Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1220
Hei!


Battlefield 3..... Er det bare ett nytt uttrykk for Battlefield Bad Company 2 Vietnam? Eller er det ett heeelt nytt spill...?
Man kan visst være betatester hvis man kjøper/bestiller medal of honor limited edition, man får da ikke betakoden før rundt 12 måneder etter medal of honor er sluppet ut. Selv har jeg forhåndsbestilt medal of honor, men tror det er tier 1 edition, hvis jeg vil ha betaen må jeg da sikkert kjøpe limited edition..?

Har så mange spørsmål! kan noen hjelpe meg med å få orden i dette kaoset









Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Det heter Battlefield Bad Company 2 Vietnam. Kommer ikke noe "Battlefield 3".
Homemade Retard
zeicko's Avatar
uansett navn. gleeder meg viilt
det ER battlefield 3 ja.. ikke no BC eller no sånt:P
coppy/paste fra It avisen.no Kjøper du Medal of Honor Limited Edition blir du også invitert til å teste det kommende storspillet Battlefield 3.

http://www.itavisen.no/848042/du-kan...-battlefield-3

gleder meg vilt
slik jeg har forstått det, så er bfbc2:vietnam en DLC og Battlefield 3 blir et nytt spill..
og at du får betakode til BF3 hvis du bestiller limited av m.o.h

late
Sist endret av B-Rage; 5. august 2010 kl. 00:15. Grunn: late
Ja, BF3 har blitt godkjent av EA som kommende tittel: BF3 BETA
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
BF3 kommer til å suge som alt annet EA driver med for tida. For en del år siden var Dice veldig vage, men de sa visstnok at BF3 skulle bli en PC-only tittel. Nå viser det seg at det kommer til PS3, Xbox og PC. Jeg regner med at PC-utgaven vil være nok en ræva konsollport og at vi ikke vil se Battlefield i like stor skala som vi så det i BF2/1942. Kjipt.

Hvorfor faen kan de ikke gi oss BF2 i ny drakt? BF2 er fremdeles tidenes kuleste online FPS-spill...
Got damn! hvorfor kan ikke EA vente litt med å gi ut nye BF-spill, har ikke fått tid til å spille hverken BC eller BC2 enda :S
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
Got damn! hvorfor kan ikke EA vente litt med å gi ut nye BF-spill, har ikke fått tid til å spille hverken BC eller BC2 enda :S
Vis hele sitatet...
nå kommer ikke beta før om ca 1 år såå tar jo litt tid før release :P
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Det heter Battlefield Bad Company 2 Vietnam. Kommer ikke noe "Battlefield 3".
Vis hele sitatet...
lurer på hvordan du fikk 3 kP for det svaret der, med kjøp av den nye MOH collectors edition så får du med en beta til bf3, ja samme some bf2, bare 3, ikke noe bad company slik som vietnam bad compay 2 opplegged du snakker om, dette er et helt nytt spill
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
Got damn! hvorfor kan ikke EA vente litt med å gi ut nye BF-spill, har ikke fått tid til å spille hverken BC eller BC2 enda :S
Vis hele sitatet...
Har ikke spilt BC selv, men har lest at de har problemer med lagg som jeg ikke vet om de noengang fikset.

BF2 burde egentlig hete "Hvem klarer å kaste flest granater?". I min erfaring var det bare et regn av granater fra start til slutt av rundene.

BC2 synes jeg derimot er det beste til nå i serien.
Sitat av byp4ss Vis innlegg
BF2 burde egentlig hete "Hvem klarer å kaste flest granater?". I min erfaring var det bare et regn av granater fra start til slutt av rundene.
Vis hele sitatet...
Spill andre maps enn karkand så går det grett.
Missliker at Dice går mer over til konsoll...
Men fortsatt, BC2 til PC er fortsatt et ekstremt bra FPS spill, føler ikke at de bare er blitt portet fra konsoll til pc.

Gleder meg til Battlefield 3, håper bare på muligheten for å fly jettfly
Håper å på et mye større spill, vil ha EKSTREMT store brett

Men har snakket med en som har prøvd Battlefield 3 når han var på besøk hos dice.
Han kunne ikke si noe om spillet men han sa at det blir annerledes... hva enn det betyr :S
Men det blir vel ikke lansert før i 2012.
Får bare håpe de ikke ødelegger det med håpløse servere, nesten ingen maps, veldig små maps, maks 32 spillere, at man tåler aaalt for mye, ingen fly og ingen prone.

BC2 er jo et supert spill, men mapsene er så små, og det er veldig få av dem. Det eneste de har gjort er å slippe samme maps flere ganger, bare med forskjellig mode. Nå er jeg litt lei av BC2 fordi jeg er så lei av de samme mapsene, så jeg håper virkelig at det snart kommer noen NYE maps, og ikke bare samme gamle med nye modes.
BFBC2: Vietnam er en addon til BFBC2, BF3 er et helt nytt spill