Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1401
Hei! har nettop fått en kompis til flashe xboxen min.
Mitt spørsmål er da følgende. Er det en spesiell måte å brenne ut spillene for att jeg skal kunne spille de på maskinen ? Eventuelle program jeg må bruke for å brenne ut ?

Takker for alle svar. KP vil selvfølgelig bli utdelt til gode svar!
Slett Slett Slett? I believe. Trur ikke dette emnet er lov til å snakke om her på Freak. Ikke slakt meg hvis jeg tar feil da
Cookie Monstah ^_^
tror ikke admins har noe imot det, men er mye mulig jeg tar feil
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du vet vel at du må bruke DL plater, og DL brenner(dual layer)

Pre patcha spill er bare å brenne, andre må du merge med ei bin fil.

Enkelt og fint program å bruke er CloneCD, men HUSK å brenn på 2X speed, eller tilnærmet det, hvis ikke får du lesefeil, og da kan du kasta plata.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Slett Slett Slett? I believe. Trur ikke dette emnet er lov til å snakke om her på Freak. Ikke slakt meg hvis jeg tar feil da
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle ikke det vært lov? Dette er et eget underforum for konsoll, tråden passer fint inn. Har sett mye værre ting på freak.

TS: http://abgx360download.com/
Sist endret av Daybreak; 5. desember 2011 kl. 16:41.
Følg Norsk lov.
Som et norsk nettsted er vi underlagt norsk lov, men brukere står selv juridisk ansvarlige for deres innlegg. Innlegg eller emner som strider mot norsk lov vil bli fjernet når de oppdages. Piratkopiering, selv om det ofte er sosialt akseptert i IT-miljøer, er fremdeles ulovlig og har ingenting her å gjøre.

Står i nFF's reglemang.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Følg Norsk lov.
Som et norsk nettsted er vi underlagt norsk lov, men brukere står selv juridisk ansvarlige for deres innlegg. Innlegg eller emner som strider mot norsk lov vil bli fjernet når de oppdages. Piratkopiering, selv om det ofte er sosialt akseptert i IT-miljøer, er fremdeles ulovlig og har ingenting her å gjøre.

Står i nFF's reglemang.
Vis hele sitatet...
Det er lov å lære bort det teoretiske i det.
Det greieste er å diskutere hvordan man spiller backups, så vidt meg bekjent er det ikke ulovlig å laste ned en kopi av et spill man eier selv.

Ut ifra dette finner man mange backups hos xbox360iso.com. Imgburn er bra til brenning. Vær forresten veldig forsiktig med å gå live med en flasha box. For et par uker siden var det mange som mistet muligheten til å spille backup av nyere spill pga en skjult oppdatering på Live.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Følg Norsk lov.
Som et norsk nettsted er vi underlagt norsk lov, men brukere står selv juridisk ansvarlige for deres innlegg. Innlegg eller emner som strider mot norsk lov vil bli fjernet når de oppdages. Piratkopiering, selv om det ofte er sosialt akseptert i IT-miljøer, er fremdeles ulovlig og har ingenting her å gjøre.

Står i nFF's reglemang.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke sett "Rusmidler"-seksjonen av forumet før?
Sist endret av lefze; 5. desember 2011 kl. 18:01.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ta turen innom xbox360iso.com og registrer deg
MYE nyttig info angående flashing og brenning og oppgradert programmvare osv.
Også massevis av spill der inne. alt fra helt nye og pre-released til gamle xbox1 spill
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enkelt sett så: ikke spill online.
Hvis du skal spille spillene online burde du validere de før du spiller de: http://team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=52116
ImgBurn er vell et bra brenneprogam. Hvordan brenne med ImgBurn: http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=61
Quoter meg selv i en tiligere tråd
Sitat av Powlair Vis innlegg
Når du har gjort dette må du laste ned spillene fra TPB eller andre torrentsider og sjekke dem opp mot databasen til ABGX360, som er et verifiseringsprogram for spill. Dette må du konfigurere og HUSK: sett det til DIN region: PAL (Europe). Det han gjør i begynnelsen er at han legger inn ISO filen, som da er selve spillet.

Da er du klar til å brenne spillet. Jeg bruker
CloneCD
. Jeg har ikke hatt noen problemer med det siden jeg byttet fra imgBurn, da jeg fikk problemer med det nå i nyere tid. Du trykker bare Write from imagefile, velger fil og 2,4x i hastighet for å være 100% sikker.

Hvis dette ble for mye KAN du sende den inn til modnet og de fixer det for deg.
Vis hele sitatet...
Når det kommer til å spille online er dette 100% mulig og det vil ikke være store sjanser for å bli tatt hvis du gjør alt som jeg sikter til over, men HUSK: Det vil ALLTID være en sjanse for å bli tatt.