Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1776
Kan jeg kjøpe dette i ps3 store?
Du kan ikkje kjøpe spillet Black Ops i PS Store for så vidt jeg vet, men det er jo bare å kjøpe det i en butikk. Er da ikke så dyrt vel?
Jeg har en følelse av at du ikke er gammel nok. Få en eldre kompis eller bestemorra di til å kjøpe det for deg hvis det er tilfellet.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Du kan ikkje kjøpe spillet Black Ops i PS Store for så vidt jeg vet, men det er jo bare å kjøpe det i en butikk. Er da ikke så dyrt vel?
Vis hele sitatet...
Var tomt :O Var bare hardned edition igjen..
Kjøp heller MW2. Jeg ble alt for fort lei av Black ops... Etter treyarch sine prestasjoner med masse bugs på ps3 versjonen og en patch som bare gjorde alt verre. Det blir for drøyt, får ikke engang spilt med venner fordi den funksjonen er bugga to the max. Quickscoping funker heller ikke..
Quickscoping er urealistisk og var det verste med MW2, bortsett fra Commando.
Spilte MW2 i 316 timer...
Spilte BO i 20 timer...

Dagens preken: Kjøp deg MW2..
D går ann å quickscope på bops, Patchen er fjernet.

Ps3 er fult av cheatere også. Sony har TAPT kampen mot hackerne.
Kjøp Xbox : D
Sitat av nikons Vis innlegg
Quickscoping er urealistisk og var det verste med MW2, bortsett fra Commando.
Vis hele sitatet...
Når det kommer til quickscoping er jeg uenig med deg. Det skal mye til for å være god til å quickscope. Derfor er det mange dårlige quickscopere som dør mer enn om de hadde brukt et annet våpen.

Det som er bra med quickscoping er at man blir sittende og prøve og prøve for å klare det. Det er de få øyeblikkene hvor du faktisk klarer det som er drit tøft. For eksempel når du endelig klarer en 360 non scope. Denne gløden mangler Black Ops.

Når de fjernet quickscoping ble spillet mye raskere kjedelig fordi jeg ikke kunne bytte spillestil. Å bruke sniper på black ops er nesten umulig. Så man blir bare sittende med det samme type våpenet.

Det at killstreak reward kills ikke øker killstreaken din i Black Ops syntes jeg også er teit. Man får jo aldri de høyeste killstreaksene lenger, noe som gjør spillet mer kjedelig når du sitter med din RC-XD hele tida.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
For det første: Morten høres ut som en typisk Xbox fanboy, han sier "jeg vet at på playstation er det fullt av hackere" bare med en annen vinkling, i tilegg har han bildet av en xbox-360 stikke som profilbildet.

Hvis han ikke er fanboy så vet ikke jeg.

Men til saken, quickscope er og scope fort, ikke og sikte inn et våpen skikkelig sakte for så og skyte(noe som du gjør på BO)
For det første, poenget mitt var at det er urealistisk. Å svinge en skarpskytterrifle 360 grader i løpet av 0,5 sek blir bare teit.

For det andre,det er vanskelig å få killstreaks på BO, og det er bra! Er det mye gøyere når en hvilken som helst 12-åring kan campe seg til en nuke? I think not.
Sitat av sam500 Vis innlegg
For det første: Morten høres ut som en typisk Xbox fanboy, han sier "jeg vet at på playstation er det fullt av hackere" bare med en annen vinkling, i tilegg har han bildet av en xbox-360 stikke som profilbildet.

Hvis han ikke er fanboy så vet ikke jeg.

Men til saken, quickscope er og scope fort, ikke og sikte inn et våpen skikkelig sakte for så og skyte(noe som du gjør på BO)
Vis hele sitatet...
Jeg mener ikke at ps suger å at xbox er myye bedre, men sony har tapt kampen mot hackere, å d er synd. Ps blir nesten som å spille på data, masse hackere. Men faktisk så var d lettere å quickscope på mw2 enn på bops.
Ps3 har tapt mot hackerne, xbox tapte mot hackerne for flere år siden.
A madman with a box
mabala's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Ps3 er fult av cheatere også. Sony har TAPT kampen mot hackerne.
Kjøp Xbox : D
Vis hele sitatet...
/facepalm.
Sitat av nikons Vis innlegg
For det første, poenget mitt var at det er urealistisk. Å svinge en skarpskytterrifle 360 grader i løpet av 0,5 sek blir bare teit.

For det andre,det er vanskelig å få killstreaks på BO, og det er bra! Er det mye gøyere når en hvilken som helst 12-åring kan campe seg til en nuke? I think not.
Vis hele sitatet...
In that case er hele spillet urealistisk. Hvilket som helst våpen kan svinges 360 grader på 0,5 sek. Killstreak rewards blir urealistisk. Nesten alt i spillet blir urealistisk.

Det å campe er overvurdert. Du skal være en utrolig god camper om du klarer å få nuke. Vanlige campers blir drept relativt fort og pleier som oftest å få dårligere k/d enn de andre som spiller vanlig.
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Spilte MW2 i 316 timer...
Spilte BO i 20 timer...

Dagens preken: Kjøp deg MW2..
Vis hele sitatet...
Er lei mw2! Spilt i over 800timer på pc :O

Sitat av SlakternSiam Vis innlegg
Når det kommer til quickscoping er jeg uenig med deg. Det skal mye til for å være god til å quickscope. Derfor er det mange dårlige quickscopere som dør mer enn om de hadde brukt et annet våpen.

