Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1776
Heisann!
Vant meg nettopp en Nintendo DS Lite. Har hørt det skal gå an å laste ned spill fra nettet og spille på denne maskinen.

Hva må jeg kjøpe for å kunne gjøre dette?

Har søkt litt rundt og sett det finnes forskjellige dippedutter du kan kjøpe, men hvilken er den jeg bør satse på?
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Les denne tråden; alt er forklart der.

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=88390
Vis hele sitatet...
Det der er vel bare for vanlig DS, og ikke til Lite?
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Det der er vel bare for vanlig DS, og ikke til Lite?
Vis hele sitatet...
Lite er bare en mindre utgave enn den originale NDS, og Lite-utgaven kom for et par år siden. Du tenker sikkert på Nintendo Nintendo DSi som kom nå nylig. Hvis trådstarter vant en DSi vet jeg ikke om det finnes flashkort til den, ennå.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Lite er bare en mindre utgave enn den originale NDS, og Lite-utgaven kom for et par år siden. Du tenker sikkert på Nintendo Nintendo DSi som kom nå nylig. Hvis trådstarter vant en DSi vet jeg ikke om det finnes flashkort til den, ennå.
Vis hele sitatet...
Joda, finnes flashkort til DSi. Modnet har et par, samt Dealextreme. Skrev nylig en tråd om dette i søken etter den beste.
Trådstarter
17 0
Var en del sider å lese gjennom det.. :P Finnes jo så mange forskjellige
Sitat av stianandre Vis innlegg
Var en del sider å lese gjennom det.. :P Finnes jo så mange forskjellige
Vis hele sitatet...
Regner med du har DS Lite og ikke DSi? Da vil jeg anbefale M3 Real Rumble Pack.
Den tar alt av spill, alle spillene jeg har prøvd på den, har virket.
Jeg anbefaler heller CycloDS. Den tar alt og er(var i alle fall) eneste chippen som tar de nye MicroSDHC kortene.
Den tar også GBA spill.

http://www.modnet.no/product_info.ph...3854d05aab22bb
Trådstarter
17 0
CycloDS og 8 gb SDCH-kort bestilt!