem, så det beste du kan gjøre er å prøve ALLE "mulige" passord du kan ha brukt, om det er viktig nok. Det tar nok uansett mye kortere tid enn bruteforce uansett...
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hva med å laste opp filen i den tilstanden fila er nå? Du får mye større etterspørsel på det da...just a tip
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Hva med å laste opp filen i den tilstanden fila er nå? Du får mye større etterspørsel på det da...just a tip
Vis hele sitatet...
Hvis det er så hemmelig at han vil kryptere det på sin egen PC tror jeg ikke det er aktuelt