Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1710
Lurte litt på om noen visste hvem den egentlige Harald Næssvold er og når opptaket er blitt gjort? Skal skrive artikkel om den berømte youtube-filmen og mannen bak opptaket, før den ble fjernet. Tror den hadde flere hundre tusener views før filmen ble borte i 2009.

For de som ikke vet hva jeg prater om, så er opptaket lagt ut på nytt: http://www.youtube.com/watch?v=pD5xpd76dEw
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Bare husk å lagre klippet, selv om det ligger på internettet så kan det lett forsvinne

Najs BTW
Ikke for å være frekk, men hva i alle dager var så funkyfresht med det opptaket der?
Skrive artikkel om berømt youtubefilm? Dette? Noe av det tammeste eg har hørt, ble rett og slett kjedelig..satt å ventet på at det skulle bli morsomt, men det kom aldri. Kødder du?
Noen her har tydeligvis ikke humor. Kanskje bare nordlenninger som synes slikt er morsomt, med den noe spesielle dialekta. For søringer høres alle nordlenninger likens ut, men her oppe finnes det sikkert 50-100 forskjellige måter å snakke nordnorsk på.

Tror ikke opptaket skulle være en morsom vits hvor det er et poeng, som det oftest er i vitser. Dette er noe annerledes, men fremdeles morsomt. Spilte den av for foreldra og onkelen og tanta mi, de lo hvertfall.
Sist endret av Outier; 1. mai 2010 kl. 18:34.
Synes den var litt tam egentlig.

Denne trekker jeg mer på smilebåndet av isåfall.
En venn av en venn av meg hadde en GENIAL en. Skal prøve å lete den opp! Finnes desverre ikke på youtube...

Kanskje noen har hørt den? Tviler egentlig... men er en som ringe Helga Langeland og begynne å snakke om Ikea..
Fra Kr.sand.

Og ehm.. http://www.youtube.com/watch?v=ZoVNT...eature=related denne er jo en klassiker
Sitat av Outier Vis innlegg
Noen her har tydeligvis ikke humor. Kanskje bare nordlenninger som synes slikt er morsomt, med den noe spesielle dialekta. For søringer høres alle nordlenninger likens ut, men her oppe finnes det sikkert 50-100 forskjellige måter å snakke nordnorsk på.

Tror ikke opptaket skulle være en morsom vits hvor det er et poeng, som det oftest er i vitser. Dette er noe annerledes, men fremdeles morsomt. Spilte den av for foreldra og onkelen og tanta mi, de lo hvertfall.
Vis hele sitatet...
Jo. Jeg har legendarisk bra humor.

Forresten..Denne er ikke norsk, men helt fantastisk

http://www.dagbladet.no/2009/01/09/k.../moro/4306702/
Få tilbake mine 4 minutter du stjal fra meg!

Humoren deres er smakløs..
Sotrapedoen da?
At noen klarer å flire, le eller i det hele tatt humre av dette klippet er for meg totalt ubegripelig!
Noe så dårlig og lite kreativt innen bøllete telefonering er det lenge siden jeg har hørt!

Mannen på "Havblikk" ble jo ikke sinna en gang.