Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2143
Litt teit, men kort spørsmål.

Noen av dere som har en "gram-vekt" hjemme som gidder å sjekke hvor mye en t-skje med revet muskatt veier?
Eller om noen av dere vet sånn ca hvor mye det veier?
Takker for svar!
Sist endret av dead_rat6; 20. januar 2012 kl. 16:14.
Du vill ikke vite dette. Dont do it!

Men en ts med muskatt veier nøyaktig 3,5g
Sist endret av Legend.; 20. januar 2012 kl. 16:22.
Hva nå enn Muskatt er da?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hva nå enn Muskatt er da?
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Muskat GOGOGO.
Ble vist en t' for mye i "muskat". Virka bare ganske logisk når jeg skrev det.
Huff.
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Litt teit, men kort spørsmål.

Noen av dere som har en "gram-vekt" hjemme som gidder å sjekke hvor mye en t-skje med revet muskatt veier?
Eller om noen av dere vet sånn ca hvor mye det veier?
Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Trenger ikke noe vekt, gønn på med 5-6 ss med muskatt så er du i mål er jo fredag blir nok hyggelig for deg detta!
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Trenger ikke noe vekt, gønn på med 5-6 ss med muskatt så er du i mål er jo fredag blir nok hyggelig for deg detta!
Vis hele sitatet...
Var det jeg gjorde forrige helg. Da befant hodet mitt seg på de evige jaktmarker frem til tirsdag. Skal ikke gjøres igjen.
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Var det jeg gjorde forrige helg. Da befant hodet mitt seg på de evige jaktmarker frem til tirsdag. Skal ikke gjøres igjen.
Vis hele sitatet...
Huff da, du må ha gjort noe feil!
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Huff da, du må ha gjort noe feil!
Vis hele sitatet...
Den tanken slo meg og.
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Var det jeg gjorde forrige helg. Da befant hodet mitt seg på de evige jaktmarker frem til tirsdag. Skal ikke gjøres igjen.
Vis hele sitatet...
Wow. Du må være en av veldig få som faktisk gidder og kauke med det drittet mer enn en gang...
Sist endret av Hydroide; 20. januar 2012 kl. 17:02.
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Wow. Du må være en av veldig få som faktisk gidder og kauke med det drittet mer enn en gang...
Vis hele sitatet...
Og hva baserer du den uttalelsen på?
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Og hva baserer du den uttalelsen på?
Vis hele sitatet...
Erfaringene til alle andre som har prøvd muskat på forumet. ONCE!
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Og hva baserer du den uttalelsen på?
Vis hele sitatet...
Som Sinken sa.
+ meg selv, og alle jeg kjenner som har prøvd det.
Syns brukernavnet ditt "dead_rat" passer fint til den aktiviteten du driver med nå.
Mer elendig rus skal du vel lete lenge etter, skaff deg noe ordentlig som faktisk får deg til å føle deg bra.
Prøvd og snorte det? mekk deg 5-6 1g lisser og test!
Sitat av xcitu Vis innlegg
Syns brukernavnet ditt "dead_rat" passer fint til den aktiviteten du driver med nå.
Vis hele sitatet...
Kjempe morsomt. Faktum her er at jeg er ute etter et saklig svar, ikke en form for sarkasme over mitt nickname her på freak.
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Kjempe morsomt. Faktum her er at jeg er ute etter et saklig svar, ikke en form for sarkasme over mitt nickname her på freak.
Vis hele sitatet...
du spør om muskat, sikkert til og ruse deg på. hva annet forventer du?
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
du spør om muskat, sikkert til og ruse deg på. hva annet forventer du?
Vis hele sitatet...
Blir jeg ledd av fordi jeg ikke er en junkie som spør hvor mange gram jeg skal putte i det neste skuddet jeg skal sette?

Jeg spurte om et ganske saklig spørsmål, og jeg hadde en liten gnist av håp om at jeg skulle motta et saklig svar.

Takk uansett, har vel lært pér idag at nFF et forum jeg bare kan skrinlegge.
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Blir jeg ledd av fordi jeg ikke er en junkie som spør hvor mange gram jeg skal putte i det neste skuddet jeg skal sette?

Jeg spurte om et ganske saklig spørsmål, og jeg hadde en liten gnist av håp om at jeg skulle motta et saklig svar.

Takk uansett, har vel lært pér idag at nFF et forum jeg bare kan skrinlegge.
Vis hele sitatet...
Fordi det er mange her som ikke liker å ruse seg på muskat?
lefsespiser
lefze's Avatar
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Fordi det er mange her som ikke liker å ruse seg på muskat?
Vis hele sitatet...
Du er HELT off topic, og kommer ikke med saklige svar.

Her spør TS om et helt relevant spørsmål, og er ikke mindre "junkie" enn resten av rusmiddelforumet på noe som helst vis.

Har du ingenting saklig og komme med så foreslår jeg heller at du ikke trenger å poste noe.
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Blir jeg ledd av fordi jeg ikke er en junkie som spør hvor mange gram jeg skal putte i det neste skuddet jeg skal sette?

Jeg spurte om et ganske saklig spørsmål, og jeg hadde en liten gnist av håp om at jeg skulle motta et saklig svar.

Takk uansett, har vel lært pér idag at nFF et forum jeg bare kan skrinlegge.
Vis hele sitatet...

Sitat av Legend. Vis innlegg
Du vill ikke vite dette. Dont do it!

Men en ts med muskatt veier nøyaktig 3,5g
Vis hele sitatet...
du har allerede fått svaret ditt, det stod i første posten. er du ikke fornøyd?

og nei, du blir ikke ledd av fordi du ikke er en junkie som spør hvor mange gram du skal skyte. jeg har heller ikke ledd av deg, men jeg fatter ikke hvorfor noen gidder og ruse seg på muskat. alle de jeg har snakket med og lest om har ikke noe positift og si om muskat. det er det jeg ler av.