Det som er bra med quickscoping er at man blir sittende og prøve og prøve for å klare det. Det er de få øyeblikkene hvor du faktisk klarer det som er drit tøft. For eksempel når du endelig klarer en 360 non scope. Denne gløden mangler Black Ops.

Når de fjernet quickscoping ble spillet mye raskere kjedelig fordi jeg ikke kunne bytte spillestil. Å bruke sniper på black ops er nesten umulig. Så man blir bare sittende med det samme type våpenet.

Det at killstreak reward kills ikke øker killstreaken din i Black Ops syntes jeg også er teit. Man får jo aldri de høyeste killstreaksene lenger, noe som gjør spillet mer kjedelig når du sitter med din RC-XD hele tida.
Vis hele sitatet...
Bruk oppsettet: Spyplane, Blackbird, Choppergunner eller noe annet!
Hackere på Ps3? På pc brydde ikke IWnet seg om at det ikke var noen form for måte å ta hackere på.... du skulle bare vist.

Ps3 har null hackere i forhold til PC, vet ikke med xBox (har ikke live)
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Hackere på Ps3? På pc brydde ikke IWnet seg om at det ikke var noen form for måte å ta hackere på.... du skulle bare vist.

Ps3 har null hackere i forhold til PC, vet ikke med xBox (har ikke live)
Vis hele sitatet...
Hackere på ps3? Har ikke sett noen på 6 timer! Aldri sett noen
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Hackere på ps3? Har ikke sett noen på 6 timer! Aldri sett noen
Vis hele sitatet...
Altså, når kan du vel ikkje påstå at 6 timer er et grunnlag for at det ikkje finnes hackere? Nå spiller ikkje eg hverken XBOX eller PS3 for øyeblikket, men de eg kjenner som har PS3 og spiller regelmessig har sjeldent problemer med hackere på konsollen sin uansett.. På PC derimot, tar jo helt av
Noen som vet når world at war zombie mapsa vil bli tilgjengelig på playstation store?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
D går ann å quickscope på bops, Patchen er fjernet.

Ps3 er fult av cheatere også. Sony har TAPT kampen mot hackerne.
Kjøp Xbox : D
Vis hele sitatet...
IKKE start fanboy war 2011
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av zeicko Vis innlegg
IKKE start fanboy war 2011
Vis hele sitatet...

To late. Er allerede en fanboy tråd
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
To late. Er allerede en fanboy tråd
Vis hele sitatet...
huff. glad jeg ikke deltar i den
Etter min mening er Blops mye bedre enn MW2. Eneste jeg ikke liker er at det er så og si like mye delay som i MW2. Dette resulterer i at jeg av og til blir drept ETTER at jeg har komt bak cover, men det er egentlig ikke noen biggie

I løpet av mine 89 levler hittil (39, 1st Prestige) har jeg blitt "Noobtubet" 3 ganger, Flamethrowered 1 gang, quickscopet 0 ganger og *insert annen irriterende ting i CoD her* 0-1 ganger.

Samtidig er campaignen vanvittig spennende og artig, samt at det hele med at spillet er rundt 1968 etc gjør det spennende både våpen- og teknologimessig.

Grafikken er kanskje ikke så skarp som i MW2, men det er én forbedring i dette spillet kontra MW2 jeg liker veldig godt. Ingen jævla tåke når en ser lengre enn 4 meter!

Dog er det mange jeg kjenner som ikke synes at Blops er noe bra, mest pga. at "Ååååååååe, det er ikke Infinity Ward som har laget dette, og de lagde MW2 som er det beste CoD'et ever fordi det er det første jeg har spilt!!1" og har dermed gått tilbake til MW2
Syntes Call of Duty 2 på ps2 var best
På black ops irriterer det meg at på capture the flag så må jævla noobsa levere flagget så fort, rekker jo så vidt å bruke killstreak rewardsa mine... Og campere er jo bare morsomt , er jo 1 sikkert kill å se en camper!

Er bare spillere med skills som klarer å campe lenge, Black ops har for meg bare blitt bedre og bedre, synes modernw2 var ti ganger bedre på førsten, men når jeg spiller mw2 nå , er det bare boostere å cheaters, som er så dårlige til å spille så dem må jukse, men gleder meg til mw3
Tviler på at MW3 blir noe bedre enn MW2. Siden fanboys av franchisen vil ha bedre grafikk etc. samt quickscoping etc.

Samtidig er det ikke de originale Infinity Ward-gutta som kommer til å være med på å lage spillet, da både sjefer og designere har gått over til det nyoppstartede og ganske "appropriately named" selskapet Respawn Entertainment. Disse har faktisk blitt saksøkt av Bobby "Satan" Kotick og Moneyvision (Activision for de uten humor) fordi de skal lage et spill som skal ta knekken på CoD

Jeg bare vet at Modern Warfare 3 kommer til å bli mer overhypet enn Duke Nukem Forever (Som jeg skal ha meg ) og at maaaaange kommer til å finne feige spillemetoder, selv om det ikke kan beregnes som feige spillemetoder.

For de som påstår at Noobtubes og Tac-Knife i ikke fullt så gode, gamle MW2 var irriterende, og campere i Blops, hør litt på Baby Tea, han har noen ganske gode "casts" om spill samtidig som fyren har en orgasmisk stemme
Linkeh: http://thegamerscornerwithbabytea.bl...p-tactics.html
En trykker selvfølgelig "Play"-knappen på toppen mens en leser
Sist endret av Deadlock Radium; 11. januar 2011 kl. 15:25.