Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 815
Jeg har laget en torrent med utorrent, og så tenkte jeg liksom å seede den til en kompis.
Altså at je glegger torrenten på seed i utorrent, og at kompisen min kan laste ned fra meg.

jeg skal ikke laste den opp på noe torrent side og gjøre den tilgjengelig for alle, men jeg trenger en så kalt "tracker", som så vidt jeg forstår er leddet mellom meg og kompisen min.

Finnes det noe "privat" tracker? sånn at jeg kan overføre en fil til en venn via torrent
veldig veldig bra. kei pi til deg
Før du spør: man kan ikke gi KP i egne tråder.
Det er en tracker i µTorrent som du kan bruke, sjekk her.

µTorrent contains an "embedded tracker" intended for people wishing to share with a small group for a short period. This should not be used for sharing torrent over public or private sites, but only for private stuff and over short periods of time (along the lines of family movies shared with friends and such).

* The embedded tracker URL is: http://your_ip_addressort/announce (where your ip is your computer's ip address and port is µTorrent's listening port)
* The embedded tracker must be enabled in: µTorrent menu > options > preferences > Advanced > bt.enable_tracker: set to "true".
DonTomaso - haha da skjønner jeg hvorfor!
commie - Takk! vi fikk ikke kontakt på trackeren til tpb.
heykey: Du må være registrert med brukernavn på TPB for at det skal funke, men hvis commie sitt forslag fungerer er jo det aller best.
DonTomaso: rekti

tid for rapport.

bruker man utorrents innebygde tracker så går det.

Det er mye raskere enn msn osv. jeg uploada til kompisen min i 230 kbps, jeg har 14 000 \ 1 500 kbs linje